Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 461 til 480 af 181597
-
HJÆLP matematik
ForumindlægHej jeg er igang med at forberede mig til den skriftlige eksamen i matematik A niveau her i december. Jeg har regnet alle 17 eksamenssæt siden reformen, og jeg har regnet samtlige opgaver fra EMU - dem der hedder ' STX A Vejledende eksamensopgaver - EMU" link Jeg vil gerne regne no... -
MATEMATIK A
ForumindlægHej. Er der en hjemmeside hvor man kan finde facit til tidligere eksamenssæt i Matematik A? -
Matematik B skr. eksam
ForumindlægHej, Jeg har i dag (30/05) været op til skriftlige eksam i MAT B STX. Jeg er nysgerrig, og vil høre hvor mange opgaver, der må være forkerte for at få 10 og 12 - eller hvordan pointfordelingen ca. er for karaktererne? Forresten, er det muligt at se facit på opgavesættet nogle steder? -
matematik eksamen
ForumindlægNogen der har en korekt besvarelse af skriftlig eksamen i matematik B 12. aug 2010? -
Skriftlig engelsk eksamen 2012
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
Matematik
ForumindlægHej :) Er der nogen der har et link til en hjemmeside eller noget lignende, hvor der står en liste med, hvad man skal kunne til mat- B skriftlig eksamen(det kan også være til mat-A- skriftlig eksamen)? Jeg har selv prøvet at søge lidt, men kan ikke finde noget godt materiale. Tak på forhånd -
IØ A skriftlig eksamen august 2017
ForumindlægHej studiekammerater. Jeg prøver at finde ud af, hvad emnet var for eksamenssættet der blev stillet til den skriftlige eksamen i IØ i august 2017. Enhver hjælp der kan give en pejling i den rigtige retning modtages med kyshånd. Med venlig hilsen Steen -
Eksamen
ForumindlægDet er sådan, at jeg har gået i en bærbar klasse i 3 år i gym. Vi skal op i skriftlig matematik eksamen på A-niveau. Jeg vil gerne lave det på papir i stedet for bærbaren. Hvis der er en opgave med en funktion, er det så nødvendigt at tegne grafen? Der står jo for det meste ikke, at man skal teg... -
Matematik A, HTX: Differentialligninger
ForumindlægHej kloge hoveder (og alle I andre)! Min ondsindede matematiklærer har besluttet sig for, at vi skal udarbede et skriftligt projekt i differentialligninger (hvilket er lidt absurd, da vi ikke kan komme op i differentialligninger til skriftlig eksamen). Jeg har lige læse hele kapitlet i bogen (M... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægVil det virke positivt at man, efter man har løst en opgave skitserer, hvorledes opgaven ellers kunne være løst? -
Hjælp til matematik eksamen 10. klasse
ForumindlægHejsa derude. Jeg skal til skriftlig Matematik imorgen. Ja jeg har forberedt mig, men har kun få noter til min problem regning. Jeg har bl.a. om: Valuta beregning lidt geometri vækstfunktioner økonomi regning statistik og lidt med SIN,TAN og COS beregning på trekanter. Så lyder mi... -
Skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægEr der en derude der kan hjælpe mig med at løse følgende: (x2-4)*(logx-5)=0 jeg er kommet så langt at jeg har ophævet paranteserne: logx(x2-4)-5(x2-4)=0 men det ser meget forkert ud.. og det en opgave der skal kunne løses uden hjælpemidler... =/ -
Skriftlig kemi eksamenssæt 2005,04,03...
ForumindlægHej.. er der nogle der har løsningerne/svar til kemi eksamenssæt fra 2005? 04,03,02 osv? jeg er nemlig i gang med at løse opgaver og vil gerne tjekke mit resultat.Hvis ja, kan I så ikke sende? -
eksamen
Forumindlæger der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde eksamenssættet "2009 Maj - Matematik - STX A" ? jeg har været i i studienet, men der er kun besvarelserne. Jeg er ude efter selve opgaverne. tak på forhånd -
Skriftlig STX eksamen i morgen! 14-08-2014
ForumindlægHej Jeg vil bare lige nævne at der er skriftlig eksamen i morgen fra 9-14 for dem har taget supleringskursus både i Mat A og B. Grunden til at jeg nævner det, er fordi jeg har set et par gange hvor folk i god tro har hjulpet med eksamensspørgsmål under den skriftlige eksamen. Personligt går jeg... -
Råd til eksamen i matematik
ForumindlægNogle råd til skriftlig eksamen i matematik. Vækstmodeller Vær opmærksom på at en vækstmodel godt kan beskrive en aftagende udvikling. Selv om ordet vækst bruges, er det ikke sikkert at noget bliver større. F.eks. f(x) = -20x + 100 er en model for en negativ lineær vækst. Trigonometri Husk at... -
Fysik A skriftligt 2012 eksamenssæt
ForumindlægHejsa Allesammen Eftersom jeg muligvis snart skal til fysik skriftlig eksame sidder jeg og samler alle besvarelser til mange af de forrige års eksamenssæt, altså en slags facitliste over hvordan man besvare de forskellige typer af opgaver, så jeg allerede fra nu af kan opbygge mine noter til ... -
Skriftlige eksamen 2011
ForumindlægJeg er en dør til kemi, så kunne godt tænke mig at gennemgå følgende eksamen fra 18. maj. da.cms.uvm.dk/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Editor/~/media/Files/Udd/Gym/PDF11/110518_kemiA.ashx opg 1d) pentansyre , er i enige? opg 3d) Jeg mere eller mindre lost. jeg har bare sagt der er 20% cit... -
Skriftlig engelsk eksamen - klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk A skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! ”The Journey” The theory of the cycle of life has always affected the human being, whether it is a question of religion or psychology. At... -
Skriftlig naturfag
ForumindlægJeg skal op til skriftlig naturfag snart, hvilket ikke er min stærke side. Jeg ville derfor høre om der er nogen der har nogle tips eller brugbare formler...Jennifer
