Søgning på: historie noter hf. Resultater: 4901 til 4920 af 33009
-
2sek
ForumindlægEn eneste oversættelse:1) Elementens placereing ser man når laver det gyldne snit.Og det ses tydeligt, når man først kigger på læreren, derefter pigerne, og til sidst Billy, da han står på den anden side.1) You can see the postition in the element when you make "the golden cut."And it s... -
matematik A- niveau
Forumindlæghej alle. Er der nogen der har nogen gode noter til matematik på A- niveau? har virklige bruge for det?? plezzzzzzz: -
Sokrates' Forsvarstale
ForumindlægHej.. Er der nogle der har gode noter til Sokrates' Forsvarstale? Eller kender I nogle gode websites om denne tale? Både danske og engelske sider er velkomne.. Tak -
Mængdeberegning
ForumindlægNogle der har gode noter til et teori afsnit om mængdeberegning? Altså med henblik på udregningsmetoden og forklaringer med mere. På forhånd tak, og godt nytår :-) -
Samfundsfag
ForumindlægHej jeg skal op i samfundsfag på tirsdag, så jeg vil bare ved om der nogen der har noter til det hele plzz. har selv lavet nogen, men det ik nok );; MV,h kim -
Irland
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter om Irland? Både på dansk og engelsk.. Alt kan bruges.. Skriv hvis du har (; -
American psycho
ForumindlægHej .. Hvis der er nogen der har nogle gode noter til American Psycho, ville det hjælp mig meget, da jeg skal igang med en stor opgave ... Håber virkelig på svar . På forhånd tak ... -
Engelsk om-formulering
ForumindlægHej jeg har denne tekst som jeg vil omformuler? I think that racism -- discrimination is wrong really wrong. When I'am talking to a person, so I don't think about which skin colour he has. My skin colour is white, but just because I am talking to a black person, I am not turning into ... -
Hvad må man tage med ind til eksamen??
ForumindlægHey. Jeg sidder og er i gang med min 10 klasse mundtligt dansk eksamen. Jeg laver altid lange noter som jeg lærer udenad, men må jeg enlig have det parpir med ind til selve eksamen, selvom jeg ikke har aleveret det til hverken censor eller lære?? I niende klasse gjorde jeg det, men der sad og og... -
Hjææælp oversættelse
ForumindlægHar alt hvad jeg behøver, mangler intet. Elsker mit liv. -
Dopplereffekten
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig dopplereffekten? -
Platon: Staten
ForumindlægJeg står og skal til eksamen om en uge, hvor jeg kan komme op i Staten af Platon.jeg har læst teksten,men den er sværat forstå.Er det nogle der kan hjælpe eller give mig noter?Tak.. -
Det periodiske system
ForumindlægHej! nogen som kan hjælpe mig med disposition med det periodiske system? altså en disposition i selv har liggende måske, eller nogle goder noter? ku også godt bruge nogle forsøg som jeg ku lave :) -
Eksamensprojekt: His B + Rel C
ForumindlægJeg er på sidste år i min hf, og skal til at lave eksamensprojekt i ovenstående to fag. Jeg har lidt svært ved at finde et emne, og håbede I kunne komme med til inspiration og gode råd. Mine ideer indtil videre: - Folketro igennem historien - Overtro eller religion igennem historien - Huntingto... -
geo.noter til ex!
Forumindlæghallo menschenEr der nogen herinde der har nogle fede geo noter eller lign. Jeg er meget nervøs for eksamen som er på onsdag, så et par gode noter tror jeg vil hjælpe....I må endelig ikke tro at jeg er doven (jo lidt måske;)), det er bare det at jeg læste til engelsk eksamen i fredags og har nu k... -
Møde ? Hjælp
ForumindlægHej :) Jeg er blevet kaldt til møde her idag pågrund af ringe årskarakter og dårlig eksame;( Jeg havde dansk Eksamen her idag, men besluttede mig for at melde mig syg på grund af opkast og dårlig mave. Det værste var at jeg idag blev ringet op af min studievejleder som åbenbart men... -
Rette min oversættelse
ForumindlægVille blive glad hvis, der var nogle som ville se på denne her oversættelse og se om den er ok, mht. passiv og sætningsopbygning Nord Irland Urolighederne I Nordirland, som af mange karakteriseres som borgerkrig, kan kun forstås, hvis man kender noget til Irlands historie. I det 17. århundrede bl... -
Fagkombination
ForumindlægHej derude Jeg skal vælge fag til AT 2012 om få timer, så mit spørgsmål er, om jeg kan bruge samfundsfag og historie? Jeg har planer om at skrive om Wall Street, da den satte en voldsom økonomisk verdenskrise igang -
Kvinderens vej til stemmeret
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive DIO-projekt, og jeg vil derfor gerne vide om der er nogen der evt. kan hjælpe mig med at besvare følgende spørgsmål: hvor populær er den britiske historie i USA? På forhånd tak. (: -
SRP rettelse
ForumindlægHey (: Jeg skriver SRP i matematik og historie og vil gerne høre om der er nogle derude som vil rette min opgave (når den engang er skrevet) mod betaling . Hvis I er interesseret og vil hjælpe må i meget gerne skrive til mig privat her på siden. pfh. tak
