Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 5861 til 5880 af 14598
-
Spørgsmål ang studie
ForumindlægHej. Nu er det sådan at jeg til september starter på Farmacistudiet på KU. Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogle af jer der kan fortælle lidt om dette studie? Hvordan foregår undervisningen, det sociale liv, hvor meget tid skal bruges på læsning/ lektier om dagen? -
diktatorernes årtier
ForumindlægHEJ Er igang med en historie opgave, men kan ikke fatte dette spørgsmål 1) hvilken indflydelse har begivenhederne og kommunismen i perioden fra 1917 og frem til 2. verdenskrig haft på livet i rusland og på verdenshistorie? jeg kan ikke rigtig finde ud af denne spørgsmål??? er der nogen der kan f... -
Stil om ..
ForumindlægJeg skal skrive en stil om at være hjemløs. Jeg skal forestille mig et liv som hjemløs. Jeg ved overhovedet ikke hvor jeg skal starte.\nNogen der kan hjælpe? Nogen der måske har skrevet om emnet før? -
sætning
ForumindlægEr dette korrekt? Albrecht havde et hårdt liv, og det er grunden til at Albrecht begik selvmord. Albrecht hatte ein schwieriges Leben, und das ist den Grund der Albrecht Selbstmord beging. Er i tvivl om "den Grund" hvis det er forkert, hvad er det korrekte? -
Udvikling ! Har brug for hjælp!
ForumindlægKan i hjælpe? Jeg er i gang med at skrive en stil, der skal handle om udvikling, Har skrevet noget af hvordan barnet udvikelig sig, og noget af hverdages liv. Men den fyldt kun halv anden side. .og skal skrive i 2 sider.. kan i kom med nogle eksempler? -
Udvandring til Amerika
ForumindlægJeg skal skrive en stil om livet omkring 1900. Jeg har fået et billede og skal skrive en 5-10 sider stil ud fra det. Er der nogen der kan komme med nogle idéer til hvad den kunne handle om? Og er der nogen af jer der ved noget om danskernes udvandring til Amerika? På forhånd tak. -
Historieopgaven i 2.g - hjælp til indledning!
ForumindlægJeg har svært ved at få formuleret en ordentlig indledning til min historieopgave(en redegørelse for dagliglivet i Pompeii samt det politiske liv)- og sidder lidt fast! Håber, nogen kan hjælpe?!:) -
Rettelse af essay
ForumindlægGodaften! Er der nogen der vil rette mit essay? det handler om universet, og om der er liv andre steder end jorden. Skal sende det inden kl. 24. Der er mit første essay, men jeg synes ikke at det gik så godt hah -
Naturfagshjælp til en matematisk dum sproglig!
ForumindlægJeg mangler meget hjælp til opgaver 6, 7 og 8. Skal ikke bare have resultater, for vil selv regne det, men mangler hjælp! Opgaverne findes på følgende link:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdfHjælp! Bare en forklaring til en enkel opgave vil redde mit liv :) -
tiden efter reformationen
ForumindlægForestil dig, at du er bonde og lever i Danmark efter reformationen. Skriv et brev til en fjern slægtning i et katolsk land, og fortæl om, hvordan dit liv er nu efter reformationen Hvordan skal jeg gribe den an -
Analyse af den lille pige med svovlstikkerne
ForumindlægHejsa jeg skal til terminsprøve i dansk på tirsdag og skal analysere den lille pige med svovstikkerne, det har jeg gjort men mit fordybelsesområde er Livet på godt og ondt så derfor skal jeg perspektivere til det og romantikken, men jeg kan ikke helt finde ud af det,altså hvordan jeg skal perspek... -
En sætning
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med at oversætte følgende sætning, som jeg ikke selv lige kan få sat sammen på en hensigtsmæssig måde. Lad børn være børn, for de de vil tids nok blive voksne. Barndommen har man kun en gang i livet. -
AU besat
ForumindlægPå det medfølgende link kan man se ekspempler på utilfredsheden med regeringens forslag til stramninger på SU området. Det ligner noget man har set i ”husker du…. (70’erne)” på DR2. Spændende med lidt liv i gaden.http://www.hum.au.dk/nyheder/2006/0518besat.htm -
Projekt opgave
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode problemspørsmåle til mit underemne mobning, og overemnet er det gode liv. Jeg er faktisk helt tom...jeg har nogle arbejdspørgsmåle, men kan virkelig ikke finde min problemformulering :/ Nogle der vil hjælpe??? -
Psykologi
ForumindlægHej. ER der nogen der kan hjælp mig med at analysere : Nu mester Moni sit liv? giv analyse psykologisk set og indrag forskellige psykologisk retninger. Jeg har kigget på nettet, og fandt noget, men de har ikke hjulpet mig videre. Håber en kender til det? på forhånd tak:-) -
Styr på begreber
ForumindlægDer findes to skæbnebegreber: móira, som er det forudbestemte, og tyché, som er det tilfældige. Jeg husker det som, at når man taler om móira, så er der tale om nogle kvinder, der spinder livets væv, men er der nogle, der kender den eksakte forklaring? -
misbrugt
Forumindlæghej alle jer derude. jeg har lige et spørgsmål vedr. mit projekt.. hvis i fik dette spørgsmål "hvem er det der misbruger kvinder" hvad ville i så svare? altså det kunne fx være mænd som ikke har et godt liv sammen med sin kone? kunne i komme med flere ideer? ;) mange tak på for... -
Hjælp !
ForumindlægHvordan siger :1. indianen gik over gaden, mens fra modsatte side kom en gangster han skubbede ham .2. Livet gik hurtigt - The life went fast ? -
oversættelse fra sri lanke til dansk haster
ForumindlægHejsa er der nogen som kan hjælpe mig med at oversætte dette til dansk Takker på forhånd oya kauda.ayi kathakar anne neththe . oyata sinhala berida.lm nlrosha. live in kurunegala. in sri lanka -
det forsømte forår
Forumindlæghejza alle sammen jeg skal første gang i mit liv skrive en stor opgave i dansk på 6 sider.jeg har valgt at skrive om hans sherfig og bogen det forsømte forår.jeg vil gerne have hjalp til problemformulering - altså hvad skal skrive?????
