Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 641 til 660 af 52987
-
Vurdér Dansk A, Essay? pls?
ForumindlægHej er der nogen der ville bruge lidt tid på at vurdere mit essay i dansk. Det må meget gerne være en der er ikke går på gym, men er god til faget. Jeg vil virkelig være taknemmelig, virkelig meget. I skriver bare så sender jeg den til jeres email, eller jeg ligger min email, så kan i skrive de... -
essay
Forumindlægskal skrive et essay om billedets betydning for vores tilværelses- og omverdensforståelse. mangler bare lige et par gode råd og et skub i den rigtige rtning. <nogle gode ideer? :) -
essay
ForumindlægHey drenge og piger :) jeg skal til dansk eksam i morgen og jeg ville gerne få afklaret om man i en essay kan skrive en indledning og en resumé på forhånd tak -
Essay?
ForumindlægNogen der kort kan forklare mig hvordan fanden man gør? opgaven lyder: Skriv et essay hvor titlen er; Mine første erfaringer og oplevelser som ny elev på skolen -
Essay
ForumindlægJeg skal lave en essay, men jeg vil gerne lige vide, hvor mange sider er bedst at give til læreren? Jeg har spurgt min egen lærer, hvor mange sider vi mindst skal have? hun sagde´"mindst to sider" Jeg har ikke problemer med at lave det, men jeg vil føler det var bedre at få at vide, ... -
Dansk essay - den danske kultur
ForumindlægHej alle! Jeg har skrevet et essay om nutidens danske kultur, og hvad der bestemmer den i dag. Jeg vil gerne have nogle input til forbedringer, uddybelser og lignende, men i behøver ikke sætte kommaer, for det er bare et spørgsmål om, at jeg selv tager mig sammen og gør det. På forhånd tak, og... -
Essay?
ForumindlægHej. HJÆLP! Jeg skal skrive en essay om rugbrød, hvorfor vi dansker spisser så meget rugbrød og hvordan kan det være at vi kan godt lide det. Men jeg kan ikke går i gang og ved ikke hvordan jeg skal start.:( Håber at i kan hjælpe mig og tak for forhånd :) -
essay
Forumindlægjeg skal til at skrive et essay, og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte! min lærer har fortalt lidt, men det har ikke hjulpet ret meget! ved ikke andet end at det er personlige holdninger! mit spørgsmål: hvordan kan man starte et essay, og hvoenår er det et godt essay. jeg ved heller ikke hvorn... -
Essay
ForumindlægJeg skal bruge et godt essay af en kendt dansk forfatter, som jeg skal analysere, men kan ikke finde noget på nettet... Hjææælp!! :) -
Essay
ForumindlægNår der står følgende: Write an analytical essay (900-1200 words) in which you analyse and interpret R.K. Narayan’s short story “Another Community”. Part of your essay must focus on characterization and the title. In addition, your essay must include an analysis of the st... -
ESSAY??
ForumindlægEt essy på dansk - hvilken fortæller skal det være i? - jeg-fortæller? Jeg har læst rimelig mange essays her på det seneste, hvor folk overhoved ikke bruger jeg i hele stilen/teksten. Så bliver helt i tvivl... Skal man også komme med ens egne holdninger omkring emnet når man f.eks. skriver om d... -
gode råd til analyse af essays
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for nogle gode råd til hvodan man analyserer et essay!! Jeg går i 9klasse og skal op på onsdag og ved ikke hvordan man skal begynde?!! -
Teknologisk innovation essay
ForumindlægHej alle, jeg haaber virkelig i kan komme med nogle input om hvordan jeg kan skrive en essay om den teknologiske innovation?? Tak paa forhaand -
essay hjælp ?
Forumindlægjeg skal skrive om et essay hvad meningen med livet er. nogen som kan hjælpe ? -
Hjælp til ESSAY!
ForumindlægIndtil videre har jeg skrevet det her..... Nogen der vil give kommentare. evt. komme med idéer til at gøre den bedre! <span style="font-size:20.0pt; line-height:115%">Ungdomslitteraturen</o:p> </o:p> Lige nu er handler ungdomslitteraturen meget<span style="fo... -
Essay
ForumindlægHej Nogle herinde som vil hjælpe mig med en englesk opgave,, jeg betaler gerne for det. -
Hvad synes I om mit essay?
ForumindlægHejsa! Jeg vil gerne vide, hvad I synes om mit essay? Vær 100% ærlig, tak. I må også gerne give mig en karakter, hvis I vil :) Selfiegenerationen Selfiegenerationen. Du kender dem: de står altid klar med kamera-appen åben, mens de smører et kæmpe, falsk smil hen over ansigtet. Efter de ha... -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Essay
ForumindlægHej jeg har lavet en aflevering som også skulle indeholde et essay, og jeg vil gerne spørge om der SKAL være spørgsmål i teksten altså man laver en intro, tekst og konklusion og der man stille spørgsmål i teksten jeg har i intro skrevet hvad jeg vil skrive om og i teksten har jeg så skrevet det. -
essay
ForumindlægHej, Har lige skrevet et essay i dansk B om at lære nye sprog. Har du lyst til at kigge den igennem for fejl og eventuelt hvis noget ikke giver mening? Det er altså kun hvis du har lyst tak på forhånd Medina
