Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2721 til 2740 af 65692
-
Skal have hjælp til opgaver!! matematik a niveau.
ForumindlægHej, håber meget jeg kan få hjælp til disse vedlagte opgaver, de fraværet er lidt for højt, og ikke skal være højere :P Vil gerne have hjælp til så mange af dem som muligt :)! -
Matematik dumpet eller bestået
ForumindlægHej Jeg har været så uheldig idag at være oppe til mundtlig matematik A og fik 00 fordi jeg simpelthen ikke havde styr på de beviser jeg skulle lave. Har også fået de skriftlige eksamen tilbage, hvor jeg fik 02 i Matematik Mit spørgsmål er nu hvor jeg har dumpet Matematik A har jeg så bestået M... -
HF-enkeltfagskarakter til STX?
ForumindlægHej. Jeg går ikke i skole pt, men skal starte i 3.g efter sommerferien. Imellem tiden vil jeg gerne tage HF-enkeltfag (f.eks. religion) sådan jeg slipper for faget i 3.g. Spørgsmålet lyder således: kan man overføre en HF-enkeltfagskarakter til STX? -
Råd til mundtlig dansk stx
ForumindlægHej alle Jeg ville høre om der var nogen derude der havde nogle gode råd til os der snart skal op i dansk. Bla. Hvad man kan risikere at komme op i, og hvad der er vigtigt at huske/gøre i forberedelsen. på forhånd tak :) -
Mdt. Eksamens hjælp
ForumindlægHej Jeg står her og skal op i mundtlig matematik d.31. Dertil har jeg brug for lidt hjælp angående følgende emner og hvilke beviser som ville være gode til det gældene spørgsmål. Jeg er selv lidt i tvivl om hvilke bevis som vil være gode at benytte i følgende spørgsmål. 5.Analytisk geometri ... -
Hjælp til matematik A opgave
ForumindlægDen her opgave driller mig en hel del Please hjælp På forhånd tak -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP EKSAMEN! :'(
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen, og jeg mangler nogle huller omkring nadveren:( er der nogen der ved hvad symbolikken omkring de usyrede brøds fest og påskelammet er? og hvad Jesus tolkning af pagten er? plz håber nogen gider at hjælpe mig lidt på rette vej. -
Eksamen 18. maj 2011
ForumindlægHej Ville høre, om der er matematik A besvarelse fra d. 18. maj 2011, da jeg skal op i morgen og gerne vil øve mig på det nyeste sæt. Tak på forhånd. -
Spansk hjælp til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ti... -
Hf-enkeltfag eksamen december 2014
ForumindlægHej. Ville høre om nogen vil lægge deres besvarelse ud fra skriftlig eksamen matematik B fra den 5. december 2014, så jeg kan sammenligne? -
pointfordeling i opgaver - mat stx
ForumindlægHej allesammen, ved i hvordan man fordeler point i hver opgave (MAT A (STX) ? får man 5 point ved dem allesammen selvom der er to underspørgsmål i opgaven ? -
Karakterer på forsikringsmatematik og matematik-økonomi
ForumindlægHej Studieportalen, Ville spørge om, hvorvidt karakterer var vigtige på forsikringsmatematik og matematik-økonomi i forhold til fremtidig karriere? Derudover ville jeg også spørge, hvorvidt det er alt for svært matematik, man lærer (lidt usikker om jeg kan klare den matematik, der er på de to ... -
skr. karakter (eksamen)
ForumindlægHej alle Vi har i vores klasse fået frigivet vores karakter i dag og det er virkelig gået dårligt i matematik A niveau skriftligt. Hvordan er det gået med jer? Kan huske der var mange der synes den var nem... -
Havde I eksamen idag?
ForumindlægJeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed? -
AT 2010 dansk A samfundsfag C
Forumindlæghej allesammen. Da jeg har fundet ud af mit valgte emne ikke rigtig holder, ville jeg høre om i har nogen ideer til mig. jeg har tænkt mig at bruge dansk til at analyse og fortolke tekster, der passer til emnet, men hvis i har bedre ideer, må i endelig komme med det. -
TERMINSPRØVE MATEMATIK. :O?
ForumindlægHeeey, allesammen jeg skal snart til terminsprøve, og vil gerne få trænet. Det kunne være dejligt hvis i havde nogle links til mig Matematik på A Niveua . Det HASTER og jeg sætter meget pris på det..:D Og jeg går i 1. G. Så det er ikke alt som jeg har lært endnu...:D - Men kom bare med alt i h... -
Skriftlig eksamen - Hvordan gives karakter?
ForumindlægHej Hvis ens skriftlige matematik prøve har sine opgaver opdelt i en procentsat efter hvor meget de vægter Eksempelvis: Opgave 1 - 25% Opgave 2 - 20% Opgave 3 - 30% Opgave 4 - 15% Opgave 5 - 10% Hvor mange procent skal man så have regnet korrekt for at kunne forvente at bestå? Findes der en vejle... -
Nogle der læser matematik?
ForumindlægHej med jer, Jeg tænkte om der er nogle herinde der på nuværende læser matematik på ku? for jeg ville gerne snakke lidt med en, omkring hvilke bøger der bruges og hvordan studiet er og alt det der, jeg håber der er et par stykker der skriver. Hilsen Rasmus ps. Det skyldes jo at jeg selv vil in... -
eksamen om varrians og varitaionsmål
ForumindlægHeej er der nogen der kan forklare mig med ord om varians og andre variationsmål? skal nemlig bruge det til eksamen i matematik ? taak -
MATEMATIK AFLEVERING HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående min mundtlig eksamen i matematik på A-niveau og jeg er stødt ind på følgende spørgsmål, som jeg simpelthen ikke forstår?? Du skal redegøre for konstanternes betydning for polynomierne via differentialregning l(x)=ax+b og p(x)=ax2+bx+c Kan en hjælpe mig?
