Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4501 til 4520 af 33009
-
Hvordan konverteres en gammel studentereksamen ?????
ForumindlægJeg har en samfundssproglig studentereksamen fra før det fleste af jer blev født, nemlig 1979. Nu vil jeg gerne læse nogle suppleringsfag på HF... Men jeg kan ikke finde ud af hvilketn niveau de forskellige fag, som jeg havde dengang i 1979, har i dag (A, B eller C). For sådan en graduering fandt... -
HTX eller STX
ForumindlægHej jeg bor i Taastrup og der er faktisk ikke fint gymnasium her, høje taastrup gymnasium(STX). Men musik betyder utrolig meget for mig så jeg synes at det ville være værd at tage til Sant Annæ i København. Men problemet er at det er et STX og har fag som Historie som jeg virkelig ikke finder i... -
Haster - studieretningsopgave
ForumindlægHej! Ideer til studieretningsopgaven???? Please hjælp! Må meget gerne være i samfundsfag og historie/dansk!! -
Hjælp
ForumindlægHvad er kraven for at gå videre på 2 HF ? -
japans modernisering
ForumindlægHej.Sidder og læse til historie eksamen og er i gsng med Japans historie. Bogen hedder Japans modernisering 1853 - 1912.Er der nogle der har nogle gode noter til kilderne i bogen. Har selv noter nogle af dem (tekst1,2,4), hvis det kan hjælpe nogle? Håber der er nogle der kan hjælpe og held og lyk... -
Problem :(
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg vil gerne søge HF, jeg spurgte min klasselærer om jeg kunne klare HF han sagde det kan du sagtens. Derefter gik jeg til min studievejleder og han sagde at jeg skulle have 0 i fravær for at komme ind på HF. Derefter gik jeg tilbage til min klasselærer han fortalte at ... -
EKSAMENS HJÆLP - MATEMATIK
ForumindlægHej:) Jeg er en 1 hf'er, som skal op i mundtlig matematik snart. Jeg har fået de 18 spørgsmål man kan trække, på forhånd, så dem skal jeg lige have lavet så jeg kan terpe det igennem :b Så hvis der er nogen som kan hjælpe, så skriv endelig:)hurtigst muligt. -
Skifte uddannelsested op til eksamen
ForumindlægJeg går i 1 HF, og skal til at afslutte nogle fag. Jeg har været oppe i skriftlig eksamen i matematik C, og mundtlig matematik C og vil gerne starte i på HF uni i Roskilde. Jeg skriver fordi, at jeg ikke selv mener, at jeg er på samme niveau som mine klassekammerater, eftersom jeg er gået fra E... -
The dress - HJÆLP
ForumindlægHej folkens Nogle der lige vil rette min engelsk stil , den er på 850 ord. Det kunne være et stort hjælp.. It happens not for every family to have a good communication which is very important for the relationship between the family members. This bad relationship could be a part to destroy a fami... -
Karakter
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved om man både skal bestå skriftlig, og mundtlig matematik på B- niveau på HF, for at have bestået matematik? -
SSO
ForumindlægHej er der nogle der har erfaring med at skrive HF SSO i dansk? Må man selv vælge hvad man vil skrive om? og udfolder de så spg ud fra det eller hvordan? -
Feedback på formelle sprog og topic sentences
ForumindlægJeg er igang med at skrive min først engelsk opgave. Vi skal karakterisere en af hovedpersonerne i en novelle og derefter et forhold i novellen. Vi er blevet bedt om at lægge fokus på de to punkter + topic sentences. (Topic sentences er et nyt fænomen vi arbejder med så derfor ville lidt fokus ... -
læse den igennem
ForumindlægNogen som vil se min dansk/historie opgave... jeg er i tvivl om jeg har skrevet den rigtigt, og om at den er god nok... plizz... er der ikke en eneste sjæl der ikke vil se min opgave igennem og kommentere den..... -
Skriftlig Engelsk A Eksamen - Hjælp til at rette stil :)
ForumindlægHej, jeg var til engelsk A eksamen igår, og så tænkte jeg om der er nogen der vil kigge mit essay igennem eventuelt gætte på en karakter? :) Assignment (A) The decadence of a human being is not a beautiful sight to see, especially if it is one of your own loved ones. The question usually asked i... -
Er det ligemeget hvor man går i skole?
ForumindlægHej allesammen. Først vil jeg lige sige at jeg er ny her, så hvis det er forkert forum undskylder jeg på forhånd. Jeg skal til august starte på HF Enkeltfag for at blive student. Mit spørgsmål er så bare, bliver man student med hue og vogn og alt det der hører med til en normalt gymnasie ... -
Hjælp til at oversætte en sætning
ForumindlægHej Jeg har en sætning som jeg skal oversætte "The film does slightly glamorise the violence, but ends on a moralising note. An engaging storyline, good cinematography and decent cast performances make this a very enjoyable film" Lyder det her rigtigt: "I filmen er vold vist m... -
hjælpemidler?
ForumindlægHej.. er der nogen der kan bekræfte mig i at man må ha alle hjælpemidler med til religion c eksamen..? dvs.. også noter der ikke er selvskrevne..? -
Romeo and juliet
ForumindlægHey!Er der nogen der har haft om balkonscenen fra Romeo and Juliet? Som har lavet nogle noter til det og som ville dele? :o) -
Bernarda alba
Forumindlægkan det virkelig passe at vi er den eneste klase der har læst den møgbog? Slet ingen der har noter?? -
Hvordan er undervisningen på stx/htx?
ForumindlægJeg skal til at begynde på gymnasiet næste år, og er helt splittet mellem at have Kommunikation/IT A, Design B og Samfundsfag B på htx, og at have Latin A og Græsk A på stx. Jeg er sikker på at jeg vil studere lingvistik, kommunikationsdesign eller spildesign, eller i hvert fald noget lignende....
