Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19881 til 19900 af 321608
-
Usikker
ForumindlægI dag var jeg til matematikterminsprøven og i går var jeg til danskterminsprøven. Jeg synes det gik nogenlunde i går, men ikke særlig godt i dag til matematik. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af lidt for mange af opgaverne, og sad og tænkte og blev ked af det, da jeg gerne vil være god til matema... -
Uddannelses parat
ForumindlægHEEEEJ!! Jeg går i 8 klasse og mine lærer snakker altid om hvis man er uddannelses parat for at blive egnet til gymnasiet de siger altid hvis man er uddannelses parat skal man møde til tiden, lave sine lektier, være aktiv i timerne, være social med andre, ved ik helt hvordan det er med karakt... -
brøker
Forumindlæget tal skrevet som en brøk. hvad sker der med tallet hvis tælleren bliver dobbelt så store? -
Rentesregning/befolkning
Forumindlæg"Befolkningstallet i Nyby var 20450 i 1973. Befolkningstallet er siden vokset med 1% p.a. Hvor stort var befolkningstallet i 1990?" Jeg får resultatet til 20655, ved hjælp af udregningen: K1 = 20450 * (1+ 0,01) = 20655. Vil det så sige, at befolkningstallet er vokset med 20655 mennes... -
Essay
ForumindlægHej Jeg skal skrive et essay ud fra et af disse ord: Brød, nat, at åbne døre, ’oplyse’, hånd, drøm Jeg kan virkelig ikke komme i gang, kan ikke finde på noget.. :/ Nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan skrive om? Tak for hjælpen :) -
Humanistisk metode
ForumindlægEr den humanistiske metode ikke bare analyse af tekster? Hvad mere kan man tilføje? -
Procent Matematik F niveau
ForumindlægKan i ikke hjælpe mig med hvordan man regner C, D, E og F ud :) -
Typetal?? - haster!
ForumindlægHej er der en formel for hvordan man udregner typetallet? håber i kan hjælpe -
Middel
Forumindlæghej, nogle der kan huske hvad "middeltemperaturen" er?Altså, hvad betyder det? -
Hvad er en evaluerende tekst?
ForumindlægSom i kan se på titlen, spørger jeg om hvad er en evaluerende tekst -
Det er til den 27.10
ForumindlægHvem kan hjælpe mig med min opgave? Er ikke så god til matematik... -
Nogen der vil kigge på min oversættelse og kigge den igennem ??? :)
ForumindlægOversættelseI en leder i British Medical Journal siges det, at britiske teenagere har de mest usunde sexvaner i Europa.De slår rekorden med hensyn til graviditeter, aborter og seksuelt overførte sygdomme. Fødselsprocenten for de 15- til 19-årige er syv gange så høj som i Holland, hvor et lignende... -
Begreber
ForumindlægHumanitær opholdstilladelse:opholdstilladelse som gives af humanitære grunde så som sygdom, tortur osv. Humanitær:forbedring af menneskers livsvilkår, fx i forbindelse med hjælpearbejde under krig eller katastrofe Ekstern flygtning:Flygtningen som befinder sig i et andet land ind de kommer fra... -
Nogen som der ville være så søde at oversætte noget for mig :-))))
ForumindlægEn lille by som ikke har en stor befolkning En som bestemmer En som beskytter en Når man får noget Nogen der driller En der kæmper En som ikke har så many mony En som gøre en rask En som ser smuk ud En som ikke kan lide en pga hudfarven En som gøre en tryk Noget man bruger til krig e... -
Hjælp, jeg skal bruge hjælp til min projekt opgave om KKK
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af ret meget om hvordan man kan stoppe KKK -
Valg af studie: Læse matematik på uni
ForumindlægHej alle :D Jeg er en kvinde i starten starten af tyverne, som har brug for jeres hjælp og vejledning. Jeg prøver at finde ud af hvad jeg vil uddanne mig til ligesom mange andre. Jeg har gået i længere tid og tænkt over det, hvad jeg er god og dårlig til osv. Jeg er ved at jeg god til børn, ... -
talesprog og skriftsprog
Forumindlægnogle som kan fortælle hvad forskellen mellem talesprog og skriftsprog er? -
Enzymkinetik
ForumindlægHejsa =) Er der nogen som kan give en hjælpende hånd til denne opgave? -
Imaginær kvadratrod i WordMat
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp. Eller.. Vi er en del der har brug for hjælp. Vi kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man finder symbolet "imaginær kvadratrod" ( i ) inde i WordMat til beregning. Hverken som genvej eller under Design. Vi har googlet godt rundt, men er ikke kommet frem til... -
LAVT SNIT
ForumindlægHej.. Er der nogen mulighed for at komme ind på jurastudiet med et gennemsnit på 4,2 ? (evt. med en standbyplads).. Jeg har snakket med min rektor om mit gennemsnit og han anbefaler mig ikke at tage året om, fordi jeg ikke ligger på dumpegrænsen og statistisk set forbedrer man ikke sin karakter...
