Søgning på: historie noter hf. Resultater: 5721 til 5740 af 33009
-
-ismer
Forumindlægnogen her der har noter til de forskellige ismer som man bør kunne til mundtlig dansk?mail me at [email protected] -
Xenefon
ForumindlægHejJeg ville blot høre om der var nogen der sad med nogen noter til Xenefon : oikonimikos...Håber at der er nogen der kan hjælpe -
funktionsbegrebet og andengradspolynomier
ForumindlægEr der nogle der nogle noter omkring funktionsbegreber og andengradspolynomier. Det ville være super fedt, hvis i evt. ville sende det til mig. Tak på forhånd. -
herodot
Forumindlægmangler hjælp til herodot. herinde kan mankun finde til e første sider, nogle der har nogle gode noter?? -
Eksamen
ForumindlægI.flg. den nye bekendtgørelse må man have alle bøger og noter med ind til eksamen. - gør din lære opmærksom på dette. -
Engelsk sætning
ForumindlægKan man godt sige følgende: ........ In addition this may be why people do not like him. -
AMERICAN CULTURE. TAKE A LOOK
ForumindlægJeg har lige skrevet noget om American Culture. Håber lige at der er nogle, der gider at se det efter for fejl!American CultureAt times citizens of the United States rightfully wonder whether they can define themselves in a true American culture or not. It seems that other nations have a culture ... -
Matematik C Hjælp søges hurtigt muligt.
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ho... -
Ikke bestået dansk - kan jeg søge ind allievel?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg ikke har bestået mundtlig dansk på HF. Jeg har bestået skriftlig med 10, og jeg har et gennemsnit på 7,3. Jeg vil søge ind på Grafisk Højskole kan jeg komme ind uden at have bestået mundtlig dansk? Ellers overvejer jeg BEC-Design. Har desuden en masse grafisk er... -
Brev fra videregående udd
ForumindlægHejsa Jeg har modtaget et brev fra "de videregående udd". Jeg havde søgt en udd. der havde lagt vægt på specifikke krav og dem har jeg endnu ikke afsluttet (først til sommer). Jeg søgte som kvote 2 og vedlagde hvad jeg har beskæftet mig med og har modtaget et brev om at jeg er kvalifi... -
Hvor blev min fysik karakter af?
ForumindlægJeg gik i gymnasiet fra 2004 til 2006, på matematisk linje, men jeg droppede ud efter 2.g. Har nu færdiggjort min eksamen på hf. Men på mit eksamensbevis står der ingen karaktere i fysik, på trods af, at jeg havde det i to år på gymnasiet hvor jeg også afsluttede det i 2.g. Er det muligt at... -
Endnu et jura spørgsmål
ForumindlægHej. Hvis man tager HF/studenterkursus, har man så mulighed for at komme ind på jurastudiet? Hører bare, at de fleste studerende på de fag har den 3 årige? Jeg er mest vild efter Århus og til den tid er jeg 23 år. Er det ik passende? I følge ug.dk er matematik ikke en del af det adgangsgivende, m... -
spørgsmål til EP
ForumindlægHeeY Folkens :) Ville lige høre om der er nogen derude som vidste noget om eksamensprojekt :) Jeg går i HF og slutter nu her. Men det jeg egentlig ville hører noget om er hvordan eksamen kommer til at forløbe sig. Min lærer forklarede at udfra den synopsis vi skrev kommer vi kun til at snakke... -
Cool Britannia
ForumindlægHej :) Er der nogen der har haft om emnet Cool Britannia i engelsk, der kan sende nogle noter? og hvis ikke, hvem er Tony Blair og Thatcher og hvad stod de for? og hvad er the 3rd way? hvad gik den ud på? -
Sende sin ansøgning forkert
ForumindlægHvis man nu skulle komme til at sende sin ansøgning forkert til de videregående uddannelser, fx. hvis man mangler at vedlægge sit eksamensbevis, vil man så kunne ringe til KOH og rette fejlen? Har ikke sendt min ansøgning endnu, vil dog bare være sikker hvis noget nu skulle ske :D -
rettelse oversætte fra dansk/engelsk
Forumindlæghar oversæt fra dansk til engelsk. hvis der nogen der kan kigge på det(meget mærkt til genetivform) ville det været meget sødt af dem. Dansk Cathy elskede at besøge sin bedstemor i det kæmpestore hus. Husets atmosfære havde altid været facinerende, og bedstemoderens gode hukommelse betød, at Cat... -
Forklaring på engelsk
ForumindlægHej Hvordan forklarer man, at man ikke kan skrive 'have we', men at det hedder 'we have', i følgende sætning?: In Denmark have we always had a lot of good designers. Og at man ikke kan skrive left not, men må skrive did not left, i følgende sætning?: The train left not u... -
Engelsk fejlsætning delprøve 1
ForumindlægJeg ved godt hvad fejlen er, men: If you have a family that do not can support you, many things are difficult. Sætningen kan få to betydninger når den rettes: 1. If you have a family that can not support you, many things are difficult. 2. If you have a family that does not support you, many... -
SSO emne
ForumindlægHej, jeg sider og skal ahve valgt emne til SSO i morgen på HF b.niveau. Jeg ved jeg ville skrive i matematik da jeg synes det er spænende, men hvad er endelig spænende? ja jeg synes bare det er selve matematike som er interesant, synes ikke lige der er et specifikt emne. Kan godt lige det med at... -
Food as an identity
ForumindlægFood as an identity Last night I ate out for the first time in a weary long time. I had a weary hard time doing it because it means a lot to me to be eating at home with my family. The home is very important to the Danes. And that is connected with the Danish food culture and identity. There ...
