Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2421 til 2440 af 57177
  • Forskel på fysik A og fysik B - STX

    Forumindlæg
    Hvad vil I sige, er de største forskelle mellem fysik A og fysik B i STX gym?
  • Matematik stx A 11 aug 2011 facit

    Forumindlæg
    Hej alle sammen... Nogen der har facit fra stx matematik A eksamen fra 2011 (11. AUGUST) Ville hjælpe mig rigtig meget.
  • Laveste niveau: Mat. A hhx eller stx?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal tage matematik på A niveau, for at supplere, men kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal vælge stx eller hhx matematik. Er det muligt generelt at sige noget om hvilket af de to, der har det laveste niveau?
  • Synopsis dansk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg skal snart op til eksamen i mundtlig dansk og skal lave en synopsis, men jeg ved simpelthen ikke helt hvad det er jeg skal. jeg trak den grimme ælling og har tænkt mig at perspektivere den til ørneflugten men kan ikke komme i gang nogen der har en eksempel synopsis eller ...
  • Stx Biologi A 3. juni 2013

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har lavet en besvarelse af "Stx Biologi A 3. juni 2013" opgaven Helst opg 1, som omhandler pelsfarve ved ulve. Jeg vil meget gerne have lidt hjælp:) Opgaven er vedhæftet.
  • Facit til skriftlig fysik A niveau STX - 28-05-2018

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ligger inde med facit til skriftlig fysik d. 28-05-18?
  • Trekant - Skr. eksamen 2011 B STX

    Forumindlæg
    Jeg sidder med eksamenssættet fra d. 18 Maj 2011 og arbejder med opg. 3, uden hjælpemidler. En trekant har siderne BC = 6 AC = 8 Hvordan regner man siden AB ud? På forhånd tak (:
  • STX - MATEMATIK B 22 MAJ. 2015

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen af jer, som har været oppe i MAT B - STX 22 MAJ 2015? Var selv oppe og kan egentlig ikke vente til at se resultatet! :-D
  • Gode råd til engelsk eksamen B niveau STX

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om, der er nogle af jer, der har været op til engelske eksamen (B niveau, STX) Hvis ja, hvordan gik det? Har I nogle gode råd? og var en time okay lang tid til at forberede sig?
  • Pensum til 1. delprøve Mat A STX

    Forumindlæg
    Hej alle Skal op til skriftlig matematik her imorgen, og vil i den anledning læse op på diverse formler til 1. delprøve da jeg gruer for at glemme noget. Er der noget der har en præcis betegnelse af hvilke ting der forventes at man kan huske til den 1. delprøve? På forhånd tak :-)
  • STX Kemi A August 2009 Besvarelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der var nogle der havde besvarelsen til Kemi A August 2009, eller bare lå inde med nogle af svarene?
  • SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?

    Forumindlæg
    Hola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D
  • Rettelse af oversættelse af Kurt Cobains selvmordsbrev til dansk

    Forumindlæg
    Er der en eller anden, der vil rette min oversættelse fra engelsk til dansk? To Boddah pronounced Speaking from the tongue of an experienced simpleton who obviously would rather be an emasculated, infantile complainee. This note should be pretty easy to understand. All the warnings from th...
  • ENGELSK A STX 2010 - Eksamen

    Forumindlæg
    Ohøj derude Er der nogle der ligger inde med STX ENG A eksamen fra 2010? Vil specielt gerne have fat i første del for at øve grammatikken!... Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • Fysik B (stx, 2g) - hvilke emner?

    Forumindlæg
    Hvilke emner gennemgår man på 2-året? Første har gennemgået den der bog Orbit C, og andre bilag. Men HELT konkret hvilke emner plejer man at gennemgå i 2g?
  • Opgave 13 fra STX eksamen B-niveau 2007

    Forumindlæg
    En funktion f er bestemt ved f(x)=ln(x)-3x, x>0 Gør rede for, at funktionen f har et maksimum, og bestem dette maksimum.
  • Skriftligt Mat A STX 24 maj 2013

    Forumindlæg
    Hej derude :) Nogen der er søde og ligge deres besvarelse af eksamenssættet fra den 24. maj 2013 herind? :) Eller bare skrive facit??? Mvh
  • Engelsk B, delprøve 1, STX 2014

    Forumindlæg
    Hey folkens! I år var jeg til engelsk skriftlig eksamen, og i delprøve 1 stødte jeg på en sætning, hvori jeg skulle finde en fejl. Jeg kunne dog ikke finde fejlen, så håber, at der er evt. er nogen der kan fortælle mig, hvor fejlen er! Sætningen lyder: I disovered that a MP3 file caused the br...
  • Kvinderne fra Troja, noter, kommentare el.

    Forumindlæg
    Nogen som har nogle hints til vigtige hoved punkter til analyse af kvinderne fra Troja?
  • HTX / STX? Help me with the decision!

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er igang med at vælge min videregående uddannelse efter 9. klasse. Jeg havde allerede HTX i tankerne som min første prioritet, men har sådan tabt lysten til HTX. Ser STX & HTX som utrolige gode uddannelsesmuligheder. Jeg er jo god til matematik, biologi og samfundsfag osv., s...