Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2741 til 2760 af 65692
-
Noter til Matematik A
ForumindlægHej alle sammen! Er så heldig at skulle op til mundtlig matematik på A niveau. I den forbindelse ville jeg lige høre jer, om der eventuelt var nogen som lå inde med nogle noter til dette fag? Mvh. Søren -
Engelsk stx b eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve på mandag og har søgt hist og pist, men kan ikke finde engelsk stx b eksamenssæt så jeg kan øve mig på de forrige der har været. Jeg søger derfor links eller dokumenter til de forrige stx b niveau eksamenssæt. Håber at I derude ved hvor de er eller andet så j... -
Søger matematik opgave...!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg søger besarelserne til eksamens sættet fra 2001 (mat. linje 2-årigt forløb til B-neveau(med hjælpe midler)), der stammer fra hæftet "eksamens opgaver i matematik II". Jeg er godt klar over, at det er forkert at spørger efter besvarelserne bare sådan, men det skyldes,... -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJeg har aldrig været speciel god til matematik, men jeg kan godt lide matematik. Jeg aflsutter folkeskolen til sommer og jeg er i tvivl om jeg skal vælge mat på A-niveau eller B-niveau. Jeg er bange for at A-niveau er for svært og at jeg bliver for stresset og fortvivlet midt i forløbet... Siden ... -
Facit til STX B-niveau 18/12-07
ForumindlægHej. Hvor kan man finde facit til eksamenssæt STX B-niveau fra d. 18/12-07. På forhånd tak. -
Dumpet matematik B, men skal kun bruge C
ForumindlægHej. Jeg går på andet år på HF. Jeg er dumpet matematik B, men for at komme ind på den uddannelse jeg vil, skal jeg have matematik C kun. Har jeg så bestået C? På HF får man jo ikke årskarakter? Men har hørt at man kan snakke med rektor, og få et prøvebevis for at man har bestået Matematik C... -
EKSAMEN! Kig her, så er I søde :-)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der ved, i hvor høj grad der til religions eksamen (c-niveau STX) indgår samtale mellem elev og lære/censor, eller hvorvidt man selv står for at "fremlægge"? Forberedelses tiden er jo kun 24 min. så det er jo begrænset hvor meget man kan nå at forberede sig og analy... -
Mundtlig Matematik FSA
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig matematik imorgen. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal læse op på. Jeg har tænkt mig at læse min formelsamling igennem et par gange. Fik at vide at jeg ville få udleveret et pensum af mine lærer, hvilket jeg ikke har fået. Hjæææælp.. -
Dansk eksamen hjælp plz
ForumindlægDANSK EKSAMEN Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har i helt styr på nogle genrer, jeg ville blive så glad hvis nogen gad skrive en kort beskrivelse(som er rigtig) af de her efterfølgende genrer i dansk: Essay Kronik Litterær artikel tusind tak ;D PS. må gerne give beskrivelse af fler... -
Klage over lærer til eksamen i gymnasiet?
ForumindlægI går og i dag har hele min klasse været til matematik eksamen (mat C) og de fleste fra min klasse har fået 02 og enkelte dumpede. Der er mange fra min klasse som vil klage og jeg har nogle spørgsmål omkring det..Jeg ved ikke helt om jeg skal klage eller ej fordi min lærer hjalp mig mere i forho... -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
HTX efter STX
ForumindlægHey alle jeg tænkte på om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre at tage en HTX efter man har afsluttet STX og om der er mulighed for at for SU støtte? :) -
STX ---> ferie?
ForumindlægHvornår har vi dødelige gym. studerende sommerferie? = sidste skoledag (læseferie udelukket) -
Mundtlig eksamen - Trigonometri
ForumindlægHej kloge hoveder Jeg er så heldig at jeg skal til mundtlig eksamen i matematik på torsdag.. Arbejder i øjeblikket med eksamensspørgsmålene, og forstår ikke helt hvad jeg skal i dette: ''Redegør for formlerne for sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant.'' Har nu kigg... -
FSA Religion eksamen
ForumindlægHej alle, Da jeg skal til religion eksamen lige rundt om hjørnet, og jeg skal gerne læse lidt om de emner som jeg kan trække: Kristendom, Islam Hinduisme, Buddhisme Men da jeg ikke gider at, læse hele vores grundbog, vil jeg høre om der er nogen der synes der er nogle vigtige ''begivenhe... -
HJÆLP: 10. klasse eller STX?
ForumindlægHejsa :-) Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal tage direkte på STX efter 9. klasse, i og med at jeg er usikker på, hvor "voldsom" overgangen fra folkeskole til gymnasie er. Er det faglige niveau mærkbart højere allerede i starten, og er der stor forskel modenheds- og personlighed... -
Valgfalgsguide - hvorfor kun på STX?
ForumindlægHejsa, kloge hoveder derude! Jeg finder enormt meget betrygende i, at jeg kan bruge en studieretnings 'guide" på nettet. F.eks: http://www.softit.dk/SR/horsensgym/2014/ Det giver mig struktur, orden og så kan jeg se mine muligheder. Men hvorfor findes der ikke et alternativ til HTX, el... -
Karakterer på forsikringsmatematik og matematik-økonomi
ForumindlægHej Studieportalen, Ville spørge om, hvorvidt karakterer var vigtige på forsikringsmatematik og matematik-økonomi i forhold til fremtidig karriere? Derudover ville jeg også spørge, hvorvidt det er alt for svært matematik, man lærer (lidt usikker om jeg kan klare den matematik, der er på de to ... -
9.Klasses Eksamen 2009
ForumindlægHej Alle Jeg vil høre om der er nogen der har været oppe til 9.klasseseksamen i folkeskolen her i 2009. Da jeg selv skal op til eksamen (og er lidt nervøs), ønsker jeg kontakt til nogen der kan /vil hjælpe mig,jeg vil betale pr. time. -
Eksamen om??
Forumindlægjeg ville bare lige høre om der er nogle der ved, om jeg kan tage en om eksamen. har lige været oppe i kemi (2g) fik et 6 tal, hvilket ikke er så godt. Kan jeg tage en om eksamen i 3g??
