Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6401 til 6420 af 176851
-
Eksamen!
ForumindlægHey! Er der nogen som kan hjælpe mig. Jeg skal til eksamen i old:-( Meget kan jeg læse mig til, men sådan noget som alle de ting på vaser: Tungebånd, blomstrekrans(eller hvad det nu hedder), kan jeg overhoved ikke finde ud af. Er der nogen som kan sige hvor jeg kan finde dem, så jeg kan få styr... -
Eksamen
ForumindlægHjælp jeg sidder og skal op i samfundsfag på mandag, jeg mangler stadig 100 sider og kan ikke nå at blive færdig - da jeg også skal skrive notater mens jeg læser.. hvad er det vigtigste - skal jeg bare ku de forskellige begreber til eksamen? Er det så ikke vigtigst at jeg finder de vigtigte begre... -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen! I dag fik jeg så af vide, at jeg skulle op i Samfundsfag og Geografi til vores 9. klasses eksamen. Desværre har jeg sovet en del i mine geografi-timer og tænkte på om der findes en form for læsestof til 9. klasser i geografi herinde? -
eksamen
ForumindlægHey, jeg skal til eksamen i At om ikke så længe. Jeg har haft om emnet global opvarmning i Samfundsfag og naturgeografi. Mit spørgsmål er så hver meget man skal gå i dybden med tingene, for man har jo kun ca. 10 minutter til at snakke i, og man kan jo snakke om den globale opvarmning i flere time... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHeeeej. Tænkte på om nogen af jer har jeres besvarelse eller opgavesæt fra sidste års eksamen (dvs. studentereksamen 2008) i Engelsk B liggende, som jeg må se? -
Eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal om en månedes tid til fysik eksamen på folkeskolen.,. og det er praktisk er der ikke noget jeg kan gøre.. hvad skal jeg gøre... Kan i give nogle gode råd eller vejlede mig.... -
Til DIG som har været til eksamen i matematik mundtligt
ForumindlægHar lige nogle sprg. Hvor langtid skal man være inde og fremlægge om sit emne man har trukket? Stiller de meget svære spørgsmål? og hvad spørger de f.eks. -
Hjælp angående engelsk eksamen?
ForumindlægHvordan kan jeg forberede mig bedst muligt, det skal siges jeg kun må have min disposition med. Skal op i morgen, kom med nogle forslag :D!! -
EKSAMEN: Trigonometrisk funktioner
ForumindlægHej alle. Jeg har to eksamensspørgsmål jeg sidder en smule fast ved, på matematik B, de lyder: 1) Redegør for trigonometriske funktioner og harmonisk svingning, herunder redegørelse for amplitude, svingningstid og faseforskydning. 2) Redegør for trigonometriske funktioner og anvendelse t... -
Toulmins argumentationsmodel - "I have a dream"
ForumindlægHejsa Jeg har en AT-eksamen i næste uge, og et af kravene var at jeg skulle lave Toulmins argumentationsmodel på talen "I have a dream" af Martin Luther King. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
KEMI OPGAVER
ForumindlægNogle der kan hjælpe med kemi opgaver ? -
Eksamen ved mat B, selvom man opgraderer
ForumindlægStudieretningen indeholder bl.a. matematik B.Hvis man opgraderer til matematik A og man trækker faget til mundtlig eksamen, skal man så op i pensum for alle årene, eller er det kun for A-niveauet? -
EKSAMEN!
Forumindlæghej.. Jeg skal til erhversret eksamen imorgen og ville bare lige høre, da jeg ikke selv har nogle papirer på det, om hvor lang tid ens eget oplæg skal vare, altså det oplæg man har forberedt derhjemme?!??!?!? På forhånd tak! har virkelig brug for hurtigt svar! -
Apartheid engelsk eksamen
ForumindlægHej, nogen der ved noget om apartheid, hvem startede det? hvorfor startede det? det kunne være meget dejligt hvis i kunne hjælpe :) -
eksamen 3-årigt u. hjælpemidler
ForumindlægEr vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10? -
Gode råd til engelsk mundtlig eksamen?
ForumindlægHey alle Hvordan har i tacklet den mundtlige eksamen (b-stx) ? har i nogle gode tips eller råd til hvordan man skal læse op, og hvilke ting der hiver op til selve eksaminationen ? Peter -
Mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi c (stx)
ForumindlægHej folk Jeg skal op til mundtlig erhvervsøkonomi c eksamen (stx) 3.g, her på fredag, og ville derfor høre om der er nogen som har prøvet at være oppe, og hvordan det foregik?? hvad der spørges ind til osv. Jeg har siddet og skrevet noter de sidste 5 dage, alt fra porters strategier, de forskell... -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægJeg har om danmarks besættelse og har valgt delemnet hævnens time... nogle gode ideer til et godt produkt???????????? -
Hjælp! Mangler forsøg til Jævnstrøm, vækselstrøm, alkohol og Organisk kemi - nivuet er på niende klasse
ForumindlægHej Drenge & Piger Jeg går i niende klasse og skal op til eksamen overmorgen (onsdag d. 17 juni 2009) og mangler forsøg til jævnstrøm - kan jeg bruge de forsøg som jeg har til trnasformation ? Og hvis ja, så har jeg også kun 2 forsøg med transformation Og mangler forsøg til følgenede ... -
Mundtlig Dansk A stx - kan man godt....
ForumindlægKan man godt komme op i pragmatik og argumentation i mundtlig dansk A?
