Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6341 til 6360 af 40403
  • SPANSK OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Kære studieportalen Jeg skal lave en oversættelse af den vedhæftede tekst, jeg er imidlertid helt blank, er der nogen der kan hjælpe?? (det har noget med infinitteverbalformer at gøre) På forhånd TAK!
  • Tysk nøøøørd??

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til noget grammatik rettelse til en kort resume på tysk :)
  • kendte tyskere

    Forumindlæg
    er der nogen som kender noge kendte tyskere?
  • Tysk handelsbrev

    Forumindlæg
    Hej med jer! Ville egentlig bare sikre mig at der ikke er for mange fejl i min tyske handelsbrev. Derfor vil jeg have en venlig sjæl til hurtig lige at få tjekket brevet igennem og evt. komme med en løsning på det der er forkert eller bare komme med en bedre løsning. Håber at der er en der hurti...
  • To sætninger - Tysk

    Forumindlæg
    Tysk Til Dansk: -Aber die Russen und alle anderen Völker im Osten seien Untermenschen und hätten den Herrenmenschen als Sklaven zu deinen und zu gehorchen. Russen=Russer Völker=Folk Osten=Østen sein=være Untermenschen= Undermennsket Sklaven=Slave Horchen=Lytte
  • Hjælp til kemi/tysk

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg er ved at analysere en tysk krimi-novelle. I novellen har kvinden lavet en 'solcreme' til manden som er en blanding af WC-rens, vaseline og parfume. Manden er røghåret og har bleg hud, hvilket betyder, at han har solallergi. Hvad gør denne 'solcreme' ved ham, når han læ...
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen der har lyst til at rette det her for mig? Danske version:Når hun gjorde rent i hans værelse, bemærkede hun undertiden, at der var spor af brændt tøj i kaminen. Det undgik heller ikke hendes opmærksomhed, at når alle de andre i huset diskuterede det sidste grufulde mord, vis...
  • Oversættelse af acetate

    Forumindlæg
    hvad var det nu det hed på dansk, altså acetate...var det ethan?
  • Oversættelse af handelsbrev

    Forumindlæg
    Hej.Jeg har oversat et engelsk handelsbrev, og så ville jeg lige høre om der var en, som gad at skimme den igennem for fejl?Handelsbrevet er fra stilen Engelsk Niveau B 2003 - Coffee queen reveals entrepreneurial secrets.Oversættelsen er kun på 12 linjer.Hvis i vil skrive jeres mail her, så sende...
  • eng. oversættelse- HASTER

    Forumindlæg
    er der en der gider ret min eng. o´versættelse? haster
  • Oversættelse af noveller

    Forumindlæg
    Er der nogle som ved hvor man kan se om en bestemt novelle er oversat til dansk? Har virkelig brug for det.. Please hjælp hvis du ved noget..
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Har alt hvad jeg behøver, mangler intet. Elsker mit liv.
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Ja, til højre for museet. Hvilken musik kan du lide? Jeg sidder og spiser. Jeg er sulten
  • dansk - tysk

    Forumindlæg
    hej, er der nogen der vil rette den tyske tekst? 1)Det foregår i byen Bombay som ligger i Indien. Tharun ser for første gang pigen i templet. Han finder straks den ægte kærlighed hos hende. -Es vorgeht in das Stadt Bombay, das in Indien liegt. Tharun siehst für erste Mal das Mädchen in dem Tempel...
  • tysk stil

    Forumindlæg
    hjælp jeg skal lave en tysk stil den skal handle om internettet eller hvad jeg bruger internettet til og jeg er helt blank!
  • tysk eksamen

    Forumindlæg
    hej. jeg skal op i tysk til juni. men jeg har ikke noget emne, så jeg ved hvad jeg skal op i. håber i kan hjælp mig med at finde et?
  • tysk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej allesammen?Er der nogen af jer, som har været til terminsprøve i år i tysk?Og hvis ja, hvad handlede det så om?Håber, at jeg får nogle gode svar
  • Tysk rettelse ?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd
  • EN tysk sætning

    Forumindlæg
    Hvordan siger man dette på tysk: Da Schmidt åbnede døren og så Braun, lukkede han den straks igen uden at have sagt et ord.
  • tysk stil

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette min tysk stil? fil er vedhæftet