Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4381 til 4400 af 181598
-
Engelsk eksamen i morgen :-(
ForumindlægHeey alle ! Ville liii hører a om hvad folk tager med til deres skriftlige engelsk eksamen i morgen ? Om i evt. havde nogle gode ideer til hvad der er en god idé at have med ? Er der ikk nogen der måske har en model på hvordan man bygger en tale op ? Da jeg frygter det er det der kommer !! -
Bestå matematik A ? Gode bøger osv?
ForumindlægHeej Jeg skal supplerere op til matematik A i århus.. Kursuset er 9 uger og jeg er ret ringe til matematik. Jeg har kort sagt brug for al den hjælp, jeg kan få.. Jeg søger gode notater, hjemmesider og bøger som kan være mig en hjælp. Jeg havde problemer med at forstå min gamle matematikbog, da de... -
Hjælp til Matematik
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med denne opgave. Jeg har løst opg. A, men har problemer med opg. B og C. Jeg håber at i kan hjælpe mig. "I en økonomisk model er den marginale opsparingstilbøjelighed MPS=dS/dY givet ved: MPS=0,2-0,4Y^-½. Hvor Y betegner samfundets indkomst, og opspari... -
matematik opgaver
ForumindlægHej Jeg har svært ved at regne nogle opgaver ud, er der nogen der vil hjælpe med, hvordan man regner dem ud og hvilke formler man bruger? opg 3 1, 2 opg 4 2, 3 opg 5 2 opg 6. 3 -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
Opgave 2 matematik
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering i matematik, og skal snart til eksamen i lignede emner og jeg sidder alerede fast i opgave 2 og 3, er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig, Jeg har vedhæftetet aflevering hvis nu nogen vil være så sød at hjælpe med opgave 2 og 3 -
STX matematik a juni 2010
ForumindlægOpgave 14 En linje l har ligningen: y=-2x+1 Det oplyses, at linjen l er tangent til grafen for funktionen f(x)=x^2+bx+c i punktet p(1,f(1)). Gør rede for, at f'(1)=-2 og f(1)=-1, og bestem tallene b og c. Håber I kan hjælpe? -
Eksamen- Integralregning
ForumindlægHej alle Skal op til matematik mundtlig eksamen her om et par dage. Jeg er under emnet integraleregning stødt på et lille problem. Spg. lyder: Kom med eksempler, der viser forskellen på integral og areal. Vi har fået oplyst arealformlen A = intervallet [A;b] f(x)dx Jeg har en ide om, at man sk... -
Odense lektiehjælp: matematik 3. g A niveau
ForumindlægTil 3. g´er bosiddende i Odense søges privat lektie-hjælp til matematik niveau A. Jeg er fleksibel mht tidspunkter. Det må gerne være lørdag, men kan godt være hverdage også. God aflønning. Akut skal jeg have træning i vektorer og i brug af software Autograph. Derudover træning i både 2.g og 1. g... -
Haster matematik!
Forumindlæghey håpber i kan hjælpeI parallelogrammet DEFG skærer diagonalerne DF og EG hinanden i punktet P(5;5;6.5). Linjen gennem P parallel med z-aksen skærer linjen gennem A og D i et punkt QD(0.10.0)E(0.0.9)F(10.0.6)G(10.10.4)Vi skal bestemme |PQ| -
Hhx matematik b eksamen 11.juni 07
ForumindlægHej Jeg hae 2 spørgsmål vedr. den eksamen: 1. Findes der et sted på uvm's hjemmeside hvor man kan se en pointabel for de forskellige karakterer? (Jeg har prøvet at finde noget, men kan ikke rigtig) 2. Kan det passe at den opgave vi fik den 11. juni, også blev brugt til sygeeksamen den 17. ... -
SRP - kræftceller - Matematik A/Biologi B
ForumindlægHvad kan man skrive i matematik omkring kræftceller i sin SRP? Jeg skal have Biologi B og Matematik A -
Vejledning til dansk skriftlig HHX
ForumindlægSkal du til terminsprøve eller eksamen, så tjek lige den her vejledning til opgaven i analyse og fortolkning ud. -
eksamen
ForumindlægHej. Jeg vil høre jer om, I ved, hvordan teknologieksamen foregår? Jeg er stadig i tvivl, skal op på fredag og har det på A-niveau! min lærer siger at de kan spørge mig om alt!, også alt det teori bag tingene, selvom jeg ikke engang har det med i rapporten :S Er virkelig nervøs. Har I ikke n... -
Eksamen
ForumindlægJeg står og skal til terminsprøve i spansk A imorgen og ville derfor gerne se nogle tidligere eksamenssæt igennem som 'oplæsning'. Kan nogen hjælpe mig til, hvor jeg kan finde de tidligere eksamenssæt? Jeg har googlet lidt forskellige uden held og ligeledes set på uvm, men jeg synes ikke ... -
Eksamen hjælp!
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at læse op til mundtlig spansk. Er der en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med at forstå i hovedtræk, hvad der står i nedstående uddrag. Jeg finder det meget forvirrende. Tak. El pasado año un número especial dedicado a Ibiza aportaba pistas sobre el pr... -
Stx matematik A maj 2008
ForumindlægHej, er der nogen som har forklaringen på opgave 17a der, hvor man skal bestemme x, så beholderens overfladeareal bliver mindst mulig og opgave 17b ?? -
Engelsk eksame på A og B niveau
ForumindlægHej :) Skal til at vælge valgfag og tænker meget på at rykke engelsk op på A niveau. Nu tænker jeg bare på hvad forskellen egentlig er til eksamen. Bliver det meget sværere eller er der ingen forskel i en engelsk eksamen hvis man sammenligner A og B niveau :D Evt. hvad er forskellene? :D På forh... -
Hjælp. Matematik
ForumindlægHovedstol ??0 = 100.000 kr (det, du låner) Løbetid ?? = 10 år Rente ?? = 3% p. a. Kvartårlig ydelse ?? = 4.500 kr OPGAVE 1 (AFDRAGSFRIHED) Du får lov af banken til at låne beløbet afdragsfrit i 3 år. Dvs. Afdrag = 0. Opret i et Excel ark disse 6 kolonner med overskrifterne Periode, Saldo, Ydels... -
A Journey - vurdering!! :)
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,...
