Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4801 til 4820 af 33009
-
oldtid spørgsmål
ForumindlægJeg vil gerne høre, om der er nogen som har nogle noter til symposion liggende. Jeg hentet den ene som ligger her på siden.Et andet spørgsmål, kender i nogle guldkorn som man skal få sagt, eller nogle gode sammenligning/perspektivering man kan lave, hvis man kommer op i nogle af følgende værker:H... -
"Rester" af Helle Helle
ForumindlægHallo folk... Sidder her i 3 opg og er gået lidt i stå - så ville høre om der er nogen der har læst novellen "Rester" af Helle Helle, ikke novellesamlingen som sådan, bare novellen.. KAn sige lidt om hvad man synes er væsentligt og sådan?? Ville være rart til at komme lidt videre! Sara -
Klokken
Forumindlæghey Hvis I tiilfældigvis kender eventyret "Klokken" skrevet af H.C.Andersen så kan I måske hjælpe mig med hvorfor det er en kongesøn og en fattig dreng, der når frem til klokken...og hvad forskellen er på dem og de andre konfirmander.... -
Rettelse af kort engelsk tekst +...
ForumindlægHej... Engelsk er ikke min stærke side så jeg vil hører om der er nogle der gider at se denne lille bid tekst igennem. Og finde synonymer for nogle ord og skrive teksten på en anden måde men det skal stadig give den samme mening... Spørg ikke hvorfor alting har gode grunde.... Jeg håber i vil gør... -
sidst eksamen skal score 10.
Forumindlæghej med jer:D jah, nu er det sådan at jeg skal op i his på tirsdag og skal score et 10 tal for at få huen(hvist ikke at eksamenssnit skal være over 6 troede det var den samllede snit). Det jeg vil spørge jer om er, hvordan kan man øve sig rigtig godt og grundit? Er der noget specialt jeg skal g... -
hvordan?
ForumindlægHvordan lærer du bedst? Jeg vil gerne have en mellem lang forklaring. Tak -
Racespørgsmål
ForumindlægHej derude Når man snakker om racespørgsmål (1960'erne i USA), hvad kan man så komme ind på???? -
Er du tidspresset? Har du brug for hjælp til at lave engelsk abstrakt?
ForumindlægJeg kan godt hjælpe! Jeg er kandidatuddannet i kommunikation med speciale i engelsk. Jeg er god til at oversætte danske abstrakter til engelsk på højt akademisk niveau. Jeg laver ikke selv abstrakten men blot oversætter det til engelsk . Du kan få din engelske abstrakt på email SAMME DAG! ... -
hjemmefra skrevne notater til eksamen
ForumindlægMin kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter. -
Politik og samfund i forandring 2
ForumindlægHej,Jeg har desperat brug for noter til Goul Andersens 'Politik og samfund i forandring, bind 2'.Jeg vil være dig taknemlig, hvis du uploader dine noter senest lørdag. Du er også velkommen til at sende dem til mig på mailen.Tak! -
Eksamen, hælp!
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var noget der kendte en god hjemmeside med nogle formler og udledninger til fysik på B-niveau. Evt. hvis der er nogen der ligger inde med nogle gode notater må de meget gerne sende dem til mig på [email protected]. Håber der er nogen derude som vil hjælpe ! -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama -
forberedelsestid
Forumindlæghej.. jeg går på 2. hf og har billedkunst på B niveau som valgfag..jeg vil meget gerne vide hvor lang tid man får til at forberede sig i...er det 24 timer eller kun 1 time?????? glæder mig til at se jeres svare :) -
forskydning af ligevægt
ForumindlægHF + H2O <--> F + H3O Hvorledes vil ligevægten forskydes ved fortynding? Ved at der vil komme mere H2O men kan ikke lige finde ud af hvilken vej den vil foskydes..håber nogen kan hjælpe med et svar og forklaring.. -
Lidt oversættelse
ForumindlægDa jeg er nået halvvejs med min lille historie om romeo og julie, orker jeg ikke at oversætte mer, da jeg har meget svært med engelsk. Men det sidste er her:\n\nEn sød smuk, chamerende pige på hans egen alder , sidder allerede der. Det skulle ikke forhindre Romeo i at sætte sig der, men i det sam... -
Dansk A eksamen imorgen!
ForumindlægNår man kommer ind og læreren siger "Ja, du har læst en tekst, kan du fortælle lidt om den?" Hvordan starter man så osv.? Nogen der har fået gode karaktere i dansk som kan fortælle mig hvad man skal komme ind på osv.? Gerne i detaljer :S -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der kender reglerne for, hvilke fag man må tage sine egne noter(dem man har lavet i årernes løb) med ind til selve eksamen. Jeg havde nemlig fået den opfattelse, at man måtte i alle fag, men fandt så ud af i dag, at jeg ikke måtte i dansk. I religion må vi ihvertfald godt ... -
Dansk A aflevering
Forumindlæghej alle. jeg har en dansk aflevering for til i morgen, det er eksamenssættet på HF fra d. 21. Maj 2007 om journalister som forfattere. nogen der har nogen fif, gode råd, noter et eller andet, for kan ikke finde noget som helst om det i mine egne noter. bemærkninger fra min lære: Skriv opgave... -
Hjælp - Engelsk rettelse for 7. klasse
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder her og skal bruge en, som skal rette min engelsk historie iggennem?? Jeg er ikke særlig god så jeg håber der er nogle der ude som er gode til både stavning, datidsform afsnit osv. The story start with an old coachman followed a girl and her parents to a seaside hotel an...
