Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 19921 til 19940 af 44202
-
Vektorfelt
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at løse denne opgave.\n\na) Skitsér vektorfeltet F(x,y)=(1,x) og strømlinjerne. Hvilken form ser disse linjer kurver ud til at have?\n\nb) If parameterligninger for strømlinjerne er x=x(t) og y=y(t), hvilke differentialligninger tilfreds disse funktioner så? Udl... -
en lille grammatikbog?
ForumindlægHej\n\nhar I nogen gode forslag til en god grammetikbog som er værd at købe? -
partial slut
ForumindlægA/(x+1) + Bx+C/(x^2 +1) Jeg har fundet A = 1,5 B = 3/2 C = 1/2 Hvordan opskriver jeg udtrykket til sidst? 1,5/(x+1) + ? / (x^2+1) -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
en god indledning?
Forumindlæghvad indeholder en god indledning....hvis du har nogle hjemmesider hvor jeg kan finde noget angående hvordan jeg laver en indledning må du meget gerne skrive den....\n\n\njope55 -
Hvad s¨kal jeg vælge? Fysik B eller Kemi A?
ForumindlægJeg er i tvivl mht. valgfag. Godt nok skal vi først bestemme os om et stykke tid, men...\n\nMin studieretning hedder Biologi A, Matematik B og Kemi B.\n\nSå har jeg tænkt mig at opgradere:\nMat B --> Mat A\n\nOg så er jeg i tvivl. Hvad skal jeg vælge mellem:\nFys C --> Fys B\neller\nKemi B ... -
Israel palæstina
ForumindlægJeg skal i uge 6 skrive en historieopgave omkring forholdet mellem israel og palæstina efter 60'erne og op til i dag.\nEr der nogle der har lavet lignende opgaver som kan hjælpe med litteratur osv. -
kort oversættelse. haster
ForumindlægWhen you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w... -
Resistentproblematikken/Resistente bakterier
ForumindlægHej Jeg er igang med en eksmaensopgave i biologi hvor jeg skriver om antibiotika, resistente bakterier, resistensproblematikken og i den dur. Ville høre om nogle af jer derude har nogle erfaringer med emnet. Gode links, kontakter, forsøg osv. I må meget gerne skrive!\n -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :) -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
spektrer
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med noget..jeg skal ha CNMR og HNMR spektrer af ren p-bromonitrobenzen og m-nitrobenzoesremethylester.. jeg har program til åbne filen.. men har ik spektrerne.. hvis nogen har mulighed får lave sådan spektrer vil det være super.. håber nogen har programmet.. og kan lave det..... -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak -
Ascorbinsyre/C-vitaminer
ForumindlægJeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det? -
Die Familie = ental - check! Men Den Meyers ental eller flertal ?
ForumindlægVær hilset ærede medmennesker! Jeg sidder her med noget som jeg synes er det bedste i verden - nemlig tysk grammatik... ^_^ Jeg skal indsætte den rigtige form af 'beginnen' - sætningen lyder således: Um 6 Uhr________________der Tag bei den Meyers. Skal det være beginnt eller beginnen?... -
At blive opgaveredaktør
ForumindlægSpørgsmål til hvem end der er ansvarlig for dette område. Hvordan bliver man opgaveredaktør? En gang imellem søges der jo nye opgaveredaktører, men af egen erfaring virker det som om at der godt kunne være brug for en ekstra hånd eller to.Jeg har bare ikke kunne finde nogen e-mail; er det bare at... -
jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægEr der nogen der har læst "Brave new world" af Aldos huxleyjeg har læst den 4 gange igennem forstår det simpelthen ikke?er der nogen der har læst den? -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Biokemi
ForumindlægHejJeg er lige ved at skrive biologirapport og mangler lidt kemi hjælp. Er der nogen, der kan give mig en net adresse på en kemisk ordbog på nettet? Det kunne være fedt hvis jeg udfra molekylernes navne kunne forklare forskellen på dem. Molekylerne er dideoxynukleotid og deoxynukleotid. Jeg vil g...
