Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3201 til 3220 af 154032
-
Biologi C HTX
ForumindlægHej, jeg skal snart op i biologieksamen, men der nogle ting, som jeg er i tvivl om. Håber at, I kan hjælpe: 1. Man trækker det ukendte bilag + spørgsmålene med kendte billag. 2. Man har 24 minutter til at forberede sig, 3. Man snakker om det førsøg man lavede i forbindelse med temaet. ... -
Økologi. Biologi eksamen hjælp.
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål omkring økologi jeg håber i kan hjælpe mig med. Hvad er sammenhængen mellem Bruttoproduktionen, Nettoproduktionen og Respiration? Gennem Hvilke processer skaffer en plante sig energi? -
Biologi rapport - Hjælp med spørgsmål
ForumindlægForstår ikke disse spørgsmål: Vi lavede 3 forsøg, mikroskopi af vandpest, lag af løg, og mundceller. Så hvis der er nogle der kan hjæpe med at forklarer og evt. give et eksempel ved hjælp af det ovenstående. Resultater: Alle iagttagelser og målinger (data) skal naturligvis med i rapporten. I d... -
FACIT: Matematik A STX 24. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 24. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommenter gerne! Mvh Anders Jensen -----------Delprøve 1----------- Opgave 1 |EF| = 4 |AB| = 15 Opgave 2 (x,y) = (2,5) Opgave 3 y = 10x-25 Opgave 4 f(x) = 5382*0.3^x Opgave 5... -
Klage over dansk skriftlig eksamenskarakter?
ForumindlægHej! Jeg har lige fået min dansk stil tilbage og har fået et 4, hvor jeg normalt får 10... Hvis der er nogen der har tid eller har afleveret/rettet samme debatindlægs opgave fra i års sæt (d. 21. maj), må i meget gerne kommentere, om i synes opgaven står til et 4-tal eller der måske kunne være ... -
skriftlig tysk stil 2008 fsa
ForumindlægHejsa, er der nogle der kender de 3 historier der var i fsa stilhæftet i 2008? har smidt mit hæfte væk og skal skrive en stil ret hurtigt.. -
Tradition og fornyelse skriftligt eksammen 2007
Forumindlæghej jeg har lige fået den her opgave for og skal aflevere den i aften så jeg tænkte på omo der var nogen der kunne sende mig en stil så jeg kan bruge det som inspiration er gået helt død efter 1.5 side. jeg vil være evigt taknemlig -
Skriftlig advarsel/ ny eksame - særbehandling
ForumindlægHej har et spørgsmål angående ny eksame i sammenhæng med skriftadvarsel. Havde 100% plagiat i et eksamensprojekt i matematik. Fik at vide jeg skulle op til ny eksame næste år. Dog havde jeg 2 klassekamerater som fik 90% plagiat begge to, fordi de lavde eksamensprojektet sammen og de slap med ... -
hjælp til at finde en skriftlig kilde?? og studiet af vikingetiden!!
ForumindlægEn kilde der belyser baggrunden for vikingetidens togter og betydning for vinkingesamfundet . og hvilke metodiske problemr var forbundet med studiet af vikingetiden?? -
AT-hjælp Darwin Historie/Biologi
Forumindlægsidder med et AT projekt om darwins evolutionsteori og problematikken omkring den i samtiden. Har styr på den naturvidenskabelige del af emnet (hans teorier, forskning osv) men historie-delen har jeg lidt problemer med - især det omkring samtidens menneskesyn FØR hans evolutionsteori. Her er min... -
Spansk skriftligt 2014
ForumindlægHej - er der nogen, som var oppe i spansk skriftligt sidste år i maj??? - som kan fortælle mig hvad opgaven hed / evt sende den??? :-) -
Fsa Tysk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej derude Er der nogen her inde som har skrevet tysk skriftlig fremstilling hvis ja, hvad skulle man skrive om? har nemlig prøve efter ferien i uge 2? -
Skriftlig eksamen 2008
ForumindlægHej! Tænkte på, om der var nogen, som havde været til skriftlig eksamen i gymnasiet 2008? I så fald, hvilke tekster kunne i skrive om ? Natalie -
skriftelig engelsk eksamen 2004
ForumindlægHej.Ville lige høre om der var nogen, der var til skriftelig studenter eksamen sidste sommer i engelsk højniveua matematisk linie ? -
matematik skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Må man gerne medbringe eksempler på forskellige matematikopgaver, som man tidligere har udregnet til den skriftlige matematik eksamen på STX? Mvh. Martin -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej, skal til dansk skriftlig fremstilling i morgen. Har I nogle gode råd til hvordan jeg fx. kan skrive en god erindring eller novelle? -
Skriftlig engelsk - FSA
ForumindlægHej :) Jeg skal til terminsprøver her i januar. Men jeg har ingen anelse om hvad engelsk skriftlig går ud på.. Er der nogen der ved det?? :) -
Skriftlig fysik eksamen spørgsmål
ForumindlægMan kan på nettet hente en masse løsninger (symanski) i en pdf, må man have det med til skriftlig fysikeksamen? Det er jo ikke de opgaver man kommer op i, men det kan være en hjælp til lign. formler mm.? -
Skriftlig biologieksamen august 2009!
ForumindlægHej! Er der en som ligger inde med besvarelsen af den skriftlige biologieksamen august 2009, som gad at ligge den herind? Det ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak. -
Dansk skriftligt STX 2010
ForumindlægHej. Jeg ville høre hvad de skriftlige dansk prøver handlede om i år - 2010? Og om der nogle der har opgavesættet? Hilsen
