Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4561 til 4580 af 181598
-
SRP ideer til Kemi B og Matematik A?
ForumindlægHej! Jeg går på Mat/Fys linjen, og vil gerne skrive i matematik A og kemi B. Jeg foretrækker kemi delen, og vil gerne have det er derhenne af, men jeg er tømt for ideer... Jeg havde tænkt på noget med rusmidler, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal kombinere dette?? Alle ideer er velkomne! :) -
Spansk hjælp tilbydes til eksamen, afleveringer...
ForumindlægHola! Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være til afle... -
matematik eksamensprojekt 2022
ForumindlægHej jeg er igang med et eksamensprojekt i matematik, som snart skal afleves. Derfor har jeg brug for hjælp til denne opgave, så hvis nogen er villige til at lave opgaven med beregninger, er jeg villig til at betale vedkommende for hele opgaven. Det kræver dog, at du hat fuld forståelse indenfor f... -
spørgsmål til mundtlig eksamen Matematik B
ForumindlægHej alle, "Gør rede for hvordan andengradspolynomiets rødder beregnes herunder bevises formlen for evt. løsninger." Jeg er blevet i tvivl om jeg også skal lave beviset for diskriminantformlen, når det er matematik på B. Jeg mener ikke selv at jeg kan finde beviset i min bog, men hvis d... -
tips til mundt. eksamen i matematik b-niveau
ForumindlægHej alle derude. nogle som ligger inde med nogle guldkorn af nogle tips til matematik b-niveau mundtlig eksamen/henrettelsen anno 2007? ville bliver super lykkelig -
Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematik på B, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST... -
Mat B -> Mat A
ForumindlægJeg går i 1g.Min studieretning indeholder bl.a. Mat B. Jeg har tænkt mig at vælge Mat A.Hvordan regnes karakteren for Mat ud? Jeg har læst, at karakteren fra Mat A vægter 2/3, mens karakteren fra Mat B vægter 1/3, kan det passe? -
eksamen, spørgsmål
ForumindlægEr der nogen som har en god ide til hvordan jeg bedst muligt kan øve mig til den skriftelige eksamen imorgen? Tak -
SRP: Matematik A i emnet antibiotikaresistente bakterier
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive SRP i Mat A og Biotek A. Emnet som jeg meget gerne vil skrive om er antibiotikaresistente bakterier. Dog har jeg lidt svært ved at se hvordan jeg kan koble matematikken på dette emne... Er der nogen der har nogle forslag? -
To spørgsmål (bioteknologi og matematik)
ForumindlægJeg har lige to spørgsmål. Har lige afsluttet 9. klasse og skal nu et år til USA. 1. I årskarakterer har jeg fået 7 og 7. I skriftlige afleveringer (uden hjælp) får jeg også 7 og i min mundtlig matematik afgangsprøve fik jeg også 7. Vil mene at jeg har nogle huller i matematik og nogle ga... -
Hjælp: søger noter til mdt. eksamen
ForumindlægHej, Jeg søger en som har nogle noter af en masse beviser? Jeg skal op til eksamen i mundtlig matematik, og min lærer har givet mit et 10 tal i standpunkt karakter, men jeg er bange for jeg ikke kan leve op til denne forventning. Jeg skal bruge matematik eksamen, da jeg skal læse det som linjef... -
Matematik & Fysik - gymnasie (C-A) til universitetsniveau
ForumindlægJeg er en ph.d. studerende i matematik på Aalborg universitet, med kandidat i Fysik. Jeg har hjulpet gymnasieelever og universitetsstuderende med at bestå og/eller forbedre forståelse og karakterer i 5-6 år, i fagene matematik og fysik. Jeg vil lige gerne hjælpe på gymnasieniveau (C-A) som på un... -
Mat B eksamen i mandags
ForumindlægHej...Er der andre end mig der synes at Matematik B skriftlig for HTX i mandags virklig var en nedern eksamen.I opg 2 passede tallene ikke. Og mange af spørgsmålene var meget dårligt formuleret.Nogen andre holdninger? -
00 i eksamen, men 10 i årskarakter
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem. Der er tale om analyse af kronik. Håber virkelig, at der er nogen der vil hjælpe. -
9. kl eksamen.
ForumindlægHej allesammen. Jeg håber i kan hjælpe mig med disse spørsmål 1. Hvis man i 9. kl ikke består sin skriftlige matematik eksamen, har man så mulighed for og tage den senere? Jeg tager 10, klasse nu, og jeg træner min matematik meget. Derfor tænker jeg, at jeg vil være i stand til at bestå de... -
Matematik på C. niveau
ForumindlægJeg har lige fået udleveret mine eksamens spørgsmål og vil gerne ha lidt hjælp til dem. 1. Procent- og rentesregning Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor. Gør rede for renteformlen og for sammenhængen mellem renteformlen og eksponentialfunktionen. 2. Trigonometri Gør rede for cosinus og si... -
Matematik: Opgave 3.002 til 1-årig A-niveau NUUUUU
ForumindlægOh ædle herrer (eller damer)Kunne jeg få et par beskedne "pointers" mht. til opgave 3.002 i "Eksamensopgaver til 1-årig A-niveau"?På forhånd takRasmus -
Svært ved Matematik
ForumindlægHej alle. Jeg har matematik på B-niveau. Jeg har svært ved matematik, og jeg forsøger hele tiden at følge med i timerne. Ligenu har vi om Polymier, indtil videre er jeg godt med - men jeg ved at jeg når der kommer nyt stof, bliver jeg helt forvirret. Det samme gjaldt Sinus, Cosinus, Tangens ... -
Eksamens emne 2
ForumindlægNogen der kan forklare mig, hvad cirklens ligning går ud på? Så hvidt jeg husker har det noget med cirklens periferi at gøre, nogen der kan forklare yderligere? -
Gamle Eksamens opgaver Matematik C
ForumindlægHej Mennesker. Er der nogle der har gamle eksamens opgaver i matematik C, som vil være så venlig at sende mig nogle. Har virkelig brug for at øve mig da jeg snart skal op til eksamen !!!!! :-)
