Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2881 til 2900 af 65692
-
HJÆLP TIL MUNDTLIG EKSAMEN - Andengradspolynomier
ForumindlægHej allesammen. Har brug for hjælp inden mundtlig matematik eksamen til følgende spørgsmål omkring andengradspolynomier: 1) Vis hvilken sammenhæng der er mellem fortegnet for den afledte funktion (f') og grafen for en andengradsfunktion. 2) Demonstrér ud fra en graf, hvad der menes med mo... -
Hjælp til klage over karakteren i matematik
ForumindlægHej, er der nogen her der har et skabelon eller eksempel af en klage over karakter, ligegyldig hvilket fag? Tak på forhånd! :) -
Enkeltfagsprøve 2002 Eksamen "hurtigt
ForumindlægHej jeg leder efter Højre Handelseksamen Handelsskolernes Enkeltfagsprøve 2002 Matematik Niveau A hvis der er nogen der har den om de eventuelt kunne scanne den og e-mail til [email protected] i DAG!! -
Hvordan fungerer skift Pre-IB til STX
ForumindlægHej alle. Jeg er firtiden i gang med Pre-IB og skal snart til at vælge om jeg vil blive eller skifte til STX. Sagen er at hvis jeg vælger at skifte har jeg ikke den mindste i dag om hvordan det foregår. Er der nogen som har erfaring med hvordan man skifter fra IB til STX i 2.g? Tak -
DRIVHUSEFFEKT NV-EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg skal kunne forklare en del om drivhuseffekten, men jeg forstår ikke i hvilken sammenhæng ozonlaget har til drivhusgasser/gennemtrængning ud til verdensrummet. Nogle der kan besvare dette spørgsmål, da min lærer på STX ikke er den bedste til at forklare. På forhånd tak. -
Dumpet årskaraket, men bestået eksamen.
ForumindlægHej alle Jeg overvejer at søge ind som sygeplerske her efter 3.g. Jeg har så kigget på adgangskravene, og jeg er så kommet i tvivl om, om jeg opfylder dem. Jeg har haft biologi på B-niveau, som også er kravet, Det fag afsluttede jeg så sidste år i 2.g, fik 02 til eksamen, men i årskarakteren har... -
Ingeniør uddannelsen og matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lidt i et dilemma. Jeg er lige blevet færdig med mit andet år på htx, og efter 3. år satser jeg med at tage til aalborg for at blive civilingeniør, nok inden for kemi, miiljø og bioteknologi. Men mine matematiske egenskaber er ikke for gode, i folkeskolen fik jeg altid 12 men... -
matematik- søger noter
Forumindlæghey jeg sidder her og sveder, jeg skal nemlig op i matematik på mandag, men har intet overblik, ville lige spørge om der var nogle som havde nogle gode omfattende noter til matematik A 1-årigPå forhånd tak -
Eksamens emne 2
ForumindlægNogen der kan forklare mig, hvad cirklens ligning går ud på? Så hvidt jeg husker har det noget med cirklens periferi at gøre, nogen der kan forklare yderligere? -
Formelsamling til matematik er færdig!
ForumindlægHer har I en formelsamling. Jeg vil ikke skrive om den her, da der står en smule i forordet. Jeg har både uploadet den her, og så får I også lige et link, hvor den også kan findes. peecee.dk/upload/view/169460 -
Eksamen ved mat B, selvom man opgraderer
ForumindlægStudieretningen indeholder bl.a. matematik B.Hvis man opgraderer til matematik A og man trækker faget til mundtlig eksamen, skal man så op i pensum for alle årene, eller er det kun for A-niveauet? -
Hjælp med opgave Matematik C
ForumindlægHej Allesammen. Jeg er virkelig på den. Jeg har lige fået en gammel eksamensopgave Matematik C STX. Opgave et lyder således: Figuren viser en retvinklet trekant ABC. Nogle af trekantens mål fremgår af figuren. a) Bestem vinkel A. Er der nogle som hele opgaven, fordi jeg aner simplthen ikke h... -
strukturen mundtlig eksamen mat.
ForumindlægHej everyone jeg skal til matematik eksamen, og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg kan opbygge min besvarelser bedst muligt, altså jeg har fået spørgsmålene i forvejen, men jeg synes ikke at strukturen på min besvarelser er så god. også hv... -
Lydoptagelse af mundtlig eksamen
ForumindlægHvad er en erhvervsrettet videregående uddannelse? Og hvad er en erhvervsrettet grundlæggende uddannelse? Jeg spørger, fordi jeg læser om reglerne for lydoptagelse af en mundtlig eksamen. Som jeg har forstået det må man godt foretage en lydoptagelse af sin mundtlige eksamen, hvis man går ... -
Dumpe matematik B
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal bruge matematik A for at komme ind på den uddannelse jeg vil ind på. Jeg supplere matematik B lige nu. Jeg har næsten lige været oppe i skriftlig eksamen og jeg er næsten 100% sikker på at jeg er dumpet. Jeg tænkte på om man kan komme videre til matematik neveu A h... -
Eksamen i morgen .. xD
ForumindlægHejsa .. jeg skal til 9. klasse mdt. matematik i morgen ... (Fuck >.Jeg ved at der vil være nogle opgaver med f.eks. bygninger, måske et slot ... mit spørgsmål er så, hvad kan jeg komme ind på hvis jeg nu trækker noget med et slot eller noget lignende - udover det oplagte .. ? -
Matematik C Hjælp søges hurtigt muligt.
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ho... -
00 i 9 afgangseksamen i matematik uden hjælpe midler
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har lige været op til matematik afgangseksamen uden hjælpemidler og jeg er 100% sikker på jeg ikke består og jeg får 00. Jeg ved ikke hvad jeg har fået i mit standpunkt udover men der regner jeg med jeg er bestået i matematik uden hjælpemidler. Jeg kunne godt tænke mig a... -
Fysik eksamen(Lys)
ForumindlægTrak idag spørgsmål til fysik eksamen(24timers forberedelse) Jeg modtog denne opgave: Du kan omtale lys som bølger, bølgelængde, interferens, optisk gitter, øvelsen ”måling af bølgelængde for laserlys”. Du kan også omtale anvendelser af bølgelængdebestemmelse f.eks. rødforskydning. ... -
Matematik B GSK
ForumindlægKære folk ,som har matematik på mindst B niveau Jeg bliver hf-student her om et par dage, men skal bruge matematik b til en videregående uddannelse og er derfor blevet optaget på GSK. Således skal jeg altså hæve mit c-niveau til b-niveau på en måned! Jeg vil derfor spørge jer om, hvor s...
