Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6241 til 6260 af 176851
-
hjælp til mdt. eksamen (differentiallignger)
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til mdt. matematik A. Den ene af eksamensspørgsmålene som handler om differentialligner jeg kan virkelig ikke finde ud af det. jeg vil det ikke hvad jeg skal gør. har læst i grundbogen og forstår det stadigvæk ikke. spørgsmålen lyder således: DIFFERENTIA... -
eksamens opgave maj 2007
Forumindlæghejsa alle i studerende her inde :) sidder her med en opgave på hånden og kunne godt bruge en smugle hjælp til den da jeg ikke får dn til at fylde det helt store, så tænkte på om nogen her inde kunne hjælpe mig med opgaven så jeg kan få sat mere på min opgave :) på forhånd tusind tak for hjælpen ... -
"Omtal" i mundtlig mat A
ForumindlægHej :) Jeg sidder og arbejder lidt med de spørgsmål, jeg kan trække til mundtlig eksamen her til jul, og forstår ikke helt ordvalget i opgaveformuleringerne, da jeg har læst gym på Engelsk frem til nu. Ordene er derfor lidt nye for mig. Specifikt "omtal" og "redegør for", er... -
Hvem bedømmer skriftlige eksamensbesvarelser?
ForumindlægEr det både lærer og censor, der bedømmer ens besvarelse ved skriftlige eksamener? Eller er det kun censor? -
Dansk eksamen - reklamer
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer. Jeg leder stadig efter en god reklame der er en masse at fortælle om. Jeg foretrækker levende reklamer, men kan dog acceptere en billedreklame. Er der nogen der kan anbefale mig en god reklame? Jeg bruger mest den her hjemmeside til at finde reklam... -
Der har været eksamen i dag
ForumindlægDet lader til, at der har været eksamener i dag, håber ikke jeg har hjulpet nogle til at snyde.... -
Eksamen i morgen - trak solsystemet. HJÆLP
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg bør fortælle om? og er der nogle der kan forklare keplers 3. lov, og meget gerne kom... -
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!! -
Apartheid engelsk eksamen
Forumindlæghej, hvordan endte aprartheid? evt kilder :) -
novelle til eksamen om syndefald
ForumindlægJeg leder efter en novelle som ikke er: Det forbudte sted eller Den blomstrende have: nogle der kender til noget? -
Ny eksamenstype på engelsk A-niveau
ForumindlægHej med jer A-niveau folk Der er netop kommet en ny eksamenstype, som Engelsk STX A-niveau elever skal op til til sommer. Før skulle man blot skrive et liltterært essay, hvor man inddrog en række perspektivtekster. Det er ændret! I år skal der ikke inddrages perspektivtekster + man kan vælge at s... -
Rettelse af hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHejsa Skal snart til fransk eksamen, STX, a-niveau. Er ved at øve mig i nogle gode paratsætninger, nogle des - nogle er dus. Er der nogen, der venligst vil kigge dem igennem og rette dem? - Det ved jeg ikke = je ne le sais pas - Kan du stille et andet spørgsmål? = pouvez-vous poser une autre ques... -
Søger: Samfundsfag A mundtligt tutor
ForumindlægHej alle Jeg søger en der kan hjælpe mig til min 24 timers mundtlig samfundsfag eksamen på A niveau. Jeg skal trække mit spørgsmål den 21/6, så skal have hjælpe fra morgenen og måske nogle timer dage inden.. Jeg bor i Aalborg, så det skal helst være en der har mulighed for, at komme hjem til m... -
mundtlig tysk eksamen
Forumindlæghvordan foregår den? og hvor lang forberedelsestid? -
Hvilke muligheder er der i faget musik A?
Forumindlægjeg sidder her og skal til at vælge en studieretning, men jer er meget i tvivl om hvad der lukker muligheder for mig eller om hvad jeg senere vil kunne bruge dem til m.h.t arbejde eller universitetet. her er dem jeg er i tvivl om: Naturvidenskabelige studieretning: - Matematik A + Fysik A + Kemi... -
Juni eksam opgave hjælp
ForumindlægPeter optager et lån på 840 000 kr. Lånet betales tilbage med 120 ydelser til en rente på 0,5% pr. termin. a) Gør rede for, at ydelsen er 9325,72 kr. pr. termin. Efter 80 betalte ydelser tilbydes Peter et lån med en lavere rente. Han betaler derfor restgælden på lånet ved at optage e... -
Dansk Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling i morgen. Er der nogen der har været op i termisnprøver og kan godt fortællle mig hvad jeg kommer til at skrive om. PLEASE det vil være et stort hjælpe. Ellers hvis der nogen god tips til det.... -
Hjælp eksamen snart differentialkvotienten
ForumindlægHej.. jeg skal snart op i matematik mundtlig. i 4 af spørgsmålene skal jeg redegøre for differentialkvotienten. Jeg ved jeg skal bruge tretrins reglen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det. Nogen kloge hoveder, der kan fortælle mig det. -
Dansk skr. eksamen hjælp.
ForumindlægHej allesammen. Er der en der evt. har købt den guide til litterære artikler fra studienet som vil sende mig en e-mail? Ka[email protected] Kunne godt bruge en hjælpende hånd! Mvh. Karl. -
Matematik eksamen STX B
ForumindlægHej alle . Nu har jeg trukket Matematik B, så jeg skal op på tirsdag. Mit spørgsmål ligger, i hvorvidt mellemregninger tæller med som point, hvis man får et forkert facit? Jeg har nemlig regnet mange gamle eksamenssæt efterhånden, hvori en af dem bestod af at skulle opstille en eksponentiel mode...
