Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 601 til 620 af 181597
-
Forberedelse til Mat B skriftlig eksamen
ForumindlægHej folkens Hvilke formler er gode at huske til uden hjælpemidler delen til Mat B eksamen?? -
Skriftlig eksamen 29.maj 2015 dansk stx
ForumindlægHej derude Hvad synes I om den skriftlige eksamen i dansk A stx idag? Er der evt nogle som vil dele deres bevarelse? Jeg selv havde valgt nr 2 kronikken om medierne -
Matematik eksamen
ForumindlægHejsaJeg håber I kan hjælpe mig. Jeg står og skal op i matematik på fredag (A-niveau på 1 år), og tænkte om der ikke er nogen der kan give eksempler på sådanne eksamensspørgsmål. Og i det hele taget hvordan eksamen forgår, da vores lære ikke har sagt specielt meget. -
Hf c-nivau. skriftlig eksamen
ForumindlægHejsa... Jeg var den 8 maj oppe i skriflig matematik c-nivau, ikke så svært, der var dog en opgave der voldte hele klassen problemer, den handlede om bokssplot og går ind under deskriptiv statistik. Jeg havde alle noter med, bøger osv. Men kunne ikke finde noget om boksplot, derudover er der 4 sv... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHejJeg vil bare lige vide om alle studenter kommer op til skriftlig eksamen samme dag? -
Skriftlig dimension? Hvad er det?
ForumindlægJa, hvad er det? Det er noget, jeg har læst i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:) -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går på hhx første år, og har valgt matematik-linjen (det var det eneste jeg havde af valg, da alt andet var taget (skulle skifte skole i sidste øjeblik)). Det vil sige jeg har matematik på a-niveau, men har aldrig været en ørn til matematik. Kan godt finde ud af det i grove t... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej Hvor kan man finde en besvarelse på eksamensættet for STX A, som er fra 11.august 2011? -
skriftligt engelsk
ForumindlægHej har i nogle gode råd til den skriftlig engelsk, jeg skal snart op til skriftligt terminsprøve -
matematik
ForumindlægHej Har brug for hjælp til at isolerer h i dette udtryk 40=1/3 * *r2*h + 2 *r*h -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg leder efter retningslinjer, der kan vise/fortælle, præcis hvad man skal kunne til skr. eksamen i bioteknologi. Jeg leder lidt efter en form for liste, som jeg kan forholde mig til. Og hvis nogen ligger inde med gode noter til faget, ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis I ville se... -
skriftlige karakterer
ForumindlægHej alle 3.g'ere Vi er en hel klasse på gribskov gymnasium der føler os en anelse snydt mht. vores eksamenskarakterer i skriftlig musik. Der er ingen (ud af 9) der har fået over 7 hvilket er en anelse usædvanligt, vi er vant til både at få 10 og 12 som normalkarakterer. Det er her vi nu hen... -
Matematik A mundtlig eksamen Integration af lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion integreres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes? -
Hvad er reglerne for brug af IT89 til skriftlig matematik på HHX?
ForumindlægHej folkens. Håber der er nogen der kan give et hurtigt svar. Må man godt solve på IT89 til en skriftlig matematik eksamen på HHX på b-niveau? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Kan man tage en skriftlig eksamen om, hvis man gik i panik under eksamen, og fik afleveret noget lort. Jeg havde det heller ikke så godt under eksamen, men har ingen lægeerklæring. Tak på forhånd. -
Matematik eksamen
ForumindlægVar oppe til matematik A idag, træk variabelsammenhænge, spørgsmålet bestod af tre dele; bevis for lineær og eksponentielle funktioner; vækst, formler, osv. Differentiation af a^x, bevis herfor, og lineær sammenhæng og deres tilhørende monotoniforhold . Jeg ku ikke svarer på et spørgsmål, som de... -
Haster matematik eksamen!!
ForumindlægHej. Sidder med mine eksamensspørgsmål, ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an. Gør rede for ligningen for eksponentiel udvikling og for grafens udseende.. Har kigget i mine bøger og noter, men kan ikke forstå det:((( -
Skriftlig matematik B 2011, HF
ForumindlægGodaften SP Er der ikke nogle af jer, som var oppe til prøven d. 26.05, som kunne tænke sig at dele sine besvarelser i forummet eller i opgavearkivet? :-) Det kunne være spændende at se om man har fået de samme resultater. VH -
Forberedelse til Dansk skriftlig eksamen (HF)
ForumindlægHej. Jeg skal til Dansk A skriftlig eksamen her sidst i Maj, I den forbindelse er jeg lidt i tvivl om hvorvidt man forbereder/øver sig til den, især de tre prøvegenrer. Er der evt. nogle som har været oppe i Dansk A på HF som har et par råd de vil dele med mig? Mvh. Camilla.
