Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5861 til 5880 af 176851
-
Hjælp til eksamen
ForumindlægHvor finder jeg info om Det synlige spektrum,farver, bølgestørrelser og hvidt lys.?? Kan nogen hjælpe??? -
Matematik C eksamen 2013 - resultater
ForumindlægJeg var til eksamen i matematik C den 31-5 2013 og ville blive lykkelig for at se de rigtige resultater af opgaverne. Er der en der har dem - eller bare nogle af dem - eller ved hvor de kan findes? Selve eksamenssættet ligger her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale... -
Fagsupplering: Mat C-A
ForumindlægJeg er netop lige blevet "sproglig" student, dog med et twist i 3.g i form af erhvervsøkonomi, biologiB og idrætB som valgfag. Nu fortryder jeg så også, at jeg ikke har set noget mere til kemi, fysik og matematik - specielt sidstnævnte, da jeg egentlig synes meget godt om at arbejde me... -
Hjælp til mundtlig matematik C eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg har lidt problem med nogle dispositioner til mundtlig eksamen i matematik her på tirsdag. 1. Andengradspolynomier: - Vis fordan man løser andengradsligninger - Giv ekspel på anvendelse af andengradsfunktion 2. Eksponentielle Funktioner - Forklar reglen for fordoblingskonstan... -
Ekstra litt. til samf eksamen?
ForumindlægHej alle Er der nogen der ved om man til Samfundsfag A eksamen skal finde yderligere litteratur på nettet eller andre steder til sin synopsis, eller om man udelukkende skal bruge de bilag man har fået udleveret. Har nemlig kigget på undervisningsministeriets hjemmeside og der står: "Eksamina... -
biologi eksamen 9 klasse
ForumindlægHejsa Jeg går i 9 klasse Det er blevet udtrukket som mundligt fag at jeg skal op i Biologi, jeg tænker lidt jeg skal ikke have Biologi, eller fysik- kemi på min vidergående uddannelse efter hvad jeg har læst mig frem til... ER DET SÅ LIGEMEGET OM JEG DUMPER ELLER EJ? -
eksame projekt fossile brandstoffer
Forumindlæghej sidder og laver problemformulering til mit eksame projekt. hvori man skal inddrage 2 fag, jeg har valgt at inddrage geografi og kemi. indtil videre lyder problemformuleringen sådan: 1.hvordan dannes olie? 2.hvilken effekt har afbrænding af fossile brandstoffer på klima systemet? (1,2 indenfor... -
Lidt eksamenshjælp
ForumindlægEksamen står for døren, og jeg har været så heldig at få udtrukket kemi. Jeg har kemi på højtniveau. Det jeg godt kunne tænke mig var udover mine egne noter, noter om følgende: -Forskellige typer reaktioner (addition, substitution, elimination, osv.), hvordan man kan se hvornår det er det ene o... -
skr. dansk eksamen.
ForumindlægHej - jeg skal op i skr. dansk på fredag og ville lige hører om hvordan i andre forbereder jer? eller hvordan man måske kunne forberede sig? -
Klage over lærer til eksamen i gymnasiet?
ForumindlægI går og i dag har hele min klasse været til matematik eksamen (mat C) og de fleste fra min klasse har fået 02 og enkelte dumpede. Der er mange fra min klasse som vil klage og jeg har nogle spørgsmål omkring det..Jeg ved ikke helt om jeg skal klage eller ej fordi min lærer hjalp mig mere i forho... -
Har i analysemodellen fremme ved dansk eksamen??
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål hovedsageligt til dem som fik 13-tallet i mundtlig dansk, men også dem som fik 11.(FOLKESKOLE)Spørgsmålet lyder: Havde i analysemodellen fremme ved eksaminationen???Håber nogen kan hjælpe...På forhånd TAK...//Therackoo -
Opg. 9 fra HF mat b eksamen d. 26.maj
ForumindlægHar følgende opgave fra HF mat b skriftlig eksamen (d.26. maj 2011), der volder mig problemer: Opgave 9 Figuren viser kontorbygningen Berliner Bogen i Hamburg. Bygningens tværsnit har form som en parabel, der er vist som en rød kurve på figuren. Det oplyses, at den røde kurve i det vi... -
Eksamens spørgsmål - B
ForumindlægHvert år opgøres de danske bankers samlede nettogebyrindtægt for 1. halvår, her kaldet DHN. Tabellen viser DHN for hvert af årene i perioden 2002-2006. Årstal: 2002 2003 2004 2005 2006 DHN (mia. kr.) 6,697 ... -
Tysklærer søges til eksamen
ForumindlægTysklærer søges til hjælp et par timer d. 21 juni, da jeg skal op til 24-timers tysk eksamen på b niveau. Skriv meget gerne hvis i kan eller kender nogle, det er selvfølgelig ikke ulønnet! -
Engelsk eksamen - sværhedsgrad?
ForumindlægEr der nogen der har været oppe til mundtlig engelsk eksamen, 3g, højniveau, sproglig? Jeg skal op på tirsdag, og nervøsiteten er begyndt at blive ret slem! Hvor svær er oversættelsen? Det er den jeg frygter mest, nemlig. Og hvor mange fejl kan man lave i den, hvis man godt vil have en nogenlunde... -
Skriftlig dansk; Hvordan er det nu lige..?
ForumindlægHejsa alle I kloge hovedet herinde. Jeg havde noget terminsprøve sidste år, og i dansk fik vi så nogle papirer, hvori man kunne vælge hvilken opgave man ville skrive. Vi har så nu igen fået disse papirer, men det er bare som almindeligt lektier, som vi vil tage fat i senere på året. Jeg har så de... -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHejsa Jeg i gang med at se alle mine noter igennem , og tænker på om man i den mundtlig dansk eksamen kan få brug for noget fra de skriftlige, altså rettere sagt , man kan vel ikk risikere at skulle sige noget om en litterær artikel, essay eller kronik ? oder was ? -
Historie mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der har været til historie mundtlig eksamen, og ved hvordan man skal strukturer denne. I de 10 min man selv snakker, skal man så besvarer problemstillinger, eller er det okay bare at analysere de udleverede tekster. Nogen der har været oppe, der kan fortæll... -
Dansk eksamen imorgen - Hvilke analyser?
ForumindlægHey SP Ja, så er det Dansk A SKR eksamen imorgen. Hvilke analyser er gode at have med? Jeg har fundet Artikel- Digt- og billedeanalyser samt notater til de forskellige tider.. er der andre analyser som kunne blive/være gavnlige? På forhånd tak :) -
Hjæælp skal snart op til kemi
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundtlig kemi på C Niveau, og jeg skal have øvet på noget med mængdebregninger.. Er der ikke nogen der lige kunne give en lille forklaring på kemiske mængdeberegninger???? Ville være en stor hjælp
