Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5021 til 5040 af 181598
  • Oldtidskundskab eksamen.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 2.g og skal op i old d. 16 juni.. Jeg er rigtig træt af, at jeg skal op i old - da jeg ikke har hørt efter særlig meget i hele skoleåret. Er det en svær eksamen? Og er jeg på forhold doomed til eksamen, nu hvor jeg ikke har taget faget seriøst på nogen punkter? Hvordan læser je...
  • Eksamensopgave Matematik

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har eksamenssættet i Matematik A fra august 2017?
  • Eksamens karakter

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været op til mundtlig eksamen i spansk b sidste år. I år har jeg så valgt at fortsætte på A niveau. Hvis jeg ikke bliver trukket til mundtlig eksamen i år gælder min eksamenskarakter for spansk B så stadig?
  • Latin A, Græsk A og Fransk A/Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej med jer,jeg begynder på stx til næste år og overvejer at tage den studieretning, der hedder Latin A, Græsk A og Tysk fort. A/Fransk fort. A/Engelsk A.Jeg vælger så fransk eller engelsk, jeg er ikke helt sikker på, hvilket fag der bliver endnu.Derfor vil jeg gerne vide, om der er nogen herinde...
  • Råd/Noter til eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til de skriftlige eksamener i denne uge i både Dansk A og Enegelsk A på HHX, samt i næste uge i VØ A og AØ A. Jeg tænkte på, om der var nogle, der havde nogle råd eller noter de kunne sende af sted. Jeg har allerede læst studienet's guide til fiktive og ikke-fiktive teskt...
  • A-niveau

    Forumindlæg
    Har lige brug for hjælp i opgave 3 i denne opgave.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdfBeregn et gradtal for en af vinklerne, som alfa danner med xy-planen.
  • a priori

    Forumindlæg
    hej jeg har prøvet mig frem og ikke rigtig forstået det er skrivet på: http://da.wikipedia.org/wiki/A_priori nogle der kan forklare det anderledes? mit bud er "på forhånd"
  • Eksamen sæt

    Forumindlæg
    Er der nogen det har eksamen sæt fra matematik B HTX april 2016
  • 2.g matematik

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg går i 2.g og har matematika niveau. Derfor ville jeg høre om der var nogle der havde tid og lyst til at hjælpe mig engang i mellem med nogle opgaver, da jeg har lidt svært ved det. :-) Ville være rigtig lækkert.. venlig hilsen Simone..
  • HHX Matematik b eksamen august 2013 opgavesæt med besvarelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til terminsprøve i morgen. Jeg ved hvilken opgave det er, men jeg kender ikke besvarelserne.
  • HJÆLPE EKSAM

    Forumindlæg
    ER Nogen der har været op i fs10 klassse
  • skriftlig opg..

    Forumindlæg
    nogle der lige kan kigge på min skriftlig opgave, om jeg har delt redegørelse og analyse delen godt, og tjekke formelle fejl..sender til jeres e-mail...hvis det er..
  • Spansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude, Er der nogen kloge spansk hoveder, som kunne tænke sig, at rette min spansk eksamen? Jeg har fået min skriftlige karakter, men kunne godt tænke mig et andet syn på den. Håber der er en, der vil hjælpe! Mvh Morten.
  • Re-eksamen

    Forumindlæg
    Hej Kan det passe at reeksamen er sværere end den ordinære eksamen?
  • Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?

    Forumindlæg
    Hej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je...
  • Engelsk eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej folkens Har et spørgsmål angående om man må tag et talepapir med ind til engelsk eksamen (A prøven) Tak på forhånd??
  • AT-HJÆLP TILBYDES. HJÆLP TIL EKSAMEN

    Forumindlæg
    Nu nærmer det sig jo eksamens-tid, og mange af jer skal nok op i AT. Jeg blev selv student sidste år, og tilbyder i år hjælp i AT. Jeg bor i gentofte, og tager 150 kr i timen. Hvis du har en anden mundtlig eksamen, du også kunne tænke dig hjælp til, skal du være velkommen til at skrive. Jeg h...
  • Differentiation af eksponentialfunktionen: f(x)=a^x

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op i mundtlig matematik eksamen, og er igang med at gennemgå beviser for differentiation af eksponentialfunktioner. Men jeg er desværre gået i stå. jeg er nået til trin 3 i tretrinsreglen, og forstår ikke helt hvad min bog siger. 1. Trin: Δy = a^x+h - a^x ⇔ a^x &b...
  • Engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved, hvordan man kan forberede sig til engelsk skriftlig eksamen (b) til delprøve 2.
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hejsa derude er der nogen som kan vedhæfte matematik eksamenssættet fra sidste år? På forhånd tusind tak :)