Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5801 til 5820 af 176851
-
Trignometri - mundtlig eksamen
Forumindlæg1. Trigonometri Du skal definere cosinus og sinus til en vinkel mellem 0° og 180° via enheds- cirklen. Derudover skal du forklare og gøre rede for formlen for arealet af en vil- kårlig trekant og for sinusrelationerne. Hej, hvad skal jeg her? Skal jeg bevise formlen for arealet af en vil... -
Hjælp historie eksamen: Den Kolde Krig
ForumindlægHej alle sammen, Sidder her og læser historie. Jeg har virkelig brug for hjælp, håber I vil hjælpe. i en tekst om forhandlingerne Potsdam, kommer de frem til følgende konklussioner. Tyskland erstatninger: 1. Erstatningskrav fra Sovjetunionen skal opfyldes ved overførsler fre den zone i Tyskland,... -
STX - Historie eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i historie på fredag. så jeg skal trække torsdag. Men jeg ved ikk, hvordan jeg skal bruge forberedelsestiden. Jeg har en lav læsehastighed, så jeg vil helst ikke spille min tid og bilagsmaterialet består af ca. 15 sider. Er der nogle der kan hjælpe mig med at sige, hvad og hvord... -
Historie eksamen romerriget
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen, og jeg har trukket antikken. Mine kilder omhandler slavers oprør, roms militære styrker, ciceros bud på den ideelle samfundsstruktur med fokus på fællesskab og retfærdighed, et kort over romerrigets udbredelse og en sammenligning mellem romerrigets fald og EU (s... -
Eksamen i engelsk m.m.
ForumindlægHej! Jeg skal op i engelsk, og har derfor spørgsmålet, hvad synes i andre man skal øve på udover pensum? Er der nogen som evt. er i besiddelse af et analyseark til fiktion? -
Skifte uddannelsested op til eksamen
ForumindlægJeg går i 1 HF, og skal til at afslutte nogle fag. Jeg har været oppe i skriftlig eksamen i matematik C, og mundtlig matematik C og vil gerne starte i på HF uni i Roskilde. Jeg skriver fordi, at jeg ikke selv mener, at jeg er på samme niveau som mine klassekammerater, eftersom jeg er gået fra E... -
Maori (engelsk eksamen)
ForumindlægHej, jeg har en mundtlig engelsk eksamen om to dage, og skal finde ud af hvordan andre mennesker i New Zealand ser på "Maories". Kan simpelthen ingenting finde på nettet, så ville spørge om der er nogen, der ved noget, eller har en idé om, hvordan de ser på dem? -
Eksamen - må de spørge om alt?
ForumindlægHej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse. -
eksamen sidste år..
ForumindlægHej..nogen som var oppe i dansk sidste år? og som kan huske hvilke stilemner i kom op i? -
Hvordan foregår nv-eksamen?
ForumindlægHej jeg vil gerne vide hvordan nv-eksamen foregår. Hvad skal man forberede, hvor lang tid har man etc. På forhånd tak -
Finde a.
Forumindlægf(x) = a*(x - r1)*(x - r2). Jeg har rødderne 2 og 8, og skal finde a med punktet R (4,0). Hvordan finder jeg a? -
Anklaget for snyd til eksamen
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har i går modtaget en meget chokerende besked fra rektor, hvori der står, at han desværre må formode, at jeg har snydt i min skriftlige spansk-eksamen. Dette sker på baggrund af, at jeg har lavet mange fejl i min første delprøve, men at jeg har lavet meget komplekse sætni... -
a
Forumindlæg1) Hvis man snakker om eksponentiel udvikling kan man forklare a ved at sige a = fremskrivningsfaktoren = 1 + r Kan man sige mere? ---------------------------------- Hvis man snakker om potensudvikling hvordan kan man så forklare a? -
Spansk skriftlig karakter
ForumindlægHej (: Da jeg har fået en meget lavere karakter i skriftlig spansk - studentereksamen - end jeg normalt får, vil jeg hører om der er en der vil læse den og kan give mig en vurdering? Altså så jeg får en idé om, om der er grund til at klage over karakteren. Hvis en gider, kan jeg sende personen o... -
STX, Mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig engelsk i morgen (STX, A-niveau), som sidste eksamen - jeg har forberedt alt, men kom lige til at tænke på: Hvor lang tid skal jeg holde det selvstændige oplæg? Jeg har 1 times forberedelse, og selve eksaminationen varer 30 minutter (inkl. karaktergivning). Hvor m... -
Eksamen
ForumindlægEksamessæt fra 2002. Både syge og almindelig eksamen. -
Metaller i opløsning A
ForumindlægHejsa folkens, Jeg sidder her og er i fuld gang med at forberede mig til eksamen, og så er jeg lige stødt på et forsøg, som jeg havde valgt inden under emnet "metaller" og jeg står lidt i et dilemma, da jeg ikke helt forstår det. Så håber lige i kan redde mig. Jeg har lavet forsøget, ... -
Eksamenstræning Mat A
ForumindlægHej drenge og piger. Vi skal i den kommende tid øve os på Matematik eksamen. Vi ved ikke hvem der bliver udvalgt i klassen, så alle skal forberede sig. Næste gang vi skal øve hedder spørgsmålet: Linjer og vektorer i planen Redegør for vektorbegrebet Bevis sætningen om den rette linje. Proble... -
A-niveau VS C-niveau
ForumindlægHej Flere af mine venner og jeg har nu gennem længere tid, diskuteret hvorvidt en karakter i et A-niveau fag, tæller det samme som en karakter i et C-niveau fag? Hvordan vægter de forskellige fag? MVH Martin -
Afsætning på Niveau A
ForumindlægHey er der nogle der har nogle notater til afsætning A... mine notater er lidt magelfulde og er fuld gang med at gøre dem mere fyldestgørende men kan ik nå at gøre så meget da jeg skal til eksamen imorgen... Sådan noget som forskellige modeller til afsætning med tilhørende forklaring ville være ...
