Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2581 til 2600 af 57177
  • Sættet: STX matematik A NET maj 2011

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg ville høre, om der var nogle som havde sættet: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110726_2frs111-MATnA-24052011_UVM_web.ashx liggende, eller om nogle havde mod på at...
  • Skriftligt Kemi A STX 24 maj 2013

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen, som har en besvarelse af eksamenssættet fra den 24 maj 2013 i kemi A?? Eller bare facit?? Mvh
  • Genteknologi og dansker

    Forumindlæg
    Hej :) Hvorfor interesser danskerne sig ikke for genteknologien? tak
  • Dansk mentallitet

    Forumindlæg
    Hej !Jeg er kørt fast i et dansk essay omkring dansk mentallitet. Hvis nogle af jer ligger inde med nyttige dokumenter og/eller nogle gode hjemmesider så råb HØJT =) På forhånd tak
  • Dansk Kultur ?

    Forumindlæg
    Heej alle .. Ville lii spørge om hvad den danske kultur er for noget? Jeg skal sammenligne den med min egen .. Derfor ville jeg spørge om der var nogle som vil være søde at forklare mig, hvad dansk kultur er?
  • Nogle der har noter til "Myggesang" af Ivan Malinovskis

    Forumindlæg
    Hej :) Vil hører om der er nogle der har noter eller en analyse til "myggesang" af ivan Malinovskis?
  • HJÆLP! noter eller analyse af "myggesang" af Ivan malinovski

    Forumindlæg
    Hej :) har virkelig brug for hjælp er der nogle der har noter eller en analyse af "myggesang" af Ivan Malinovski?
  • Engelsk B, delprøve 1, STX 2014

    Forumindlæg
    Hey folkens! I år var jeg til engelsk skriftlig eksamen, og i delprøve 1 stødte jeg på en sætning, hvori jeg skulle finde en fejl. Jeg kunne dog ikke finde fejlen, så håber, at der er evt. er nogen der kan fortælle mig, hvor fejlen er! Sætningen lyder: I disovered that a MP3 file caused the br...
  • Dansk Aflevering!

    Forumindlæg
    Er der en, der vil se på min dansk stil, så skriv venligt jeres email til mig +
  • Note sider - "A dry white season"

    Forumindlæg
    Jeg skal ha' genopfrisket kapitlerne.Derfor; er der nogen som ligger inde med noter til bogen el. evt kender gode sider med noter om de enkelte kapitler?
  • Noter til The Yellow Wallpaper - kan nogen hjæple ?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op i muntlig engelsk og spekulerede om nogen måske have noter til The yellow wallpaper ? so måske kunne "pifte" under mine egne noter :)?
  • STX Matematik A opgavesæt fra december 2015

    Forumindlæg
    Hej allesammen:) Jeg er igang med at træne til terminsprøven, så jeg tænkte om der ikke var nogle af jer som kunne vedhæfte opgavesættet, for jeg kan nemlig ikke selv finde den fra decembermåned? På forhånd tak.
  • Hjælp til opgave 16 stx mat A 2009

    Forumindlæg
    Hej jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Det forvirrer mig at t skal være udtrykt ved p. Opgaven lyder: Ved en bestemt sygdom tilføres en patient medicin intravenøst over en femtimers periode. Medicinen tilføres kontinuerligt med en bestemt mængde p(målt i μg) pr. tim...
  • STX Tysk A skriftlig Eksamen: rettelse:

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har været oppe i tysk STX fortsætter A og jeg kunne virkelig godt tænke mig en bedømmelse af min opgave. Jeg er absolut ingen mester til tysk og derfor kunne jeg godt tænke mig at se hvad I vil bedømme mig opgave til :) På forhånd tak :) <span lang="DE" style="...
  • Nogen der har noter til Trojka's Afsætning A kap 22 :)

    Forumindlæg
    Jeg mangler noter til kap 22 i Trojkas Afsætnings bog niveau A.( Bind 2) Det ville være en kæmpe hjælp. Jeg kan kontaktes enten herinde eller på min mail som er: [email protected] Mvh Kenneth
  • Etnisk dansker?

    Forumindlæg
    Hvordan kan man definere hvad en etnisk dansker er? VH
  • sygeeksamen i dansk

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan give mig en internetadresse på skriftlig dansk sygeeksamens emnerne 2002 samt 2003På forhånd tak.
  • Haster:(Dansk eksame

    Forumindlæg
    HEJ ALLE SAMMEN, HÅBER HER ER NOGEN SØDE MENNESKER, SOM HAR VÆRET OP I DANSK SKRIFTLIG EKSAME, SOM KAN FORTÆLLE MIG HVAD EMNERNE VAR PLEAASE, JEG BER JER.
  • Fra engelsk til dansk

    Forumindlæg
    Hej , Er der nogle som kan forklare/fortælle mig,hvad der sker med hhv, punktumer og verbumer , når man oversætter en engelsk tekst til dansk?
  • danske soldater

    Forumindlæg
    Er de danske soldater trukket tilbage fra Irak??