Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2641 til 2660 af 181597
-
matematik???????:)
Forumindlæghej jeg har en opgave som hander om a og b. som driller mig lidt. håber der er en som har tid til at hjælpe mig :) opgave 1. W(t)=a*t+B t=betegerne tid målt i år efter 1981. W= betegner verdens rekorden målt i sek. år: 1981..1984..1985..1988..1998..1999.2002..2003..2007. ... -
Skriftlig dansk, eksamen maj 2008 HF
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i den eksamen, skal lave en af opgaverne men har ualmindeligt svært ved at komme igang så kunne godt bruge noget inspiration... -
Tidsforlængelse ved skriftlige eksaminer???
ForumindlægHej :) Er det muligt at få en tidsforlængelse til sine skriftlige eksaminer til sommer, hvis man har en skade i håndled samt fingre, der gør det umuligt at skrive i et tilstrækkeligt tempo til en eventuel skriftlig eksamen? Det er muligt for mig at skrive på computer, men det går stadig meget la... -
MATEMATIK! HJÆLP
ForumindlægEfter sommerferien skal jeg begynde på STX gymnasiet. Jeg har studiretning Samf A Mat B og Engelsk A. Nu til sagen; jeg vil gerne bruge min sommerferie på at blive bedre til Matematik.. idet at jeg er fuldstændig dårlig til det. Hvad burde jeg lave, for at blive bedre, løse opgaver osv.. men ... -
fif til eksamen - haster lidt :-)
ForumindlægHej er der ikke nogen der vil hjælpe mig.. jeg skal til eksanen i Mat B og har det med at blande rundt i formler og hvad de skal bruges til. kan i ikke lave en let " huskeseddel" til mig f.eks a^2+b^2 = c^2 bruges til arial af rette trekanter arial af rette trekanter bruges : a^2+b^2 = ... -
HJÆLP Skal til eksamen imorgen
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen jeg har lavet en oversigt over alle min spørgsmål, men mangler kun en håber der er nogen der kan hjælpe mig.. På forhånd tak. Gør rede for differentialligninger i forbindelse med modeller og kom her ind på model for blanding af stoffer. -
Dansk A eksamen (Stx)
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til mundtlig eksamen i Dansk A (STX) Jeg har alle analysemodeller gemt på min pc, men mangler den analysemodel til at analysere en artikel. Er der nogen som bruger en god en, som de vil dele med mig? Og hvordan analyser man en artikel i mundtlig dansk? Er det bare en a... -
Matematik hjælp
ForumindlægVi har problemer med de 2 spørgsmål... a) Opstil ulighederne, der beskriver begrænsningerne for produktionen af smykkerne. b) Tegn polygonområdet givet ved de opstillede uligheder. -
har du været op i skriftlig fransk ?
ForumindlægHej har du været op til skr fransk på A-niveau -
MATEMATIK!! :-))
ForumindlægHej jeg har lige en opgave jeg meget gerne vil hve hjælp tak! :-) Prisen på en pakke cigaretter er opstået på følgende måde Fabrikkens pris 8,0 % Grossistens fortjeneste 1,4 % forretningens fortjeneste 4,5 % statsafgift 61,1 % moms 25,0 % a) Udregn de enktle beløb for n pakke cigaretter til 27 k... -
Dansk-Eksamen A!! Vigtigt Hjælp!
ForumindlægHey vil lige spørge om der er nogle der kan huske de forskellige tider i dansk .. f.eks hvornår romantikken, Rænnescansen osv fandt sted... OG hvad man bruger de her tider til ? når man nu skal til Dansk Mundtlig Eksamen !.. Vil virkelig være fedt hvis der nogle der ku hjælpe! -
Hvornår får man skriftelige karakterer?
ForumindlægHvornår får man sine skriftelige karakterer at se? Man får dem vel før man får sit diplom? Jeg har 5 A-fag, og det 5. fag passede ikke i min skoles skema, så det tog jeg som enkelt fag på VUC, og der har vi fået de skriftelige karakterer i dag, så det er jo ikke fordi der er en "regl&quo... -
Matematik
ForumindlægHej jeg har udregnet alle opgaverne, undtagen den med vækstraten i opgave c. - Hvilken formel skal jeg bruge til at udregne den gennemsnitlige vækstrate? -
HJÆLP i matematik
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave? tak på forhånd -
matematik
Forumindlægspørgsmålet er: Der kunne også ligge 27 kugler i æsken. Hvor meget ville radius være af en enkelt? -
Hjælp til matematik!?
ForumindlægNu er det anden gang jeg skriver i håb om, at nogen kan hjælp. Er der en, der kan hjælpe med babylonisk matematik? Jeg er gået helt i kold, og det kunne være dejligt med en hjælpende hånd,,, Hilsen Sandra -
Eksamen
ForumindlægHEj.. kan man godt få både ulæst og læst tekst til mundtlig eksamen? At man skal perspektivere til ek. klokken(læst tekst), kan det være en anvisning? -
Matematik hjælp
ForumindlægI en model for udviklingen af antallet af individer i en population betegner N(t) antal individer i populationen til tiden t(måles i døgn). Den hastighed hvormed N(t) vokser til tiden t, er lig med g(N), hvor g er er en lineær funktion af N. Det oplyses, at g(0,1*10^5)=1,8*10^4 og g(10^5)=3,0*1... -
Hjælp til matematik
ForumindlægOpgave 4 I forbindelse med salget af en vare, kan omsætningen i kr. f(x) som funktion af det solgte antal x præsenteres ved en funktion med forskriften: f(x)=-0,2x2+60x a) Vis at omsætningen er nul, hvis der sælges 0 stk. (dvs. hvis x=0) og hvis der sælges 300 stk. b) Bestem omsætningen, hvis... -
matematik
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med a og b, jeg fatter det simpelthen ikke. Hvad skal jeg? Kan I komme med jeres forslag til opgaven? Hvor kommer denne opgave fra.
