Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4061 til 4080 af 58387
-
eksamen
ForumindlægHej :)Jeg har snart en eksamen i biologi og skal og er i gang med at foreberede mig på 60 spørgsmål, er snart færdig men nogle af dem ved jeg slet ikke hvordan jeg skal besvare, kunne du evt. hjælpe mig? :) 1. redegøre for blodkredsløbet under inddragelse af; arterier, vener og kapillærer. 2. ... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har været op til eksamen i dansk, og har fået en karakter som jeg er utilfreds med. Så vil lige hører om der en dansklærer herinde som kan kigge på min dansk eksamen? -
vejledende eksempler i stx a 2.007
ForumindlægJeg har problemer med 2.007 En trekant har sidelængderne 1,x,y. Det oplyses at trekantens omkreds er 10 og at x>y a) Bestem x, når det oplyses at trekanten er retvinklet. Kan man så godt lave det om til to ligninger med to ubekendte? y+x=9 og x2-y2=12 og derved få x2-y2+y2+x2=92+12 → 2x2... -
Opgave 8.004 STX A - Differentialligninger
ForumindlægHej, Dette er mit første indlæg. Jeg er ikke så godt bekendt med forum-reglerne på siden endnu, men gør mig venligst opmærksom på eventuelle brud på god forum etik. Mit spørgsmål drejer sig om en matematik opgave om differential ligninger. "Bestem til differentialligningen y'+y = 20x + 3... -
Hjælp til eksamen!!
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at forberede mig til biologi eksamen. Jeg ville høre om nogle kunne forklare mig hvad sammenhængen er mellem antigener og antistof? Ville sætte stor pris på det, da jeg ikke kan fine noget om det.. -
Bestemte integraler MAT A eksamen 2015
ForumindlægHej. Er der en der kan give mig en maple command over hvordan jeg løser følgende opgave? En metode i GeoGebra er heller ikke helt ved siden af, men helst Maple. Jeg orker virkelig ikke at stå til eksamen og få en tilsvarende opgave. Jeg har siddet i 2 timer for at finde en metode. Det eneste j... -
Nogle der kan rette noget engelsk??
ForumindlægHej Alle! Har været igang med en engelsk stil længe, og langt om længe er den færdig. Nogen der kan rette den for fejl? Today there is many different ways to get peoples vote to the election campaigns. The candidates uses election posters, making some speeches, handing out folders etc. But one ... -
eksamen hjælp
Forumindlæger der nogle der kan forklare mig dette: b. Forklare proteinsyntesen fra DNA til protein -
Hjælp skal til eksamen ;)
Forumindlæg14. Andengradsligning Hvordan løser man en andengradsligning ? Gør rede for sammenhængen mellem antallet af løsninger til andengradsligningen og andengradspolynomiets graf, parablen. 15. Andengradspolynomier Gør rede for andengradspolynomiet y = ax2 + bx + c Fortæl om koefficienternes betydning... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHejsa jeg har trukket Nik og jay "Kommer igen" Har virkelig brug for hjælp til at da jeg ikke kan finde ud af at analysere og slet ikke forstår teksten Er meget ordblind så det er derfor jeg har svært ved det Håber der er nogle der kan hjælpe -
Eksamen 23 maj 2016 - Bioteknologi A
ForumindlægHej SP-bruger Har lige været til bioteknologi A eksamen og kunne derfor godt tænke mig at spørge om, der er nogle andre der også har været oppe til denne eksamen og evt, kan ligge deres besvarelse op så jeg kan sammenligne med mit for, at få en ide om, hvor jeg ligger? -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst. På forhånd tak. -
Eksamen?!
ForumindlægHej. Vores lærer vil lave en prøveeksamen, hvor vi er to og to sammen. Min makker og jeg har trukket strøm, men hvordan skal vi fremlægge. Hun har sagt ar vi ikke skal lave forsøg, dog sige hvilke vi ville have udført, men skal vi lave en disposition eller noget? Og tror i et powerpoint er ... -
Engelske tekster omkring black and white people
ForumindlægJeg er ved at lave disposition til min eksamen til sommer. Jeg mangler at finde en text, som omhandler mit emne. Overemnet hedder "Black and White." og spørgsmålet, som jeg gerne skulle finde en tekst at sammenligne med, hedder: "Why can't the black and white always agre?"... -
Endnu et år uden mundtlig matematik-eksamen i matematik til 3g'erne ?
ForumindlægHar lige set listen over de generelle eksamensfag for gymnasielever og for femte år i træk, så skal hverken de som afslutter matematik B eller Matematik A op i mundtlig matematik. Det er utrolig så lavt at ministeriet vægter matematik. Det synes jeg er ret bekymrende. Især som matematiklærer i g... -
Eksamen
ForumindlægHej Hvad skal man give til lærer og censor i en 24-historie-eksamen? Et talepapir med punkter eller en lang tekst? -
eksamen
ForumindlægNogen der har noget liggende med hvornår man skal bruge hvilke modeler til erhversøkonomi eksamen? -
Eksamen
ForumindlægHej skal snart til eksamen Og ville hører om der nogen der havde lidt tekst om celler og mikroorganismer?? Det ville være en stor hjælp -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op til fysik eksamen hvilke punkter synes i at jeg skal have med? svaret haster! tak på forhånd! :) -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :)
