Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3761 til 3780 af 154032
-
Hjælp til beregning af fysik opgaver - A niveau Stx sæt 03.06.13
ForumindlægHej har problemer med en opgave i mit eksamenssæt.. opgaven er opgave 5 i eksamenssættet som kan findes i linket: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130603%202stx131_FYS... -
Funktioner. Punkt. Figur. Vis at x_A=22
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til et eksamenssæt. Det drejer sig om første opgave i dette sæt: www.undervisningsministeriet.dk/~/media/Files/udd/Gym/PDF10/Proever og eksamen/Tidligere skriftlige opgavesaet hhx og htx/100603_mat_A_opgavesaet_270510.ashx Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal forstå funk... -
Biologi underviser søges til bio B
ForumindlægBiologi underviser søges til BIO B eksamen! 120kr tilbydes i timen. -
Antal uger inden virksomheden kan forvente den største afsætning af vare A
ForumindlægEn virksomhed forventer, at afsætningen af vare A vil kunne beskrives ved funktionen med forskriften: f(x)= -0,1x3+21x , 0 ≤ x ≤ 200 Hvor x angiver antal uger efter introduktionen af vare A. a) Bestem det antal uger, der går inden virksomheden kan forvente den største a... -
Skriftlig eksamen maj 2013 - hhx131-mat/b-27052013
ForumindlægEr der ikke nogen som er en haj til matematik og som har vejledende løsning til denne opagve? :/ Den handler f.eks. om en virksomheden der producere covers, biografen i Tønder, Fitnessdk og L'EASY -
Samfundsfag A Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP her snart og skal snart lave en problemstilling. Jeg har valgt at min SRP opgave skal omhandle kriminalitet i USA. Men er der nogen der kan give en idé til hvad man kunne bruge er matriale, eksempelvis en engelsk film? Også noget i samfundsfag? Håber der nogle der vil hjæ... -
opg om metro fra Fys A 2011 d. 12. August
ForumindlægHey Er der noget derude med en løsning til opgaven med metroen fra Fys A eksamen i 2011 (August). Det er den sidste opgave, og sættet er i dette link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110... -
Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?
ForumindlægHej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau? -
Engelsk skriftlig eksamen - standardforsøg: Hvordan gik det?
ForumindlægHejsa.Hvordan gik det med jer, der har været til skriftlig engelsk i dag i standardforsøget?Hvad skrev i om?Jeg skrev selv den om metroseksualitet.... kommer lige i tanke om, at jeg glemte at skrive, hvilken en jeg tog, men det kan censorerne vel læse sig frem til :-)Hvordan gik det med grammatik... -
morfin ep kemi b biologi c
Forumindlæger der nogen der ved hvad de reseptore der optager morfin gennem synopsespalten hedder??? -
Kan det lade sig gøre at gå fra bio C-A og er det dumt at tage matematik B i 3g med et års pause?
ForumindlægJeg står lidt i den situation, at jeg går i 1g og har valgt studieretningen Engelsk A, Religion B, Samfundsfag B, da jeg tidligere aldrig har været glad for naturvidenskab eller matematik (har dog aldrig været dårlig til matematik). Da jeg så startede i gymnasiet, gik det op for mig, at jeg synes... -
Hvem står bag de skriftlige lægeeksamener?
ForumindlægHej venner, Jeg er lige startet på lægestudiet på SDU, pr. 1. februar 2013. På SDU er de skriftlige lægeeskamener modul opdelt og derfor skal jeg allerede op til min første skriftlige lægeeksamen om mindre end 2 måneder. Derfor er jeg begyndt, at læse intensivt og har lagt mærke til at der er... -
Nogle der kan hjælpe med nogle biologi spøgesmål?
ForumindlægHvilke celler har flest mitokondrier? Menneskeceller Planteceller Dyreceller Solceller Fængselsceller Hvilke udsagn er rigtige om celler? Marker 2 rigtige svar: Planteceller indeholder ikke mitokondrier Planteceller får energien fra fotosyntesen Alle celler laver fotosynt... -
AT 2010. Idræt og Biologi. Valg af emne??
ForumindlægJeg kan virkelig ikke finde ud af jeg skal skal gøre med det her emne. Lige nu sidder jeg og læser og Oscar Hertwig og Frantz Howitz. Men det er bare så svært. Nogle som har en god ide?? -
AT-eksamen imorgen - Samfundsfag og Biologi - metoder & teori
ForumindlægJeg skal imorgen op til AT-eksamen. Har alt klar - ligebortset fra afsnittet med metode og teori. Jeg har skrevet om 2. generations bioethanol (2G) som løsning på tidens co2-udslip. I biologi har jeg arbejdet ud fra firmaet BioGasols produkt hvor jeg gennemgår produktionsprocessen og sat dette ... -
BIOLOGI-HJÆLP SØGES TIL 24-TIMERS FORBEREDELSES EKSAMEN I AALBORG!!!
ForumindlægJeg er en pige på 21, der læser biologi på B niveau på Aalborg VUC.. Skal trække tirsdag d. 5 juni Nogen der vil hjælpe? God løn gives! VH. Julie -
søger eksamenshjælp I Fysik B skriftlig.
ForumindlægHey vi er to unge mænd på 22, som skal til eksammen i fysik b skriftlig den. 30 maj. Vi søger en Privatunderviser som kan hjælpe os med at regne og forstå eksamensopgaverne. Vi søger en hurtigts muligt som kan undervise min. 2 gange ugentligt evt. mere. Vi tilbyder såvel en god løn. Vi bor ... -
Hjælp! glemt tilmelding til større skriftlig opgave!
ForumindlægJeg er ved at tage nogle enkeltfag på Vuc, og har gud ved hvordan glemt at tilmelde mig sso (større skriftlig opgave) !! Tidsfristen var d. 9 december, skønt opgaven først skal skrives i Februar. Jeg bliver færdig med alle andre fag til sommer, og er derfor temmelig grædefærdig over opdagelsen. S... -
Fransk skriftlig eksamen opgave feedback
ForumindlægHej allesammen! Jeg har, som så mange andre, været oppe til fransk skriftlig eksamen her i går. Jeg er meget nervøs for hvordan det er gået. Plejer normalt at ligge på de 7-10 (få tilfælde 12), og vipper altid mellem de karakterer. Føler dog det gik så dårligt, og især ved oversættelsen, var ... -
AT 2010 - emne i biologi og historie
ForumindlægHey.. jeg har valgt 'sagen' Eugenik /racehygiejne med fagkombinationen historie og biologi, men jeg har svært ved at se hvad det er jeg skal skrive om både i historie og i biologi - hvilken emner dertil skal jeg tage op?? Håber i kan hjælpe
