Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2541 til 2560 af 57177
-
Engelsk A stx rettelse af eksamen
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min engelsk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
Samf a eksamen stx mundtlig
ForumindlægJeg har trukket mine bilag til min 24 timers eksamen i Samf a og har brug for hjælp til problemformulering og problemstillinger. Mit overordnede emne er ideologi og politik samt valg og vælgeradfærd Mine bilag hedder: Folketingsvalget 2011 og meningsmålinger fra d. 31 maj 2012 Venstrefløjen... -
Var du til STX eksamen i tysk A 2009?
ForumindlægSå vil jeg blive meget glad hvis du vil sende mig din opgave, eller fortælle hvad emnet gik ud på. Jeg har ikke kunne finde opgaven nogen steder, og kunne godt bruge lidt inspiration. :) Håber nogen vil hjælpe. -
Nogen som har vejlendeopgavesæt B-niveau (STX)?
ForumindlægHej, Er der ikk en sød sjæl som kan uploade 1. delprøve til de vejlende opgavesæt for Engelsk B? De finde ikk på UVm's hjemmeside desværre -
1.g Fysik STX eksamen - Fremgangsmåde?
ForumindlægHej allesammen.. Nu er det sådan, at jeg om lidt over en uges tid skal til fysikeksamen, hvor jeg 24 timer før får forberedelsestid til at lave et oplæg. Men inden da er det lige lidt, der skal læses op på. Men mit spørgsmål er: Hvordan læser man op til fysik på den måde? Skal jeg forberede oplæ... -
Stx matematik A, august 2008
ForumindlægHej :) Er der måske nogen det kan hjælpe mig med opg 7 og 17a i det eksamenssæt. Er gået lidt i stå :( -
HJÆLP MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN STX HASTER!!!
ForumindlægHey SP Her om en uge skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på s... -
Biologi B STX, eksamen: Forsøg
ForumindlægHej derude Er der nogen der ved, om man SKAL referere til et forsøg til den mundtlige eksamen i biologi B? De spørgsmål min lærer har opgivet passer nemlig ikke alle lige godt på de forsøg vi har lavet gennem året... og nogle slet ikke.. Håber virkelig I kan hjælpe! Kærlig hilsen mig -
Engelsk STX A eksamenssæt 2010
ForumindlægHej :) Er der nogle der ligger inde med engelsk eksamenssættet 2010?? Eller blot kan beskrive hvad de handler om? På forhånd tak -
STX Matematik B maj 2009
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet til denne opgave? Er virkelig i nød. Min mail er [email protected] Håber der er en der vil forbarme sig over mig. God weekend!:) -
Eksempel på disposition til historie eksamen stx
ForumindlægHejsa . Jeg er så heldig at skal op til historie eksamen i morgen - og kunne derfor godt tænke mig at høre, om nogen af jer evt. har en disposition liggende (bare så jeg har en ide om, hvordan den ser ud) ? -
Matematik skriftelig eksamen 2010 stx
ForumindlægHej. :-) Er der en der ligger inde med svarene til den skriftlige eksamen fra 2010 til matematik b niveau? Jeg vedhæfter opgaven. -
Fysik c-niveau STX -eksamen
ForumindlægHej, Er der 24 timers forberedelse til fysik c-niveau eksemen? Eller trækker man et spørgsmål og skal fremlægge med det samme? Tak. -
Noter til Agatons- og Alkibiades tale.. Fra Platons Symposion+5. sang i Odysseen!!
ForumindlægJeg kunne rigtig godt bruge nogle gode noter til disse to taler, skal op meget snart, så det ville være en kæmpe hjælp!!Kunne også rigtig meget godt bruge nogle noter til 5. sang i Homers Odysse.På forhånd mange gange tak..!! -
Kan jeg færdiggøre min STX hjemmefra?
ForumindlægHej med jer. Først og fremmest vil jeg sige tak for at tage tiden til at læse mit indlæg her på siden. Det betyder meget. Jeg skal i 3.g på mit gymnasie efter sommerferien, og jeg vil simpelthen ikke starte igen. Min gymnasietid har indtil videre været ekstremt udfordrende socialt, og tanken om ... -
Eksamen STX mat A 27. maj
ForumindlægHer er, hvad jeg fik af facit til eksamen idag: opgave 1 opgave 2 71 opgave 3 opgave 4 opgave 5 Det er en løsning. opgave 6 Begge grafer igennem (-2,0) og (6,0) f(x) er lidt smaller og toppunkt ligger lidt længere ned opgave 7 a. b. 79 start, stiger med 0,26 år per år ... -
FACIT: Matematik A STX 27. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 27. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommentér gerne! Mvh Anders Jensen ___________Delprøve 1___________ Opgave 1 x^2+10x (eller x(x+10) hvis du faktoriserer den) Opgave 2 det(vektor a, vektor b)=71 Opgave 3 Mod... -
Danske tosprogedes danskhed
ForumindlægHej! Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg skriver om danske tosprogedes danskhed. Jeg har brug for nogle udmeldelser, så jeg håber i vil bruge lidt tid på det og hjælpe mig. Det ville jeg i hvert fald blive glad for. Hvornår er man dansker og hvad er danskhed for jer? Og hvis der er n... -
Find faresymboler + noter R og S- sætninger
ForumindlægHej med jer.. hvordan finder man faresymboler, samt R og S-sætninger? -
Studieretning på STX + kunstneriske fag - jeg er så i tvivl
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge, hvad jeg vil have som indgangsvinkel af studieretning på gymnasiet, STX. Lige nu går jeg på efterskole. Der er disse, jeg står mellem: Naturvidenskabelig - Nr. 1a Matematik, fysik, kemi (Matematik A, Fysik A, Kemi B) - Nr. 1b Matematik, kemi,fysik (Matematik A, Kem...
