Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5081 til 5100 af 181598
-
A=y2-y1/x2-x1
ForumindlægRedegør for din emneopgave i funktioner, og hvor du kommer ind pa førstegradsfunktionen f(x) = ax + b og beviser at, a =y2 - y1/x2 - x1 her har jeg så svaret Bevis for at a = y2 – y1 / x2 – x1?Vi vil altså bevise at denne formel kan bruges til at finde a, når man vil fi... -
HASTER - Hjælp til eksamen - ERHVERVSØKONOMI
ForumindlægJeg får min eksamensopgave i morgen kl 09:00 og har efterfølgende 2 timer til at løse den. opgaven omhandler erhvervsøkonomi på finansøkonom uddannelsen. Jeg mangler en til at hjælpe mig med at løse den del af eksamen, der vedrører aktivitetsoptimering, det drejer sig om 2-3 spørgsmål. Jeg har... -
Download: Matematik A STX 24. maj 2016 eksamenssæt pdf
ForumindlægHej alle. Mange af mine matematiske venner og kollegaer har spurgt om en pdf version af matematik A eksamenssættet fra i går [STX 24. maj 2016]. Jeg har dedikeret min tid på at skrive det ind på computer og gjort, således at det ligner en rigtig eksamenssæt. I kan alle hente det her: Til dem a... -
Behøver hjælp. - Matematik c, maj 2011.
ForumindlægHejsa. Vi har fået udleveret opgavesættet fra 'sidste års' eksamen i matematik c, og jeg er desværre gået i stå ved en opgave om potensfunktioner. Opgavebeskrivelsen: For en række dyr har man undersøgt sammenhængen mellem vægten af dyret og vægten af dets hjerne. Sammenhængen kan med tiln... -
matematik opg.
Forumindlæg100 lire koster 0,3842 100 svenske kr. koster 86,25. A hvad koster 21000 lire i danske penge? B hvor mange danske kr. er 100 000 lire? C hvor mange danske kr. er 100000 svenske kr. -
lommeregner matematik
ForumindlægMatematik b eksamen uden hjælpemidler. er det også uden lommeregner. vi har i skolen fået to forskellige ting at vide. så spørger lige her, hvor der helt sikkert er en der kan give et afklaret svar. -
Jeg har fået 00 i min dansk eksamen: HJÆLP
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem? På forhånd tak. -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
Hjælp, skal til eksamen i morgen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen og er lidt i tidsnød. Tænkte at der måske var en som havde dispositioner til nogle af de her emner: 1. Magnetisme 2. Elektromagnetisme 3. Induktion 4. Vekselstrøm 5. Transformation 6. Atomteori 7. Ioniserende stråling 8. Syre og base 9. Salte 10. Stof og stofop... -
eksamen 9.klasse
Forumindlæghej det er fordi man for jo sine årskarakter så hvis jeg for ekempel for 02 i matematik og for 10 i eksamen komme det så være for sig eller så de ligger det sammen så det bliver 7 eller 4 til sammen -
Hvor stor er forskellen på A,B og C niveau?
ForumindlægJeg går på hf-enkelt fag og har på nuværende tidspunkt matematik på c-niveau. Det går fint her og jeg scorede mig et lækkert 10-tal til terminsprøven. Så tænkte jeg, måske fejlagtigt, at hvis det kan lade sig gøre at få 10 på c-niveau, så skulle det ikke være noget problem, på sigt, at bestå på a... -
Eksamen i 3g
ForumindlægEr eksamen i historie (3g) en 24-timers eksamen? -
Skal man have matematik på HHX
ForumindlægSkal man have matematik på HHX tre år? -
eksamen i tysk
Forumindlæghej folkens, dajeg skal op i tysk eksamen, så ville jeg høre om der nogen der kan nogle super fede vendinger på tysk: eksempelvis: - jeg vil gerne begynder med ekstemporalteksten.....- man kan konstatere, at .....- og gerne nogle eksempler med konjuktiver på forhånd tak -
jeg søger en medhjælper til matematik c
ForumindlægHej Pga. Covid-19 skal vi til en vurderingssamtale istedet for eksamen. jeg har fået en opgave som jeg har brug for hjælp til, min lærer vil ikke hjælpe mig. så jeg håber at der er en frivillig sjæl der gider at hjælpe mig med en opgave der omhandler Trigonometri og opgaverne ser således ud: a... -
Findes der skriftlige eksamener i Fysik C? Og hvis ja, findes der eksamenssæt på internettet?
Forumindlæg... -
eksamen 9.klasse
Forumindlæger det gode og få 4 i alle sine eksamen som dansk og matematik og engelsk og fysik -
matematik eksamenssæt
Forumindlæghej er der nogen som ligger inde med en besvarelse af stx matematik a niveau og b niveau august og december 2009 og 2008?? vil være super rart :) -
Noter til eksamen
ForumindlægHej .. Er der nogen der har gode notater til matematik b eksamen
