Søgning på: matematik noter. Resultater: 19941 til 19960 af 45346
  • Den neoklassiske økonomiske skole

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for noget hjælp. Jeg skal finde styrkerne ved den neoklassiske skole og har lidt svært ved det. er der nogen der har nogle gode hjemme sider eller opgaver eller noter, som beskriver dette? på forhånd tak.
  • Alkohol

    Forumindlæg
    Hvilke sikkerhedsregler er der for brugen af permanganat? For de tre alkoholer? Noter ligeledes S-(sikkerheds) og R-sætnignen (riskosætninger) og kommentere dem. Hvad sker der ske med affaldet? Kan nogle hjælpe med det?
  • alkohol

    Forumindlæg
    Hvilke sikkerhedsregler er der for brugen af permanganat? For de tre alkoholer? Noter ligeledes S-(sikkerheds) og R-sætnignen (riskosætninger) og kommentere dem. Hvad sker der ske med affaldet? Kan nogle hjælpe mig med det?
  • Hvad må jeg medbringe til dansk fp9, prøveform B?

    Forumindlæg
    Jeg er klar over, at man ikke må medbringe andet end sine egne noter. Dog, har jeg hørt, at man ikke må have skrevet på selve prøveoplægget. Er det korrekt?
  • Vektorer

    Forumindlæg
    Hej alle Kan nogen hjælpe med opgave 14 og 15. Jeg har prøvet at se i mine noter, men har intet til disse opgaver. Ville sætte pris på hjælp til opgaverne :-)
  • ædel-gas struktur

    Forumindlæg
    Jeg skal noter om disse ioner har ædelgas-struktur er der nogen der kender svarene eller hvordan jeg gør? K+ = Argon mg2+ O2 P3- F- Fe3+ CU+
  • Paradis af Rebecca Bach-Lauritsen

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af novellen "paradis" af forfatteren Rebecca Bach-Lauritsen og ville spørge om nogen havde nogle noter/stikord til novellen, da det ville være en stor hjælp.
  • Ovids eskapader

    Forumindlæg
    Skal nok snart til eksamen i Oldtidskunskab, og dermed Ovid og blandet andet hans eskapader. Er der nogle der har noter til ham og dem? Har virkelig brug for hjælp til det, så alt kan bruge :)) På forhånd tak
  • Radioaktivtet

    Forumindlæg
    Jeg har en test imorgen Nogle der har en oversigt over de vigtigste formler i emnet. så jeg virklige dårlige til enheder til sidste nogle gode noter om dette , hjemmesider ?
  • Albert pandura

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har noter om om Albert panduras teori om observationinlæring og modelindlæring. Det jeg har svært ved at forstå de 4 processer der er i modelindlæring. Fællesopmærksomhed, fastholdse, selvrealisering.
  • Are there some cultures that are more likely to do terrorism?

    Forumindlæg
    Are there some cultures that are more likely to do terrorism? - Not a task but what are your thoughts?
  • Tallegeme

    Forumindlæg
    Hvorfor er det, at man f.eks. skal sige, at de reelle tal er et legeme? Hvad er det smarte i at være et legeme?
  • Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var????
  • mat opgave

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en god ide, til en mat. opgave. Vi skal selv vælge et emne ud fra det vi har gennemgået i 1g. det skal ca. fylde som en almindelig aflevering. Vores mat lærer foreslog os fx trigonometri, så kunne vi finde arealet af vores have etc.
  • diff og integration regler

    Forumindlæg
    er der nogen som har en liste eller skema over hvordan man differentiere og integrere forskellige funktioner?? skal nemlig bruge en til at øve mig på til delen uden hjælpemidler... på forhånd tak.
  • Matematisk Analyse

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med min afleverings opgave som er vedhæftet som billedfil. Det er alle delopgaver jeg ikke kan løse, Alex
  • Marematik hjælp!!!

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke hvad der menes med de her opgaver?Produktet af 4a og 2bKvotienten mellem 10xy og 20y
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    Bestem til differentialligningen(dy/dx)=-(16x/y) den løsning, hvis graf går gennem punktet P(0,1)På forhånd tak.
  • diff.ligninger

    Forumindlæg
    Hvordan anvendes differentialligninger indenfor biologien? og hva med økonomi.. kan de ikke også anvendes der?
  • hvor mange eksamen i 3g.?

    Forumindlæg
    Jeg går i 3g, og vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal opppe i i år. Jeg har indtil været op til to, som kommer til at tælle i eksamenbeviset (geografi og tysk). I år har jeg fagene: mat og fysik på A+. Jeg vil også gerne spørge, og mat skriftlig ikke tæller for to eksamener? Da der er en ...