Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6441 til 6460 af 40403
-
en linie oversættelse
Forumindlæghvordan ville man oversætte udtrykket"kort sagt" til engelsk? -
forberede sig til tysk?
ForumindlægHvordan forbereder man sig til tysk, dumt sprøgsmål. Har overvejet at læse mine tekster igennem og så lave mundtlig et tysk referat. Men det kan jeg da umulige bruge hele min læseferie på. Hvad gør I? Eller nogle forslag?? :D -
Tysk på nettet?!
ForumindlægHej alle sammen Jeg er lige startet på HG voksen, som kontorassistent.. og jeg skal ha tysk!! ARH!!.. Har aldrig i mit liv haft tysk før, så skal starte helt fra bunden af.. uff!! Tænkte på om der var nogle der kendte nogle sider på internettet hvor man kunne lære tysk for begyndere.. Håber det v... -
oversættelse, hurigt tak!
ForumindlægMin kone og jeg har lige været ude at rejse. Frygteligt. VI var på besøg hos min sover. VI skulle have boet der i en uge, men vi skiftede mening efter 2 dage: vi kunne ikke holde hans sønner ud længere. De var så uartige at de ikke engang tog deres hat af mens de spiste middag. i gamle dage, tilb... -
En hurtig oversættelse!
ForumindlægHaps. Nogle der er skarpe på en hurtig? "Det er nok så sandsynligt at man i medierne har brug for en erstatning for den rare engelske bobby, der er blevet lidt svær at sluge efter de mange konfrontationer man har set i de senere år, hvor betjente med visere, skjolde og knipler har stået ov... -
En som kan oversætte det her? :)
ForumindlægVi har i klassen set en dokumentarfilm om nogle unge mennesker der tog på en rejse til Guatemala. Og en stor del af befolkningen er de indfødte som også kaldes mayaerne. Et stort problem er at der er meget fattigdom i landet, de fattige lever for under 1 dollar om dagen. disse ord skal være inds... -
hjælp til oversættelse af linje!
Forumindlægsidder midt i min engelske aflevering og har brug for hjælp.. hvordan siger man : det er gået op for ham. på engelsk!? er helt lost! -
Hjælp Kort oversættelse
ForumindlægVi snakker om landede, og om hvordan vi lever. -
HHHHHHHHEEELP oversættelse
ForumindlægHvor længe har du været i/på... håber nogen vil hjælpe -
Oversættelse ( to linjer )
ForumindlægMetin er en tyrkisk dreng, som kom til Tyskland med sine forældre, da han var 6 år gammel. Han fortæller i teksten om sit liv og sine oplevelser i skolen og med familien. På forhånd tak.. :) -
Tysk eventyr
ForumindlægHej allesammen! Håber i vil hjælpe mig med et lille problem. Vi har til opgave at skrive et eventyr på tysk, og i mit eventyr handler det om et "hemmeligt rum". Jeg ønsker et rim inddraget, men jeg kan ikke rigtig komme videre da jeg ikke har et stort ordforåd når det kommer til tysk.... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHeeyNogen som gider rette dette oversættelses-stykke igennem? Jeg har ikke problemer med ordvalg, men ordstilling!!En efterårsdag var fire unge mennesker på vej ud til en sø. Efter nogle hårde uger på college trængte de til at slappe af; måske kunne det være spændende at prøve noget nyt, noget an... -
Tysk generelt
ForumindlægEr jeg den eneste der sidder med opfattelsen af, at folk generelt har svært ved det tyske (grammatik specielt)? Eller er det fordi, dem som uploader indlæg på SP, går efter at få 11 i deres afleveringer? Frem for det 9-tal de måske er til? -
Tysk - Crazy
ForumindlægHej!I romanen "Crazy" er der så ikke noget med at en af Benjamins forældre har en affære? Er det moren eller faren? -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med en oversættelse i spansk, kan ikke få det til at give mening dette er det jeg skal oversætte. Hay varios cocheros que no tienen la licencia, pero esto para mí es demasiado arriesgado. La policía muchas veces te está molestando porque te ... -
tysk sætning
Forumindlæghej alle. er lidt i tvivl om jeg kan finde ud af at alle tyske passive sætninger. er nedenstående sætning korrekt? Først i 1989 åbnes de tyske grænser igen. Erst in 1989, die deutsche Grenzen werden wieder geöffnet. -
Tysk Rettelse - Haster!!!
ForumindlægHej, jeg har en tysk stil til i morgen. Kan jeg ikke få nogen til at rette den. Jeg er virkelig dårlig til tysk grammatik,og kan ikke selv se fejlene :( Jeg kan sende den over indbakke hvis det okay med jer. På forhånd tak -
Hjælp til tysk stil
ForumindlægHey Jeg har skrevet en stil i tysk omhandlende min bedste ven. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til tysk, så hvis nogen af jer tyskhoveder har nogen indvendinger, eller tip. Så hører jeg gerne fra jer. På forhånd, tusind tak for jeres hjælp og tid! -
Oversættelse af tekst
ForumindlægHej, Er der nogle som ville kigge min oversættelse igennem? -
Tysk spørgsmål - HJÆLP!
ForumindlægHvordan siger man "han havde fået hunden af en ven" på tysk? Hvordan finder man ud af hvordan det skal stå på tysk?
