Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3281 til 3300 af 154032
-
Singularity!! Spg. til mdt. elsamen til 3-årigt A
ForumindlægHej...Jeg har lige 3 små spg. inden min eksamen onsdag.1) Hvordan kan den associative, kommutative og distributive(?) lov beskrives i ord? Hvad er forskellen på dem?2) Projektionsformlen kan skrives på to måder (alle er vektorer - ingen pile):b(a) = ((a*b)/|a^2|)*aog |b(a)| = |a*b|/|a|- hvoraf #2... -
Skriftlig dansk, årsprøve i 8. klasse.
ForumindlægHej.. ja jeg skal til årsprøve/terminsprøve snart i skriftlig fremstilling, er der nogen der ved hvilket hæfte jeg kommer op i? Bare for at være forberedt over for hvilke emner der er.- har i eventuel nogen gode forslag til, hvad man skal have øvet sig på? For ved umiddelbart ikke, hvad jeg skal ... -
socialfag skriftlig eksame
ForumindlægHej Er der nogle der har en god ide til et emne indenfor børn og socialfag.Skal igang med skriftlig eksame indenfor dette og er virkelig på den. Vil evt gerne skrive om børn og omsorgssvigt, de offentlige regler. Så hvis der er en pædagog der ligger inde med en god ide vil jeg være taknemlig -
Skriftlig eksamen i naturfag...
ForumindlægNogen der har de korrekte svar til den skriftlige naturfagseksamen fra i år? Er nemlig ret spændt på min præstation :-SJeg tror det gik ganske fint, men må indrømme, at jeg er i tvivl! -
skriftlig eksamen i engelsk
ForumindlægHej derude, jeg skal snart op i engelsk eksamen skriftligt. Jeg er ikke den store grammatik-haj, er der nogle der kan hjælpe med nogle evt. måder at øve delprøve 1? og gerne 2. -
Opgavesæt - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHejsa :D Er der nogen, som har opgavesættet fra dansk skriftlig fremstilling 9. klasse 2014? Jeg kunne rigtig godt tænke mig et billede/tekst af opgave 5. Hvis den findes et sted på nettet, må i meget gerne give et link :D Venlig hilsen Peter -
Offentligørelse af de skriftlige eksamener?
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår karakterene for de skriftlige eksamener bliver offentligjort for 3ger? :) Mange af eksamenerne blev afleveret elektronisk i år så det kan vel ikke være alt for lang tid efter cencormødet som finder sted imorgen (d. 17). -
Årsprøve dansk skriftlig 2014
ForumindlægHej alle :-) Som overskriften indikerer, skal jeg i morgen til årsprøve i skriftlig dansk. (STX) Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen, som har eksamenssættet for maj 2014, eller fortælle hvad kronikken hed. Håber der er en hjælpende hånd. På forhånd mange tak -
HELP ME BIOLOGI
Forumindlæg- Sker fotosyntese både i dyre - og planteceller? - Opskrive ligningen for fotosyntese (enten med ord eller med kemiske formler) - Hvad er de begrænsende faktorer for fotosyntese? - Hvorfor er fotosyntese vigtig for vores økosystemer? -
Hvad medfører snyd til en skriftlig eksamen på STX?
ForumindlægHvis man rent hypotetisk bliver anklaget for at snyde til en skriftlig eksamen på STX, hvad medfører det så? Bliver man bortvist, får man et -3 eller skal eksamen tages om ved næste termin? Hvis den i så fald skal tages om, får man så stadig sit bevis, hvis karakteren ikke har betydning for om... -
Gode råd til Skriftlig fremstilling i dansk...
ForumindlægHejsa... Jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling i moren... Er der nogen af jer derude der har nogle gode råd , om hvordan man kan klare det godt? :) -
Biologi (Kroppens kredsløb) & (Ekstraopgave)
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for i skolen, som skal afleveres på tirsdag. Hvis nogle ville være så søde & venlige at hjælpe mig med disse spørgsmål kunne det være dejligt for kan desværre ikke finde svar på dem :) 1. Du skal på vandrertur i polar området, om vinteren. Hvilken mad vil du tage me... -
Hjælp skal op i biologi imorgen om prokaryote og eukaryote organismer!
ForumindlægJeg skal imorgen op i biologi om prokaryote og eukaryote organismer , og har fået 2 artikler. Den ene er om planter og den anden en om bakterier i jorden .. Men hvad skal jeg sætte fokus ved ? Hvordan kan jeg få prokaryote og eukaryote organismer med ind over de artikler på en god måde :-S ... ... -
AT-emne i idræt B + biologi C søges
ForumindlægJeg ville blive lykkelig hvis I ville skrive nogle idéer til gode emner i biologi C og idræt B. Jeg skal skrive en problemformulering til i næste uge, men er virkelig lost ift. emne. Fagene er låst. Krav: - Emnet skal gå under overemnet "Mad og mennesker" - Metoderne i de to fag ska... -
Biologi mundtlig eksamen B i morgen!, HASTER
ForumindlægHej Jeg er en af dem, der skal til biologi her den følgende morgen. Niveauet er B 3.g stx og man har derfor 24 timer, til at forberede sit spørgsmål. Man får uddelt nogle tekster, men jeg ved ikke rigtig, hvad det er, de vil have, at man skal bruge dem til? Finde problemstillinger?????? -
Skal til engelsk A eksamen - hvad er jeres bedste tips og triicks?
ForumindlægHej alle Jeg skal til engelsk A skriftlig eksamen på mandag, om jeg ville derfor lige høre om I ville dele ud af jeres bedste tips og tricks? Jeg vil - som alle andre - rigtig gerne klare mig godt. Håber på 12... Selvfølgelig læser jeg op på grammatik, men til selve stilen, hvad er jeres beds... -
Lektiehjælp til hf flex kvuc engelsk a – niveau.
ForumindlægHej, Lektiehjælp til hf flex kvuc engelsk a – niveau. Søger hjælp til opgaveaflevering til 1 modul gennem fronter 2 tekstanalyse skriftlig og 1 mundtlig anbefaling af film. Din pris? Din baggrund? Det haster. Jeg hører fra dig i dag. Mvh. Maria -
Matematik A, Kemi B, Fysik B
ForumindlægHej, jeg overvejer at tage studieretningen Matematik A, Kemi B, Fysik B.Men jeg er ikke super god til fagene, faktisk fik jeg kun 7 alle tre fag. Selvom jeg ved det vil blive tre hårde år, er jeg indstillet på at gøre mit bedste og jeg har selvtillid nok til det - jeg ved jeg kan klare det.Men de... -
Biomedicin/Farmaceut/Molekylær biologi/Medicin
ForumindlægJeg er i tvivl om hvilken videregående uddannelse jeg vil søge ind på, efter jeg har valgt at stoppe på medicinalkemi. Jeg vil gerne arbejde med forskning inden for nye behandlingsformer/medicin til cancer og andre sygdomme. Før jeg søgte ind på medicinalkemi, var jeg i tvivl om det skule være d... -
2 HF Større skriftlig opgave!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle ideer til hvilke emner man kan skrive om i matematik som 2 HF'er?
