Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19921 til 19940 af 52987
  • proteinmangel

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som kan besvare det her spørgsmål. Jeg har søgt siden i fredags men fandt desværre ikke noget:(:( Håber virkelig at I hjælper mig med det - Hvad er konsekvenserne for et samfund, når befolkning har proteinmangel? Mange tak på forhånd
  • At leje et værelse

    Forumindlæg
    Jeg skal have lejet et værelse et sted i København, gerne på Frederiksberg. Nogen som kender til nogle gode og seriøse sider, det virker som en jungle at navigere rundt. ?
  • hvad skal jeg vælge at skrive om?

    Forumindlæg
    hej alle! jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge at skrive om i min dansk/historie opgave i 1g og håber på at nogle af jer har nogle gode forslag?
  • UH opgave, f'(x)

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med denne UH opgave, den virker så simpel, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Opgaven er vedhæftet som billede. - På forhånd tak for hjælpen! - Sophie : D
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville gerne hører om der ikke er nogen der kan oversætte noget tysk jeg skal have lavet til imorgen, da jeg er virkelig dårlig til skriftlig tysk. Hilsen Anton
  • Kemi-Journal

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg har skrevet en journal om fremstilling af creme, men jeg vil virkelig gerne have hjælp.. Så please bare svare mig så jeg kan sende den til vedkommende. Tusinde tak på forhånd
  • Linjespektrum

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en rapport i fysik omkring grundstofspektre, og skal i den sammenhænd forklarer hvad begrebet linjespektrum betyder, er der nogen som kan hjælpe??? Det ville virkelig hjælpe. På forhånd tak :) Hilsen Anne.
  • Outline: Hip Hop

    Forumindlæg
    hey guys har virkelig brug for nogle ideer til min Engelsk synopse. jeg har trukket "Hip Hop" nogle forslag?;) p.s. har kraftigt brug for det
  • Anthony Giddens strukturationsteori

    Forumindlæg
    Jeg prøver forgæves at forstå Antohy Giddens' modernitetsanalyse, herunder hans strukturationsteori. Jeg ville virkelig være taknemmelig for en god, meget letforståelig forklaring! :)
  • Vektor regning og koordinater

    Forumindlæg
    Hej med jer derude. Måske en kunne hjælpe mig med denne opgave. Det ville virkelig være rart.. Find koordinaterne til diagonalernes skæringspunkt i et parallelogram udtrykt ved vinkelspisernes koordinater. Hvordan gør jeg det?
  • Makroøkonomi eksamen 2019

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg sidder lige nu i gang med min Makroøkonomi eksamen og jeg skal være helt ærlig, jeg er fuldstædning lost på alle spørgsmål Så enhver hjælp vil virkelig være behjælpelig Hilsen en studerende
  • budskab

    Forumindlæg
    Hej... (: jeg har virkelig brug for hjælp! så jeg tænkte på om der var nogen der vidste hvad budskabet var i denne her tekst? ' " Ungdom og de lyse nætters tid" - det kunne være fedt hvis der var nogen der vidste det :-)
  • underemne i engelsk til career

    Forumindlæg
    som overemne har jeg trukket emnet career i engelsk og jeg ved virkelig ikke hva jeg skal vælge som underemne for det skal også være noget som jeg kan undersøge. det er til min eksamen,
  • Rette

    Forumindlæg
    Hej jeg vil være virkelig taknemmelig, hvis jeg kunne sende min aflevering privat og nogle kunne rette den. Den skal afleveres imorgen kl. 21, så der er meget tid. Håber nogle kan hjælpe.
  • Aftaleret - HASTER

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave, jeg kan virkelig ikke greje den. Firma skylder din klient kr. 15.000 for forskellige leverancer, som ikke er blevet betalt. Du har sendt et inkassobrev. Ejeren af firmaet, har svaret, at hun rigtigt har drevet firmaet, men at hun har måtte lukke ...
  • Rettelse af lille engelsk

    Forumindlæg
    Hej derude :-) jeg har virkelig brug for en meget hurtigt hjælp, da jeg står og skal aflevere en lille halv side om 3 timers tid :) det ville være helt fantastisk hvis det kunne lade sig gøre !
  • FSA DEC. 2001 Færdighedsdel

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har prøvet og lave denne her side i over en uge, og jeg har virkelig brug for hjælp. Det er folkeskolens afgangsprøve! PLEASE HJÆLP MIG.. UPS! unskyld hvis skriften på billedet ikke er tydeligt!
  • monotonilinje

    Forumindlæg
    Nogen som har en god skabalon eller program til at tegne monotonilinjer på computeren? Jeg bruger maple, geogebra og word måske excel.. paint virker også, hvis i har nogle ideer :p
  • brøker

    Forumindlæg
    arghh jeg har simpelthen glemt det, når man trækker et tal fra en brøk, hvordan gør man det? Jeg sidder med følgende problem.. 16/4 - 16 ?? Jeg har virkelig bare glemt det, så håber i kan hjælpe
  • Organavn

    Forumindlæg
    Kan ikke få Organavn til at virke ordenligt, da nogle af struktirformlerne ikke vises 100% og så er det lidt svært at komme frem til den rigtige navngivning. Nogen der kan hjælpe