Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3401 til 3420 af 160716
-
Samfundsfag opgave "Arbejde" 2013
ForumindlægHej derude, er der nogle har haft eksamenssættet fra 2013, som hedder arbejde? Eller er der nogen der ved hvor man kan finde den? -
Matematik eksamen.
ForumindlægSkriftlig eksamen i matematik B-niveau.Hvad fik i?Jeg fik 9 ligesom min årskarakter.(Jeg havde på fornemmelsen, at det blev et 5-tal. Havde intet styr på opgave 5) -
Kemi A ! Haster
ForumindlægHej alle Er der nogen der har lavet opgavearket 2010 december STX A ? Så opload den please !... - Hvis ikke vil i så hjælpe med følgende spørgsmål: 1.) b og c ? 2.) b og D ? 3.) a og c ? 4.) a, c og D ? Tusind tak på forhånd ! http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksam... -
A-fag HJÆLP
ForumindlægHej, jeg tager hf enkeltfag. Der kommer jo den nye regel i 2020 på at man skal have fem A-fag på STX for at kunne få Bonus 1,03. Men der står stadig på Børne og Undervisningsministeriet at ét A-fag ud over det sædvanlige kan give den bonus, så hvis jeg har taget engelsk A og jeg har afsluttet d... -
FInde vinkel A
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe med de her to opgaver? Har allerede lavet skitsen i opgave 1. Jeg har det svært med at finde ud af, hvornår man skal bruge hvilken formel i trigonometri, så jeg håber at nogen kan fortælle mig hvilke formler jeg skal bruge til at løse disse opgaver -
Matematik -sprøgesmål
ForumindlægNogen herinde, der kender nogle hjemmesider, hvor man kan træne matematik færdigheder? Det må gerne koste ? vh -
MAT A haster
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med disse tre spørgsmål? 1) Hanna vinder 10.000 kr i lotto og vælger at sætte dem ind i en bankkonto med en fast rente på 3,5 %. Hvor lang tid tager det før beløbet er fordoblet? 2) Sabina sætter 2000 kr på en konto hver år fra da hun var 10-år til hun er ... -
Dansk på A niveau!
ForumindlægHejsa allesammen. Ville bare spørge. hvordan er dansk på A niveau? og hvad lærer man i dansk på A niveau? snakker om dnask i STX. Mvh Victoria -
matematik opg.
Forumindlæg100 lire koster 0,3842 100 svenske kr. koster 86,25. A hvad koster 21000 lire i danske penge? B hvor mange danske kr. er 100 000 lire? C hvor mange danske kr. er 100000 svenske kr. -
Matematik B-niveau eksamen 2008 og 2007
ForumindlægHejsa :-) Er der mon en af jer, der har et eksamenssæt fra sygeeksamen og almindelig eksamen fr 2008 eller 2007 liggende? Eller evt bare opgaver fra hæftet "matematik stx b-niveau" 2008 eller 2006? Jeg håber, at I kan hjælpe... -
MATEMATIK HJÆLP SØGES
ForumindlægJeg er en pige der har matematik på B-niveau på STX, da jeg er igang med mit andet år og afslutter matematik til sommer søger jeg en som kan lære fra sig, og hjælpe mig når jeg har brug for det (fx. til opgaver) Da jeg er tabt for længst i matematik har jeg svært ved at følge med i timen, da ... -
Skal man have bio på STX
ForumindlægHej skal man have biologi på STX, eller er det et valgfag? -
HJÆLP! Dumpet matematik mundtligt!
ForumindlægHej folkens! Jeg har netop dumpet matematik mundtligt ( 00 ) og i matematik skriftligt er det min årskarakter der tæller som er 02. (Får også 02 i årskarakter mundtligt) .. Problemet er at jeg gerne vil læse til sygeplejerske.. - men er usikker på om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, s... -
Afleveringer i matematik
ForumindlægHvor mange afleveringer skal man ca. lave i grundforløbet i matematik?\nEr der forskel mellem mat c, b og a i grundforløbet mht. afleveringer? -
kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere. -
FP10 maj 2019 engelsk
ForumindlægHej Er der nogen, der har skrevet engelsk stil til FP10 maj 2019, eller har selve opgave kompendiet til ar ligge? Håber rigtig meget at, der er en der kan hjælpe -
matematik- hjælp-vigtig
ForumindlægHej SP.Har brug for hjælp til at sige hvad dette boksplot fortæller? Hvad kan man sige udover at : Der er en større spredning i spilletiderne i maj 1972 i forhold til maj 2012, da boksplottet for 1972 er længere end boksplottet for 2012. Dvs. lægger spilletiderne for maj 2012 tættere op af hina... -
STX - Afgangsbevis
ForumindlægHej, kommer standpunktskarakteren og årskarakteren på afgangsbevis, hvis det er et. C-niveu fag -
Skal man have matematik på HHX
ForumindlægSkal man have matematik på HHX tre år? -
Historie på stx
ForumindlægEr historie et fag man SKAL have på stx? Eller er det noget man kan vælge fra?
