Søgning på: historie noter hf. Resultater: 5041 til 5060 af 33009
-
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej :) mine lærer syntes ikke jeg skal tage på gymnasie efter 9 klasse..så jeg skal igennem en optagelsesprøve. ville lige spørg dem der har været gennem en optagelsesprøve hvordan er det? -
Vurdering af 3.g's opgave
ForumindlægHejJeg tænkte på om der mon var nogen, som havde tid og lyst til at læse min 3.g's opgave igennem, og komme med en vurdering af den (bare sådan ca. hvor på karakterskalaen).Den handler om Japans åbning i 1800-tallet.Hvis der var nogen, som gad ville det være rigtig dejligt. Bare skriv, så kan... -
Forskel?
ForumindlægHej Jeg har talt med en studievejleder på Løbenhavns VUC idag angående at jeg gerne vil tage erhversøkonomi på som flex HF, og for at få SU så skulle den være på en såkaldt SU positiv liste. Der stod ikke erhversøkonomi på listen med virksomhedsøkonomi, og det som jeg ved er, at det er det sam... -
Æneiden
ForumindlægHej, Er der nogle der ligger inde med nogle noter til 2. sang i Æneiden? :) -
Das dritte Opfer in Kriminalfall x
ForumindlægHejsa!Er der nogen, der har læst denne historie, og som har nogle gode ting at sige om den??alt er velkommen; temaer, konklusion, karakteristik osv.Tak! -
DIO-det internationale område (hhx)
ForumindlægHejsa. En der kan komme med ideer til hvad jeg kan skrive om i efterfølgende fag: Dansk og historie. Mit område er: Reklameanalyse. Mvh Maja -
Stil
ForumindlægSkal skrive en eller anden form for stil. Det er ligemeget med genre. I stilen skal der indgå sætningen: Og så sagde han.. Nogen der har nogle ideer til en historie? -
AT eksamen - er heelt lost!
ForumindlægHej allesammen det kan være I har før skrevet hvad man gør når man skal til eksame, men er ikke god nok på denne side til at finde info omkring fagene Jeg skal snart op til AT eksamen, og jeg har skrevet en synopsis om Den industrielle revolution. Jeg har både skrevet en problemformulering, og ... -
Artikel eller ej???
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilke af følgende sætninger er rigtige: - The life in the 80s is not easy. - Life in the 80s is not easy. Jeg tænker man kan argumentere for begge to. På forhånd tak! -
Computer brudt sammen hjælp
ForumindlægHej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D -
struktur
Forumindlæghvad menes der helt bestemt, når man skal skrive om strukturen i en historie? -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
folkedrab- krig ??
Forumindlæghej alle. Er lige ved at læse historie. Og er stødt ind i et ord, folkedrab ?? hvad er det? og hvad er forskellen egentlig på folkedrab og krig ? :) håber på hjælp! -
Morten Sabroe: Et svin i Berlin
ForumindlægNogen der har læst den reportage og kan fortælle mig lidt om meningen? Jeg undrer mig i sær over, hvad der er så specielt ved manden, som han beskriver i starten. Morten Sabroe siger senere at manden "måske er det mest virkelige der er her. Måske taler han i tåger fordi man ikke kan tale på... -
Oldtids oversigt....
Forumindlæghejsaville høre om der var nogen der lå inde med en periode oversigt over diverse perioder indenfor græsk kunst m.m. f.eks. Arkaiske, geometriske....sådan så man ved at årstal kan placere figurenhåber nogen kan hjælpe mig for sal til eksamen onsdag ..... -
Den blå lagune
ForumindlægHej...Er der ikke nogen der har en rapport om den blå lagune liggende???Jeg har desværre valgt at skrive om den til en stor dansk rapport på 2. år, men det er næsten umuligt at finde noget om den!Jeg har ikke tænkt mig at kopiere den, jeg mangler bare lige lidt at gå ud fra.På forhånd tak :) -
Referat af Snehvide
ForumindlægHar lavet et referat af Snehvide, som jeg virkelig har brug for hjælp til at få kigget igennem. Den skal afleveres i morgen og jeg ha forgæves forsøgt, at få hjælp herinde hele dagen. Er der ikke bare én, der har tid til at kigge den igennem? den er på ca. 350 ord -
Engelsk eksamen
ForumindlægHey er der ikke nogle, der har eksamen sættet i engelsk fra 2008? eller en link til det? -
skal lige have fortolket noget
Forumindlæghey jeg skulle lige høre om der er en der kan omfortolke det der står her og beskrive hvad der menes med det så det kan sættes i sammenhæng med menon.. det er fra menon side 119: jeg har 110-120De af hvis hånd Persefone bos for svunden tids brøde nådigt modtog, til lyset didop deres sjæle hun ski... -
Vektorer i rummet
ForumindlægNogen som har notater til dette emne?? Gerne med eksempler:)?På forhånd tak
