Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5941 til 5960 af 181598
-
Eksamens opgave
ForumindlægHej, er der nigle der kan hjælpe med nogen af disse? -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej :) Jeg har meget brug for lidt hjælp til mundtlige eksamen, min lære er ikke til meget hjælp lige nu :( Jeg mangler lidt hjælp til en matematisk deffination på begrebet differentiabilitet? Og hvordan man kan bruge en afledet funktion til at afgøre om en funktion er voksende? Så skal jeg bevis... -
Matematik - om ål
ForumindlægHej. Min opgave lyder således: I 1968 blev der fanget 4000 tons ål i Danmark. Efter 1968 er fangsten af ål med god tilnærmelse aftaget med 5,2 % pr. år. a) Opstil en model, der beskriver fangsten af ål som funktion af antal år efter 1968. b) Hvor mange procent aftager fangsten af ål i en 5-års... -
Skriftlig samf.
ForumindlægEr der nogle, der har nogle kvalificerede bud på, hvad den skriftligt samfundsfagseksamen kommer til at handle om?Selv har jeg tænkt på kommunalreformen og Forfatningstraktaten. -
Skriftlig fremstilling
Forumindlæghej jeg skal til terminsprøve i morgen i skriftlig fremstilling og ville gerne skrive en novelle men hvordan skal dens layout se ud ? kan ikke finde noget på nettet tak på forhånd -
Kemi B eksamen
ForumindlægJeg undrede mig over, at hvis man har fået 7 i skr. kemi og 4 i mundt. i årskarakter, og man får 00 til eksamen, har man så dumpet faget? Det vælgter 1,5 -
Kortfilm eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej mennesker! :) Jeg har trykket Kortfilm i dansk. Så jeg har valgt "life is a bitch". - Nogle der kan forklare nogle kameravinkler? Hvad betyder det når en person er i frøsperspektiv osv? :) Tak på forhånd! -
Dansk eksamen
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen og har trukket visuelle udtryk. Jeg har valgt denne reklame som hedder "Blood" lavet af WWF i 2008. Jeg er lidt i tvivl med mine tanker omkring perspektivering til postmodernisme og ville spørge om det var noget som kunne bruges. Hvis det er andre interressan... -
skriftlig årsprøve lidt hjælp.
Forumindlæghey ville bare høre om der var nogle der lå inde med nogle "notater" som muligvis kunne være en hjælp til skriftlig dansk i morgen..og om der tilfældigvis var en der havde noget om realisme, for kan ikke så godt finde hoved og hale i, om det er nyrealisme, social realisme eller hvad det... -
Matematik spørgsmål
ForumindlægFiguren viser et kort over et område på Østerbro i København. Nogle mål er angivet på figuren. En person befinder sig i punktet A og skal gå til punktet C. Hun kan vælge at gå den direkte rute A-C eller gå ruten A-B-C. a) Hvor meget længere er ruten A-B-C end ruten A-C? -
Matematik aflevering! Hjælp
ForumindlægHej nogen der kan løse ligningerne tak :) opgave 1 a) bestem tallet a, så x = 4 er løsning til ligningen. a * √x = 3x - 2 opgave 2 a) løs ligningen 2 * (x+1) * (x-3) = 0 -
Generation Y kronik - dansk eksamen 2011 klage, h
ForumindlægHej alle Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er i gang med en klagesag vedrørende min skriftlige dansk karakter fordi jeg er faldet 3 karakterer og min opgave er slet ikke til den lave karakter jeg har fået. Jeg skal til at skrive en klage, men vil gerne lige få vurderet min opgave. Kan ikke lig... -
Matematik aflvering
ForumindlægJeg har fået en aflevering i matematik, hvor jeg intet fatter :-\ Så hvis nogen kunne hjælpe, så ville det være nice :) Opgaverne er: http://i36.tinypic.com/23vg4tu.jpg -
Matematik opg
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Er igang med nogle matematik opgaver og er gået lidt i stå ved sidste opg.... Opgave: F) Thomsen sorterer æggene i forskellige størrelser. Til dette formål har han et antal ligebenede trekanter med en topvinkel på 80 og med varierende sidelængder. Hvor lange skal si... -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHey! Jeg har trukket emnet "Growing up" til mundtlig engelsk eksamen og ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge som undemne. Har i gode nogle ideer? -
matematik årsprøve
ForumindlægHej. Skal snart til årprøve i færdighed- og problemregning. Hvad ville være det mest optimale at have med i dem begge. Formelsamling er jo klart. Men hvilken af slags ville være bedst at bruge. Og en sidte ting. Er der nogle hjemmesider hvor man lige kan få opfrisket sit matematik inden prøven. -
hjælpemidler til eksamen?
ForumindlægHej nogen der ved om man må have vø bøgerne med op til skriftlig eksamen, og må man bruge bøgerne under hele eksamen. tak på forhånd ps: det kunne være dejligt med lidt kilder, så jeg er sikker :D -
Tysk a eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogle der ligger inde med et eksamenssæt for skriftlig tysk A, som jeg må få? Vil nemlig gerne øve mig på nogle. Tak på forhånd! -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i dansk eksamen, altså dansk A. Jeg ville vide hvad man kunne finde på at trække, jeg ved selvfølgelig at jeg kan trække noveller, digte og artikler. Og jeg har allerede analyse modeller til det. Men hvad kan man mere trække? -
Skriftligt fravær
ForumindlægHvor meget skriftligt fravær kan man højest have? Er det det samme som normalt fravær (når man bliver væk fra lektionerne)? Hvor meget skal der så til, før man bliver smidt ud af skolen?
