Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 4141 til 4160 af 52987
-
HJÆLP
ForumindlægHEj allesammen...kære venner jeg har lige skrevet min historie opgave færdig, og er lidt i tvivl om hvor god en analyse jeg har lavet.Hvis en af jer havde tid til at læse den.så vil det være en rigtigt stort hjælp.På forhånd tak.Zunnah -
hutigt matspørgsmål
ForumindlægHeyHar lige et hurtigt matspørgsmål.Jeg skal bruge radius til at lave en ligning til en cirkel ud fra de to punkter C(1,2,3) og P(1,5,7).Må man godt finde radius vad at finde længden af vektorPC?? Har måske lært noget om at det ikke er måden at gøre det på, men er ikke sikker... Men hvordan kan j... -
analyse
Forumindlægnogen der har lavet en analyse af novellen:"Hærværksforening" skrevet af Stig Dalager ? -
oversættelse
ForumindlægHej !!Nogen der vil kigge og rette evt. fejl i min oversættelse af følgende ti sætninger ?1) Jeg vågner altid tidligt om morgenen2) Hvornår står du op?3) Øh, en gang imellem står jeg meget sent op4) Hvad laver Fernandito i skolen?5) Han diskuterer med læreren6) Der er mange praktiske problemer i ... -
Imperativ-sætning.
ForumindlægHej.Hvis man vil sige 'Se (det) vedlagte ark!' på spansk, er det så korrekt at skrive:Ve la hoja adicional!?På forhånd tak.Amigo -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Digt :(
ForumindlægHej! er der nogen der har læst digtet "The song of the spectators"... det er et digt jeg har lidt svært ved, så hvis der er nogen der har nogle gode noter til det, så ville det være dejligt.. Yasmin -
misbrugt
Forumindlæghej alle jer derude. jeg har lige et spørgsmål vedr. mit projekt.. hvis i fik dette spørgsmål "hvem er det der misbruger kvinder" hvad ville i så svare? altså det kunne fx være mænd som ikke har et godt liv sammen med sin kone? kunne i komme med flere ideer? ;) mange tak på for... -
Eksamen-hjæææælp!
ForumindlægHvad var Romerrigets embedsstyre?? -
Noter til landskabsdannelse
ForumindlægHey folks.Jeg sidder her og har kun to dage til at læse til geo-eksamen :-sVille meget gerne have nogle gode notater til landskabsdannelse, hvis nogen vil hjælpe.På forhånd tak. -
Sagprosa?? øøhhhh...
ForumindlægEr der nogen, som GIDER at forklare hva Sagprosa betyder...hvis i har analysemodellen til Sagprosa vil det glæde mig rigtig rigtig meget!!ska nemlig op i dansk SNART og har LiGe opdaget at vi også kommer op i Sagprosa!!Forklar lige hvad det er please..:¤ -
hjælp til eksame sæt
ForumindlægGoddag..Sidder lige og laver følgende eksamen sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfOg jeg har brug for hjælp til følgende opgaver, Opg 2 D og opg 3 a,c,e .. er på bar bund i alle tre opgaver.. -
Grammatik
ForumindlægNogen som vil hjælpe mig lidt med engelskgrammatikken ? Carry out a complete syntactical analysis of the following sentences:1) (My father-subject) (has got-verb) (the flu.-direct o.)2) I'm not (surprised-verb) with (the diet-direct o.) (we-indirect o.) (get.-verb)3) (My mother-subject) (went... -
tidsvægtet
Forumindlæghar brug for hjælp, men for at kunne hjælpe, skal man nok have bogen: "eksamens opgaver i matematik" fra højniveau i 3.g. Det er opg. E3030, som jeg ikke er helt med på. vi får givet: ved tidvægtet koncentration af et stof forstås: Ctv = (1/T)* S (fra 0 til T) f(t) dt. hvor f(t)=koncent... -
Ætsning af kobber
ForumindlægEt element har cellediagrammet Cu(s)|Cu2+(aq, 0,020M) || Fe3+,Fe2+ (aq)|Pt(s)b) Beregn de aktuelle koncentrationer af Fe3+ og Fe2+Jeg får at vide at væskemængden er 150mL i hver halvcelle.Højre halvcelle indeholder en vandig opløsning af 50,0g FeCl3*6H20 og lidt FeCl2. Elementets hvilespænding må... -
HJÆLP!! resumé af "Gerd" :Thit Jensen
Forumindlæg -
Hjælp!
ForumindlægHej kloge tysk mennesker! jeg tænkte på om der nogen som vil være rigtig sød og tjekke den her tekst for fejl: Pop ist ein Musikgenre, eine der am weitesten verbreiteten. Der Name ist eine Ableitung des populären oder Umgangssprache. Der Begriff Pop-Song wurde zum ersten Mal in den USA im... -
Modalverber
ForumindlægHar lidt problemer med, at skille fx müssen og dürfen ad - Det må I ikke gøre = Das dürft ihr nicht tun - Jeg måtte gerne se filmen, men gad ikke = Ich durfte den Film sehen, aber mochte nicht - Nu skal du komme = Jetzt musst du kommen - Du kan beholde pengene = Du kannst die Geld behalten (Er i... -
Hjælp hurtigt!
ForumindlægHej. Jeg står og er lidt presset med tiden i forhold til min DHO. Jeg skal redegøre for den psykologiske udvikling i forbindelse med udviklingen fra barn til voksen, men kan simpelthen ikke finde nogen form for information om dette! Du ville rede min dag, hvis du kunne henvise til noge... -
Hurtig rettelse a Engelsk A niveau stil
ForumindlægNogle som gider tjekke den her gennem for de væreste fejl, eller mere "sproglige konstruktioner", for der skulle helst ikke være nogle fejl som sådan: War is a conflict involving use of weapons and physical force by states or other larger “organizations”, often caused by a lack of dia...
