Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5461 til 5480 af 181598
-
matematik - trekanter
Forumindlægokay så. tre-kantens højde. du skal finde en trekants højde. 3 kant -
indledning til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i Engelsk i næste uge, og jeg er i tvivl om hvad jeg skal starte med at sige. Vores engelsk eksamen foregår på den måde, at man trækker en tekst og en lytteøvelse. Themes and Texts: Identity Ethnic identity working life- future plans: Crime-violence: Young people. ... -
Abstract matematik
ForumindlægHej. Jeg skriver i fagene dansk og matematik og skal til at skrive abstract. Jeg forstår ikke metodelen. Nogen der kan hjælpe? Hvad skriver man i en metodedel, hvor fagene er dansk og matematik? Tak -
Krav til eksamen
ForumindlægHej.. Hvor kan man se, hvad der kræves fra de forskellige fag til en AT-Eksamen? -
dansk eksamen
ForumindlægJeg har lige været til dansk eksamen. Jeg trak 2 forskellige tekseter af to forfattere vi intet har læst om, jeg har aldrig hørt dem og kunne ikke slå dem op i nogle af vores lærebøger, endvidere lå der to ordbøger fra l-å, men ingen fra a-k og der var 8 ord jeg ikke forstod som jeg ville slå op,... -
Matematik - D
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor man kan finde matematik opgavesættet fra maj, december 2014? På forhånd tak -
historie-eksamen?
Forumindlægjeg har brug for hjælp her: jeg er fået et emne om "danmarks internationale placering". Der er 4 kilder og nogle billeder. spørgsmålet er: hvordan skal man fremlægge præcist til eksamen?? kan I eventuelt give råd?? På forhånd tak! -
Selve eksamen?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig samfundsfag (A-niveau) på tirsdag. Jeg har 24timers forberedelse. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle der ved hvordan eksamen foregår og hvad man skal have med i sin fremlæggelse? Er lidt på bar bund. -
Skal jeg vælge bioteknoglogi A, mat A eller biologi A, kemi B
ForumindlægHej Jeg skal til at vælge studieretning. Jeg står mellem biotek A, mat A eller biologi A, kemi B også har jeg tænkt mig at have matematik til A. Jeg synes umiddelbart at biologi A og kemi B er mest mig, men jeg er bange for at det bliver en hel pige klasse. Hvad tænker I med det? er det bare en... -
Matematik hjælp!! 9klasse
ForumindlægHej! Jeg har matematik prøve imorgen (det er termins prøve), og jeg er vildt nervøs. 1) Jeg er megaaa dårlig til matematik, jeg forstår ikke problemregning jeg forstår ikke opgaverne. Og færdigheds regning, forkommer mig også som en vansklighed! Så hvis i ville give mig nogle råd, jeg... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej, Her i juni skal jeg op til dansk mundtlig, og jeg mangler virkelig ideer til mit fordybelsesområde:) Jeg har trukket: "den dansksprogede musikvideo" Håber i kan hjælpe mig:) -
24-timers eksamen
ForumindlægHar netop trukket mit emne til mundligt samfundsfag, og det lyder således "Hvordan får vi integrationen til at lykkedes?". Bilagene Omhandler især den nye debat om at ghettobørn skal tvinges i vuggestuer fra 1-årsalderen. Derudover Inger Støjberg "Der er 33 milliarder gode grunde t... -
nyhedsformidling - eksamen hjælp tak:)
Forumindlæghej jeg har llge trukket i dansk i 10 klasse. Nyhedsformidling, jeg ved ikke helt hvad det kunne være. ved godt at det er alle de måder man får nyheder ud til verden, men hvor finder jeg noget, og har i ideer til tekster osv -
Varmetab i Matematik?????
Forumindlæga) Effekttabet, målt i W: P=k*A*ΔT = 6.*3.*(2-21)→p ? −342. Effekttabet er derfor 414 W. b) Varmetabet i løbet af en uge under disse temperaturforhold, målt i kWh: E= P*Δt= p*24*7→e ? −57456. Målt i kWh: ((e)/(1000)) ? −57.456 D... -
engB skr. eksamen
ForumindlægHey Til den skr. engB eksamen, hvis man af en eller anden grund skriver en stil der svarer til et 9 tal ca. men som ikke har noget med opgavebesvarelsen at gøre - dumper man så? Selvom stilen i sig selv er god nok til at være bestået.. Hilsen Sam -
Notater med til eksamen?
ForumindlægEn af mine kammerater hævder at man må have sine notater og ordbøger med til 2g's mundlig eksamen, men det må man da ikke vel? I hvertfald ikke notater...Ville lige høre herinde før jeg ringer og spørger læreren ;) -
Matematik - Hjælp til trekant (haster)
ForumindlægHEJJ .. Jeg har en opgave som jeg virkelig ikke kan forstå, ?! , den handler om en trekant, bla. bla. bla. anyways denn er her; - I Trekant ABC er: A = 47° b = 4 |BH| = 3, hvor H er fodpunkt af højden fra B. - beregn a .. - Nogle som meget megeet meget nemt kan forklare mig hvad jeg skal?, ska... -
Matematik test
Forumindlæghar et problem med at se matematik test :/ den viser bare nogle røde kryds hvor der skulle ha' været billeder, nogen der ved hvorfor? -
hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, kan i give en god forklaring? -
Problemløsning - matematik
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave Ville i gerne hjælpe mig med de 4 opgaver, og forklare dem sådan ret tydligt? For er ikke rigtigt særlig god til matematik:( - TAK!??
