Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 5241 til 5260 af 52987
  • Fransk!

    Forumindlæg
    Ville blive glad hvis, der var nogle som ville se på denne og se om den er fin, mht sætningsopbygning og eventuelle fejl. Le roman, dont personne personnage principal est un récit si un garçon orphelin, qu’habite chez une femme vielle et juive. Le garçon et un posse qui le lecteur a pitié de.Son ...
  • At rejse for at finde sig selv?

    Forumindlæg
    Skal skrive et dansk essay om at rejse for at finde sig selv. er næsten færdig men den er ik lang nok... har I en eller anden smart idé til noget jeg kan skrive?
  • Den enkelte og fællesskabet!

    Forumindlæg
    Jeg skriver en essay om den enkelte og fællesskabet, men nu er jeg desværre kørt fast.Derfor vil jeg spørge jer, hvad i tænker når nogen nævner "den enkelte og fællesskabet"?
  • Web med meget sjov info

    Forumindlæg
    Kig paa www.culturelab-uk.com for det aller sisde inden design og kultur fra England. Mye bra informasjon der kan bruges i essays + masse sjov.
  • En tekst om julen (Brug af virkemidler)

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en tekst der omhandler julen, jeg må egentlig helt selv bestemme hvad den handler om, og om det er en novelle, et essay, eller noget helt 3. så hvad synes i at jeg kunne skrive om, og hvordan skal jeg skrive den?
  • A Shot in the Light by Lion Goodman

    Forumindlæg
    Skal skrive engelsk essay om "A Shot in the Light". Er der nogen, som har nogle gode guldkorn i forbindelse med denne, så sig endelig til.På forhånd tak!
  • FP9 Skriftlig Fremstilling - Hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hvad valgte i? Jeg valgte den der essay om krig, da det er sådan et bredt emne og der er så meget at skrive om det. Ved i egentlig om man får stilen tilbage? Rettelserne osv
  • Dansk et lille spørgsmål som jeg håber i vil svare på .

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville bare spørge om der kunne give mig et godt råd, om hvad jeg skulle skrive om hvis jeg skulle lave et essay meed titlen Gi' mig Danmark tilbage. Håber i vil svar:D
  • En københavner i Jylland af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen.
  • Til storbyens pris

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected]
  • "Blinking eye"

    Forumindlæg
    Hey!!Jeg ville høre om der er nogen der har haft skrevet opgeven til essayet "Blinking eye"??jwg står nemlig selv og skal lave denne opgave - og ville prise mig lykkelig for lidt inspiration,,,på forhånd tak!
  • THE SAFE SOLUTION

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at skrive et essay i engelsk om THE SAFE SOLUTION (en short story) skrevet af Kevin Cadwallender. Er der nogenm der kan hjælpe?
  • Dansk mentallitet

    Forumindlæg
    Hej !Jeg er kørt fast i et dansk essay omkring dansk mentallitet. Hvis nogle af jer ligger inde med nyttige dokumenter og/eller nogle gode hjemmesider så råb HØJT =) På forhånd tak
  • Hjælp:)) Engelsk!

    Forumindlæg
    Hej derude:) Jeg skal skrive et essay på 350 ord om da jeg var på skiferie med min årgang. Er der nogen der vil rette det igennem for fejl? - En email jeg kan sende til? På forhånd mange tak!
  • Retning af stil

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige skrevet et analytical essay i engelsk og vil hører om der er nogle der vil rette det/give lidt feedback - især fordi mit engelsk godt kan være lidt fordansket. M.v.h
  • dobbelt ll

    Forumindlæg
    Hej Min lærer har skrevet, at man skriver dobbelt ll, hvis man citerer flere linjer i et essay. Er der nogen, der kan give mig et eksempel på det? Er det noget a la de ther: (p.26.ll.2-5)
  • Engelsk skriftlig afgangs eksamen 2005

    Forumindlæg
    Hey:-)Nogen der ved hvad den skriftlige eksamensopgaven fra Engelsk højt niveau for sproglig linje og Hf 2005 var? Hvilken short story skulle der skrives essay om?
  • Dansk eksam 09 - hjælp.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ?
  • Close to the watér's edge - Hjælp!

    Forumindlæg
    jeg skal skrive et essay om teksten "Close to the water's edge", er der nogen som har skrevet om den. Jeg har brug for inspiration! På forhånd tak.
  • After Caravaggio's Sacrifice of Isaac!

    Forumindlæg
    Jeg søger essay'et After Caravaggio's Sacrifice of Isaac! Hvis nogen har det, må i gerne lægge det ind på siden. I ville hjælpe rigtig mange!!