Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3421 til 3440 af 65692
-
Design af cykler Eksamens opgave
ForumindlægMATEMATIK B EKSAMEN, DEL 2. Hej, er der nogle som har lavet del 2, i "Design af cykler"? -
MATEMATIK (:
ForumindlægHej.. I skolen har vi om matematik. Og det næste vi skal lave er noget der hedder sæt 4, i problem regning. Nogle der kender svarene på den? -
Matematik
ForumindlægHej står med en matematik aflevering, som jeg faktisk virkelig har svært ved. Eventuelt nogle der kunne hjælpe mig med at løse opgaverne? :) -
Har ikke fulgt med i matematik siden 9. klasse....
ForumindlægHej folkens Jeg ville bare lige høre hvad i ville anbefale at jeg gjorde angående min matematik undervisning, jeg er en dreng og går i 2g, som havde det alt for nemt med matematik i folkeskolen, færdighedsregning var mit shit og mit snit der lå på 11, da 9 klasse så kom og vi skulle lære maple, ... -
Hvad går denne eksamen egentlig ud på? :)
ForumindlægHej alle sammen! Ved godt der stadig er et stykke tid endnu, men er bare nysgerrig efter at vide hvordan en billedkunst eksamen foregår. Jeg går i 1.g stx og det kan jo være at jeg enten kommer op i samfundsfag eller billedkunst. Så ville gerne vide; er det nogle af jer derude, som har været ... -
Mat A skr. eksamen 2009
ForumindlægHvad er en god idé at læse op til matematik skr. eksamen? hvad er pensum her? - hvad kan man forvente at regne? -
Eksames hjælp!
ForumindlægHej . Jeg har været uheldig (synes jeg selv) at trække biologi b niveau, som så er en af mine sidste eksamer inden jeg bliver matematisk student. Jeg søger derfor noget lektie hjælp mod betaling selvfølgelig. Mvh. Maria -
Eksamen
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rette sted at ligge det her indlæg, men da jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har muligheden for at komme op i tysk - søger jeg derfor noget hjælp. Jeg bor i odense. Håber at høre fra nogle :) På forhånd tak. -
eksamen
ForumindlægNogle der ved hvilket typiske digte der kommer til en eksamen i engelsk på A.. har læst shakespeare macbeth og nogle forskellige sonnet, og noget omkring Romanticism and the industrial age og first world war og gatsby. -
Eksamen
ForumindlægJeg er igang med at læse til eksamen.. lige nu drejer det sig om diferentialregning, som jeg ikke er særlig god til.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære et bevis for en af differentialfunktionerne, helst et der er rimelig let..:-) er der nogen der kan hjælpe mig med det...? -
Eksamen!
ForumindlægHalløjsa.. Jeg skal i morgen starte på min fysik eksamen, med at trække et emne, og dertil skal der så laves et fysik forsøg som vi kan regne på, og forklare udregninger og forskellige teorier og sådan noget for lære og censor.. Jeg går på HTX, og eksamen er på B-niveau.. Jeg vil så bare lige sp... -
Lineær variabelsammenhæng - eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til mundtlig matematik c på HF og har problemer med at finde ud af et af spørgsmålene jeg kan komme op i. Spørgsmålet lyder: Gør rede for den lineære variabelsammenhæng y=ax+b Du skal komme ind på grafens forløb, metoder til bestemmelse af a og b samt ligefrem proportionalit... -
matematik - hvor lang tid...
Forumindlæghåber at i vil hjælpe mig, med udregnelse på en elle anden måde:) tror mit facit er 1 time og 59 minutter, med har brug for at vie hvordan udregnelsen er -
HF'ere dropper hurtigere ud end stx'ere på videregående uddannelser
ForumindlægStudiechef Jakob Lange på Københavns Universitet mener, at det bør være obligatorisk for HF'ere at tage den ekstra tillægsuddannelse på yderligere et halvt år (HF plus), da tal viser, at HF'ere dropper mere ud end stx'ere. I vtu.dk/nyheder/nyheder-udefra/2008/studiechef-hfere-for-da... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Eksamens Spg's
ForumindlægJeg sidder i den situation at jeg skal op i mundlig matematik(HF c niveau), paa mandag. Jeg er har dog ikke vaeret hjemme saa jeg har kunnet anskaffe mig eksamens spoergsmaalene - derfor ville jeg hoere om det var nogen som kunne smide deres hf(eller gym) c niveau's spoergsmaal op saa jeg kun... -
Gode tips til skriftelig matematik prøve
ForumindlægHey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak -
Studieretning med 3 A-fag. - STX
ForumindlægJeg har valgt en studieretning hvor jeg får: Engelsk A - Studieretnings fag Dansk A Historie A Samfundsfag B - Studieretnings fag Mediefag B - Studieretnings fag Men skal man ikke have 4 fag på A niveua? det synes jeg der står i §7 i stx bekendtgørelsen -
Matematik
ForumindlægHej jeg har lige et spørgmål, til matematik om hvordan man kunne mindske usikkerheden - altså bredden af et konfidensinterval. Hvilke af størrelserne kan man ændre på i formel nummer 256? -
Matematik haster!
ForumindlægNu har jeg siddet i 1 time og prøvet at løse en matematik opgave, og jeg har stadigvek ikke en anelse om hvordan jeg skal løse den. Er der ikke nogen der vil være so sød at hjælpe mig. Plz..Hvilken vinkel danner linien gennem punkterne A(2,4) og B(6,-7) med x-aksen?Jeg har virkelig prøvet...plz ...
