Søgning på: tysk stil. Resultater: 19881 til 19900 af 41422
-
Ny TREND!
ForumindlægTog jeg fusen på dig igen?Det kunn jo ikke være bedre....Jeg vil høre om du gider at rette min engelsk stil?På forhånd takBjarke -
How to be good
Forumindlægnogle der har skrevet essay, eller stil om "How to be good" i engelsk... Eller nogle der bare har nogle guldkorn til den? -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHar denne lille stil som er en analyse af et citat. Jeg har brug for hjælp til rettelse mht. grammatik, hvis nogen har gode ideér mm.? Tak for hjælpen:) -
Kendetegn i tekster fra romantikken
ForumindlægHej! Hvilke kendetegn er der, i tekster skrevet i romantikken? Hvad skal man lede efter? Sproget, stilen, tematik, budskab? Hvordan ved jeg det er fra denne tidsperiode? :-) -
lSkulle spørge noget?
ForumindlægEr der nogen er har lavet en lille stil? der hedder Plôzlich war meine Hand auf seinem Knie?Der er oversættelsen med, men der har jeg oversat ;D -
sekundære kønskarakter
ForumindlægHej jeg er virkelig på spanden og har fået stillet dette spørgsmål gør rede for dannelsen af de sekundære kønskarakter i puberten hos drenge og piger. hjælp tak :) -
Love og folketing
ForumindlægHvis en højesteretsdommer synes, at der er nogle love, der bør ændres, kan han så stille forslag om dette i Folketinget? -
Rettelse?
ForumindlægNogen der vil rette en engelsk stil?(Grammatisk)Vil virkelig sætte pris på det.Hvis man vil så skriv li til;[email protected]:) -
Det moderne gennembrud
ForumindlægI min stil skal jeg perspektivere " Det moderne gennembrud" generelt.Hvordan gør jeg det bedst muligt? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
omtal anvendelser af det bestemte integral
Forumindlæghej jeghar fået stillet det spørgsmål, men er lidt i tvivl om hvad min lære mener med det. betyder det at man skal vise eksempler på hvordan man beregner det bestemte integral? -
Differentialligningerne
ForumindlægHar et eksamens spørgsmål der lyder på differentialligningerne: y´=ky y´=ay+b og y´=ay(M-y) Ved ikke hvad jeg skal stille op med dem ? -
D.T.A.P Nephew hjælp
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med et spøgrsmål i en dansk stil: Du ser kun glamour men vil have mere dokumentar Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad det kan betyde??? På forhånd tak -
Terminsprøve
ForumindlægHej . er der nogen, som jeg kan sende min terminsprøve stil til ? Det er enn kronik, jeg vil bare have en at I bedømmer den og giver bud på karakter -
Sammenhæng mellem potens- og eksponentielvækst
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvad der er tilfælles mellem eksponentielvækst og potens...Har fået stillet et eksame spg. med det, men ved sku ikke lige... -
Hjælpppp med oploading
ForumindlægDer er nogen, der snakker om at man kan oploade stile her...:?...Men hvordan gør man det...nogen, der gider at hjælpe?? -
jeres mening!
ForumindlægHvilken krav vil der blive stillet til os mennesker, når teknologien overtager, verdenen?? Håber i vil hjælpe! på for håndt tak :) -
biblen - tolkning?
ForumindlægEr der nogen der kender en hjemmeside, hvor de kendte og brugte steder i biblen er tolket/analyseret eller noget i den stil? :) -
Hjælp!!!!!!! ;)
ForumindlægØvelse 4 stil spørgsmål: 02. in der Küche schaltet er die Kaffeemaschine ein. -
Nogen der kan finde ud af den her??
ForumindlægØvelse 4 stil spørgsmål: 03. Im Schlafzimmer macht er das Fenster auf.
