Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 19861 til 19880 af 99996
  • Lineær regression

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har et eksamensspørgsål, som lyder: Redegør for lineær regression Det siger mig ikke noget og jeg har prøvet at læse lidt om det på nettet, men jeg har ikke forstået hvad det går ud på. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak. Hilsen mig
  • 3.års opg. om Hemingway!!

    Forumindlæg
    Hejsa alle.. Jeg skal skrive om Hemingways novelle "in our time" men mangler sekundær litteratur.. Nogle ideer??? på forhånd tak.. Mich.
  • engelsk !!!

    Forumindlæg
    hej alle sammen... jeg sidder her og laver noget engelsk grammatik, men jeg kan ikke rigtig forstå hvornår der er "logisk flertal er"... håber nogen kan forklare eller give nogle god info. omkring dette.. Takk :)
  • grammatik

    Forumindlæg
    Hej Alle? kan I hjælpe med noget? Det her er en sætning med en grammatisk fejl. Jeg tror jeg har spottet fejlen: Fejl sætning: "Perhaps the real life has become either too overwhelming or too boring to read about." skal det være sådan her: perhaps the real-life has become
  • Motivation???

    Forumindlæg
    Er det muligt at blive motiveret til at læse historie?? Glemmer det med det samme, når jeg har læst en sætning. Må sidde og læse det 3, 4 gange før det bliver fanget og ryger videre i systemet.. :S Nogen der har nogle gode råd mon??
  • Sn1 og Sn2 reaktioner?

    Forumindlæg
    Hvad er forskel mellem sn1 og sn2 reaktioner?
  • 2. verdenskrig

    Forumindlæg
    Hvilket forhold havde Tyskland med Frankrig omkring 1930 ? Kan ikke rigtig finde det på nettet.
  • kort engelsk rettelse!

    Forumindlæg
    Halløjsa, nogle der vil kigge min engelsk opgave igennem? In the beginning of the story the mother likes the way Michael looks like. About him she says, “He has the kind of profile I’ve seen on antique coins, and he moves like a dancer – a slow-motion version of a dancer – lithe and muscled and ...
  • Fodnoter?

    Forumindlæg
    Hvornår skal jeg have en fodnote? Nu når jeg har en film, skal jeg så lave en fodnote og fortælle hvornår det er i filmen hvis jeg f.eks. har en sætning der hedder: Det lykkes dog Christian at komme tilbage til festen og, da han ankommer møder han Pia, som har fundet den afdøde søsters brev på H...
  • fungerer dårligt

    Forumindlæg
    Siden fungerer ikke særligt godt for tiden for mig. Ofte kan jeg ikke logge ind, og jeg bliver nogle gange nødt til at skrive et indlæg flere gange, og mange gange kan jeg ikke se mine svar, uden at jeg først laver en eller underlig manøvre. Hvad skyldes alt dette?
  • This/that?

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvornår jeg skal bruge this eller that. Hvad er forskellen på brugen af this og that? kunne evt. godt bruge nogle eksempler, men helst forklaringer. mange tak på forhånd!
  • Hjælp Til "Jomfruen"

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvad tema'et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :)
  • matematik mundtlig

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal her i næste uge op i matematik mundtlig i 10 klasse. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg kan forberede mig. Og kan I evt. komme med nogle gode råd til selve eksamen. Det er første gang, så jeg har ingen anelse om hvordan det kommer til forgå helt præcist.. :)
  • Fysik A STX mdt. eksamen

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg skal til studentereksamen i Fysik A mundtlig her om en lille uges tid. Vi kender spørgsmålene til den teoretiske del på forhånd, og derfor vil jeg gerne have lavet dispositioner til hvert af dem, men jeg er kommet i tvivl om hvorledes jeg skal bære mig ad... Skal man starte...
  • Oversættelse af sætninger - simpel og udvidet tid

    Forumindlæg
    Hej engelsk eksperter! Jeg har så fået til opgave at lave en oversættelse af nedenstående sætninger om problematikken om brugen af simpel og udvidet tid. Det ville være rigtigt godt, hvis nogle af Jer gad og kigge på dem og komme med rettelser til mine oversættelser. På forhånd tusind tak! 1. H...
  • Bioanalytiker udd

    Forumindlæg
    Hej. Jeg starter snart på bioanalytikeruddannselsen. Jeg vill høre, om der er en bioanalytiker studerende eller en der er uddannet, som kan fortælle mig, hvor meget matematikken fylder på uddannelsen?? Jeg er ikke den bedste til matematik, så jeg er bange for ikke at være i stand til at klare stu...
  • Rettelser? A hvad?

    Forumindlæg
    ...probably be replaced by these robots. They’re planning that these robots are also going to serve as playmates and even as pets. I ovenstående sætning, er jeg meget i tvivl om, hvorvidt der skal stå "these" eller "Those".. Nogle hints? Håber nogen vil hjælpe mig! Mvh, J
  • TUR i sommerferien:)

    Forumindlæg
    HEY alle sammen. Ville bare lige høre om der er nogle der skal med til BTC2007 i år?
  • Faldgrupper?

    Forumindlæg
    Hvilke faldgrupper kan I nævne i forbindelse med statistik? - Tastefejl/forkert databehandling - Usaglig data Hjælp..? :)
  • Beregn hastighedskonstanten k3 ved T3 = 633, 2K.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg håber at nogen kan hjælpe mig med opgave. 4.2 jeg har løst opg. 4.1 og svaret er 30,5 kJ/mol Vh