Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 2301 til 2320 af 35503
  • EKSAMEN!!!!!!!! næringsstoffer

    Forumindlæg
    Jeg sidder ligenu og læser til eksamen, og skriver om de tre vigtigste næringsstoffer i vores kost: fedt, protein og kulhydrater. Jeg skal kunne forklare hvad kroppen skal bruge kostens næringsstoffer til og er det ikke bare for at man skal kunne overleve? eller hvad?
  • Geografi eksamen

    Forumindlæg
    Jeg går på en HF, tager geografi på C, kan godt mærke jeg har været lidt for ligeglad med skole siden jeg ikke har læst op overhovedet og skal op imorgen, er der nogen som har tips og tricks og måske også en forstand på hvordan eksamen foregår? Så må i meget gerne sige til.
  • Naturfaglig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Vi har trukket "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget" til eksamen i de naturfaglige fag, og har valgt at dykke ned i det bæredygtigt landbrug, men vi er helt blanke når det kommer til et arbejdsspørgsmål i geografi. Idéer søges. Tak på forhånd.
  • Religions eksamen

    Forumindlæg
    Hej.. eg skal op i religion og jeg er ret nysgerrig efter at vide hvordan denne eksamen foregår.Hvor meget forberedelstid har man? Og hvor lang er selve eksamenationen?Er der nogen der muligvis har en ide om, hvordan et eksamensspørgsmål kan være udformet?På forhånd tak.
  • Krav om eksamen ?

    Forumindlæg
    Hej . Hvis jeg skal have spansk på A-niveau til næste år. SKAL jeg så bestå det på b-niveau når jeg skal til eksamen her i år . Eller er det ligemeget, bare jeg så at sige 'gennemfører' forløbet ?
  • Eksamen - Undertrykkelse

    Forumindlæg
    Oppression altså undertrykkelse Jeg har trukket undertrykkelse til min engelske eksamen, men jeg er ret blank ift. hvad jeg kan snakke om, så smid alt hvad i har, omkring idéer til undertrykkelse. K.H Freja
  • Religions eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal på fredag op i religion, men er virkelig meget i tvivl om hvordan eksamenen foregår.. Ville høre om nogle af jer herinde muligvis ligger inde med en tekst som ville kunne blive givet til eksamen.. Og så skrive hvad man skal gøre med teksten..? (: På forhånd mange tak!!
  • Hjælpemidler til eksamen

    Forumindlæg
    Hej :> Skal til eksamen i Fransk til sommer. Og jeg er soke til det. Nu er det sådan, at jeg har hørt MAN må BRUGE ALLE HJÆLPEMIDLER (!) dvs. må man bruge Translators, uden man går på nettet? Man må jo bruge alle hjælpemidler, og det er jo i princippet bare en ordbog :) mvh
  • Angående eksamen HJÆÆLP

    Forumindlæg
    heej. Jeg har snart fysik/kemi eksamen, og er self igang med at øve. Så er jeg gået i stå over en forsøg: Base - påvis egenskaberne. Hvad er det? Er den ligesom syre med magnesium eller what`?
  • Terminsprøve og eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg har snart terminsprøve og senere hen eksam Men har i nogle hjemmesider hvor jeg kan øve det hele Som dansk engelsk matematik osv til 9 klasse ;)
  • Tværfaglig eksamen, haster

    Forumindlæg
    Hvornår er det forsent at skifte sin gruppe til den tværfaglige eksamen? Kan man ændre gruppe efter man har trukket? Hvis vi er 2 i en gruppe kan vi godt splitte os op og begge være alene?
  • Spørgsmål om eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i næste uge, hvor jeg får en ukendt tekst som jeg skal analyser, så ville høre om nogen havde en analysemodel? Vores emner er: Growing up Fantasy Food Ved fantasy er det vel bare Aktantmodellen jeg skal bruge? :-)
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    jeg har fået 6 spg til min eksamen, håber hvis der er nogle der kan hjælpe mig med at besvare, den i kan ???? er meget stresset. 1. Differentialkvotient. Gør rede for begrebet differentialkvotient. Bevis at er differentiabel og at f(x) = er differentiabel. Omtal regneregler for differenti...
  • Spørgsmål til eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg ville bare lige stille et par spørgsmål til tysk eksamen, da jeg skal op om ca. 2 uger. Jeg håber at der er nogle derude der vil svare på det og ellers bare give nogle tips til at forbedre! - Jeg fik 10 til årskarakter og tvivler stærkt på at jeg kan få 10 til eksamen. Jeg vil d...
  • Eksamen - Verdensbilleder

    Forumindlæg
    Jeg er så heldig at jeg i år skal op i mundtlig fysik.Her har min lærer dog opgivet 22 sider om "Verdensbilleder". Det er en historisk gennemgang af, hvordan der gennem tiden er blevet set på på verden omkring os, og hvordan naturfænomener er forklaret.Et emne inspireret af et kapitel i...
  • Fransk eksamen

    Forumindlæg
    HejsaJeg skal op i fransk, og har derfor skrevet lidt til hvert emne der er opgivet til pensum. Jeg har brug for at få det rettet igennem, håber nogen kan hjælpe :)Jeg mangler lidt til le petit prince, har haft lidt svært med den, mangler at komme frem med budskabet. Da der bliver fortalt meget, ...
  • resume til eksamen??

    Forumindlæg
    skal man give et resume af den tekst man trækker i høj-niveau engelsk?? Eller skal man gå i gang med analysen med det samme efter præsentation af forfatter , genre etc.??På forhånd tak til alle som vil hjælpe lille mig i eksamensnød!heheHeld og lykke til alle!!
  • Spansk eksame

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har i dag været oppe i spansk, så skulle høre om der er nogle der kunne bedømme min opgave? :)
  • Udeblive fra eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal op i erhversøkonomi C (HF) i morgen. Jeg har over 50% fravær i faget, og det har aldrig sagt mig noget, så jeg tror derfor ikke på, at jeg kan bestå uanset hvad. Jeg vil derfor høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at udeblive? Og hvad er konsekvenserne?
  • Dumpe til eksamen

    Forumindlæg
    Sidder og diskuterer med en studerende på fysik, og håber at vi kan få vores diskussion afgjort. Hvis man eksempelvis dumper 3 gange i et fag, bliver man udmeldt af universitetet. Vi diskuterer så om man kan blive optaget igen fra start året efter(og gøre hele uddannelsen om) eller man er ude af ...