Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 321 til 340 af 181597
-
skriftlig eksamen - tilbagemelding??
ForumindlægHej alle jeg var op til skriftlig eksamen i dansk stx A-niveau. Er der nogle der har en anelse om hvornår vi får svar fra censorene og en karakter på vores opgave? -
Hvordan foregår den skriftlige virksomhedsøkonomi eksamen?
ForumindlægTak på forhånd. -
Skriftlig eksamen dumpet. Er det helt forbi?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at få et sammenbrud til min skriftlig matematik b eksamen og har aflerevet kun få opgaver så ved at jeg får 00. Jeg fik 4 i den mundtlige.. Nogen herinde der ved om jeg skal læse faget om for at bestå?? (Læser det som hf enkeltfag og derfor ingen årskaraktere der ... -
Engelsk skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg går i 1.g og har engelsk på A, jeg skal op i Engelsk skriftlig eksamen om en uge, er der nogler der kan fortælle mig hvad man skal kunne? -
Engelsk skriftlig eksamen stx
ForumindlægHej er der nogle der ved hvor man kan finde de gamle opgavesætte til skriftlig engelsk eksamen stx b og a niveau. Jeg vil meget gerne øve mig ved at kigge de gamle opgaver igennem, jeg kunne ikke selv finde dem, håber i kan hjælpe mig. -
Engelsk skriftlig eksamen
ForumindlægHej folkens, findes der en side, hvor man kan se samtlige eksamenssæt i skriftligt engelsk på A STX? - Jeg har ledt, dog uden held. (Det er kun selve eksamenssættene jeg søger, ikke nogen form for besvarelse). -
Matematik A mundtlig på onsdag
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik A på enkeltfag og skal til mundtlig på onsdag. Jeg var syg med stress til den skriftlige, som skal tages i februar. Jeg har ikke været meget til undervisning i det sidste halveår, hvor jeg havde faget, grundet sygdom. Jeg skal bruge matematiken, da den er adgangs... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
DK skriftlig eksamen 2004
Forumindlæg5. Martin A. Hansen: Roden Giv en analyse og fortolkning -
forberedelse til skriftlig eksamen
ForumindlægHvordan forbereder i jer til skriftlig biologi? hvilke emner er især vigtige at have styr på? -
Skriftlig spansk eksamen oversættelse
ForumindlægHej alle Jeg har lavet denne oversættelse til spansk eksamen på A niveau. Er der nogen der har nogle rettelser og evt. kan fortælle mig hvor den ligger karaktermæssigt? Den danske version er vedhæftet som billede. La madre: ¿Hola, como estás? Inocente: Estoy un poco cansado. L... -
Matematik A, HHX, Eksamen, 27. maj 2008
ForumindlægHej Nogle som ligger inde med en besvarelse til ovenstående eksamensopgave? Har brug for akut inspiration. På forhånd tak. -
samfundsfag skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle Skal op i samfundsfag skriftlig eksamen (A niveau, STX) d. 31/6. er der nogen som har ideer til hvad emnerne for denne bliver i år? jeg har hørt at det muligvis kunne blive noget med ulighed. -
GODE TIPS TIL DEN SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej, jeg skal til den skriftlige eksamen i matematik på tirsdag. Det vil derfor være rart, hvis jeg kunne få nogle tips til, hvordan jeg klarer mig bedst. Tak på forhånd :) -
Skriftlig HTX A besvarelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg var til skriftlig engelsk A eksamen og har lige fået respons. Jeg synes min karakter var noget lav ift. det forventede, og jeg ville blot spørge om der var en venlig sjæl der ville kigge den igennem og komme med en evt. karakter/kritik. Mange tak! A. Account Throughout... -
Dansk skriftlig eksamen (hf)
ForumindlægHej, er der nogen, der ligger inde med et eksamenssæt fra dansk A (hf) eller ved, hvor jeg kan finde et, da jeg er meget nysgerrig efter, hvordan teksterne er udformet. Mvh. Nanna -
Matematik A Eksamen - Forløb?
ForumindlægHej. Skal op i matematik her den 19. (om 36 timer) og er lidt i tvivl om hvordan eksamen helt konkret kommer til at foregå. Er der nogen der kan klargøre dette, så jeg bedre er i stand til at disponere min tid? Mvh. Stephan -
Eksamen højniveau matematik
ForumindlægNogen der har været til eksamen i matematik A-niveau og kan fortælle lidt om hvordan det foregår? Eller gode råd om skriftlig? Er sproglig men læser matematik som gsk så jeg er gået fra C-A niveau på 3 måneder. Nogen der har nogle gode råd for det nærmeste jeg har haft er naturfagseksamen og sk... -
Skriftlig spansk eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lavet denne oversættelse, og ville høre, hvilken karakter jeg cirka ligger på? En 2009 yo y mi novio Per estuvimos en Nicaragua en medio año. Aprendíamos español, y nuestros profesora de españoles Iris nos había hablado: “Tenéis que ir a... -
Analyse og fortolkning af "A Journey" (Skriftlig Eksamen)
ForumindlægHej alle. Jeg har været til skriftlig eksamen idag i engelsk, og ville lige have noget respons på min stil. Jeg ved der er nogle fejl hidst og pist, men det kan jeg desværre ikke ændre nu. Sad og skrev til aller sidste sekund, og har på fornemmeren at det ikke er gået er perfekt. Derudover nåede ...
