Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 19941 til 19960 af 44202
-
Hvad er antonymet for...
Forumindlægordet fornuft??Jeg skal bruge det i sætningen:Han kunne ikke længere skelne mellem fornuft og ?? -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Permutationer
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder og skriver SRP. Jeg er nået til et af mine sidste spørgsmål, som jeg ikke kan komme videre med. Jeg skriver om kode maskinen Enigma. Mit spørgsmål er: Brydning af koden, specielt ønskes der en præsentation af noget af den matemtik, der ligger bag brydningen af Enigma. Je... -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
Analgetisk (smerte)
ForumindlægHejJeg er ved at skrive en opgave omkring Analgetisk effekt på kroppen.Altså hvordan smerter sker i kroppen og hvordan Analgetisk medicin indvirker på dette.på forhånd tak -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
den nye gymnasiereform
ForumindlægDe skrev den anden dag i information at den nye reform kun giver omkring 5 % af en årgang mulighed for at læse de naturvidenskabelige fag, mod 17 %. Forstår stadig ikke at man reformerede gymnasiet, når det er i folkeskolen at problemet ligger. Man kunne dog godt gøre musik og billedkundst i gymn... -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
etnografi
Forumindlæghvad er etnografi,hvad betyder det i engelsk.jeg har prøvet at finde hvad det er, men jeg kunne ikke finde noget om det. -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
Sankt elms-ild
ForumindlægHej Er der nogen der kan henvise mig til en hjemmeside/bog der kan forklare fænomenet Sankt elms ild? Jeg sørger altså en fysisk forklaring på fænomenet. På forhånd tak! Mvh Celine -
pentagon-rapporten, HJÆLP!!
ForumindlægHej allesammenJeg er gået i gang med at skrive historieopgave og har lige fundet ud af at jeg har virkelig brug for hjælp.Det ville være dejligt hvis nogen kan hjælpe mig med at finde en udgave af "pentagon-rapporten" fra 1971. Den skal være på dansk...På forhånd tak -
Napola (film)
ForumindlægJeg er igang med at skrive referat på tysk af filmen Napola. Det er for en måned siden at vi har set filmen, og jeg kan ikke lige huske alt. Mit spørgsmål er hvad gør Albrechts far når Napola skolen fortæller faderen at hans søn har skrevet et digt hvor han i kritiserer det nazistiske system.... -
rettelse af kort spansk artikel.
ForumindlægDen er ikke så lang. er der en der vil rette den? -
Forklaring af El Nino
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal op i geografi, men jeg har et problem for jeg kan simpelthen ikke forstå begrebet "El Nino". Er der nogen der vil give mig en forklaring? -
Salad Bowls og Melting Pot
ForumindlægHej Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde disse to begreber specielt godt forklaret. De står ikke i nogle af mine bøger, og jeg kan ikke nå at bestille noget hjem fra biblioteket. Jeg ved at der vil være stor sandsynlighed for, at censor vil spørge ind til disse begreber, da mit e... -
Hjælp med power point
ForumindlægHej jeg skal lave en power point til sangen Rude af Magic!! Hvad kan der være i sådan en er selv helt blank -
Hvordan overlever man tysk på gym?
ForumindlægHej Jeg går i folkeskole lige nu, og jeg skal på gym næste år. Jeg er generelt en person, som vil og får gode karakterer i alt, og derfor er det også vigtigt for mig, at jeg får en god karakter i tysk på gym, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal overleve. Jeg synes allerede, at det er svært at for... -
Endnu en tråd med MEDICIN
ForumindlægHeyJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, der er nogle der "ved", om medicinstudiet kunne finde på at ændre de specifikke adgangskrav i 2008 (udover matA, kemiB, fysikB, danskA og eng.B)?Det undre mig lidt, at biologi ikke er et krav...hmmm....Mange tak for hjælpen...
