Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4541 til 4560 af 181598
-
DANSK EKSAMEN A HJÆLP søde Mennesker !!!!!
ForumindlægJeg skal op i dansk på mandag, og jeg kan risikerer at trække nyheder, jeg ved næsten alt om det, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gør det altså. Jeg har brug for en nyhedsanalyse som jeg kan gå efter og kommer ind på det hele ... -
Eksamens sæt Engelsk niveau A
ForumindlægHej.. Vil høre om der er nogen der lægger inde med evt. besvarelse til Eksamensopgave engelsk maj 2007opgave III B Essay - Iværksætteri og indvandrere -
Matematik eksmamen sprogligt B-niveau
ForumindlægHejSkal til mundtlig eksamen i Matematik, men er meget i tvivl om hvordan man skal lave en disposition til dette, og i det hele taget hvordan man forbereder sig til det?Er der nogen der kan hjælpe? -
Eksamen imorgen, hurtigst som muligt svar
ForumindlægSkal til eksamen i mundtlig matematik imorgen og skal forbedrede nogle spørgsmål bl.a. omkring trekantsberegning Har været inde og kigge på Studieportalens formelsamling omkring trigonometri: https://www.studieportalen.dk/kompendier/matematik/formelsamling/trigonometri/pythagoras Men forstår... -
Test i skriftlig engelsk
ForumindlægWho(ever) / whom(ever) / which / whose Husk: Him/her-he/she-reglen, whose = hvis, which = som, og ejefalds-s’et. Og husk, at him/her-he/she-reglen også duer på whoever og whomever. Del 1: who, whom, whoever og whomever 1,1. I wonder ______ he bribed to get the contract. 1,2. _________ Su... -
Musik A uden meget erfaring - Kan man det?
ForumindlægHej, Om halvt års tid skal jeg til at vælge studieretning. Jeg vil rigtig gerne have 6 A-fag, så jeg kan gange mit snit med 1,08 (den uddannelse, jeg vil ind på senere hen, kræver et højt snit). På mit gym er der kun to studieretninger der tillader dette. Den ene mulighed er: Engelsk A, Matemati... -
Brug af geogebra til eksamen?
ForumindlægHvor meget må man bruge geogebra til eksamen? Jeg har prøvet svare på det samme spørgsmål på to måder. Hvilken er bedste og er der forskel pointmæssigt? -
Bilags materiale til samf a STX eksamen
ForumindlægDem der har trukket, hvor stort er bilags materialet til Samf A på STX ? -
naturfags eksamens noter
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe -
Angående spørgsmål til mundtlig matematik
ForumindlægHej allesammenJeg ska op i matematik her meget snart og det er sådan at min lærer slet ikke har givet eksempler på hvordan eventuelle eksamensspørgsmål kunne være formuleret, så det er her jeg spørger jer: er der nogen som har eller ved hvor jeg kan finde nogle eksempler på spørgsmål der kan komm... -
SPANSK STX A - skrftlig eksamen, hvornår skal i op?
ForumindlægHola chicas y chicos :D hvornår skal i op i Spansk? jeg skal imorgen og er pisse nervøs :D -
Gode råd til mundtlig dansk eksamen på A?
ForumindlægHvad kan man støde på af spørgsmål osv? -
Reducering af 2a*(a-b)+(a+b)^2-b^2
ForumindlægHej! Jeg har besværligheder med at reducere den sidste del af udtrykket. Nogle som kan guide mig.. 2a*(a-b)+(a+b)2-b2 2a-2ab+(a2+b2) - b2 (hvad gør jeg herefter? - a2 * b2+b2b2 = a4+b4 ) er det korrekt?! -
FS10 - Engelsk skriftlig del :) hjælp :D
ForumindlægHey ;) har fået noget engelsk bestående af nogle sætninger og en stil :) Har lige problemer med nogle af sætningerne :) 1. The man was wearing a frock coat, a ____________ shirt and boots. FRILLS 2. His hair was tied back in an old _________ style. FASHION 3. The hotel owner __________ this to... -
Fuld pensum - idræt (c) og biologi (b) skriftligt?
ForumindlægHej, man kan normalt ikke komme op i idræt (c) og biologi (b) skriftligt, men kan man dette, hvis man skal op i fuld pensum? -
Bestod jeg Mat B eksamen? :S :(
ForumindlægHej, Jeg har lige været til mat b eksamen, og det gik desværre helt af H til :-/ Det startede med at min lommeregner gik i stykker - jeg kunne slet ikke få den til at virke, hvilket betød at nogle opgaver (bl.a. dem der indebar e) var svære at beregne. Jeg kunne slet ikke få windows lommeregnere... -
Matematik mundtlig spg:
Forumindlæghej, har lige nogle spørgsmål vedr. nogle matematiske spørgsmål til mundtlig eksamen: - Jeg skal indføre begrebet eksponentialfunktion og i den forbindelse komme ind på differentiation af eksponentialfunktioner. Den sidste del forstpr jeg ikke helt ift "differentiation af eksponentialfunkt... -
Hjælp til klage over karakteren i matematik
ForumindlægHej, er der nogen her der har et skabelon eller eksempel af en klage over karakter, ligegyldig hvilket fag? Tak på forhånd! :) -
Bestemmelse af a og b i eksponentiel funktion
Forumindlæghttp://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130820_Matematik_B_stx_140813.ashx Opgave 7,a Skal det gøres vha. cas når der er flere end 2 punkter? -
Dumpe adgangsgivende eksamen
ForumindlægJeg har nu fundet mit drømmestudie, som kræver, at jeg har bestået mit 2. fremmedsprog (for mit vedkommende spansk A) Jeg ved endnu ikke, om jeg kommer til at bestå det hele (kommer an på årskarakter, skrift. eksamen og om jeg kommer op i mundtlig - ved godt, at det er det samlede gennemsnit for ...
