Dansk

Essay

12. april 2014 af Tinkanielsen (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Jeg skal bruge et godt essay af en kendt dansk forfatter, som jeg skal analysere, men kan ikke finde noget på nettet... Hjææælp!! :) 


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. april 2014 af Mobbi1999 (Slettet)

Dan Truell - En københavner i Jylland

Asklak Gottlieb - Hærværk, om at forklare det man ikke kan forsvare


Svar #2
12. april 2014 af Tinkanielsen (Slettet)

Taak! Kender du flere? :) 
eller et link, hvor jeg selv kan finde nogle..


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. april 2014 af Mobbi1999 (Slettet)

Der findes massere på nettet.


Svar #4
13. april 2014 af Tinkanielsen (Slettet)

Jeg har ikke kunne finde noget udover noget fra studieportalen, som er skrevet af elever... 


Brugbart svar (0)

Svar #5
13. april 2014 af Mobbi1999 (Slettet)

Behøvere heller ikke at bruge SP, til at finde essays.


Brugbart svar (0)

Svar #6
15. april 2014 af ohwell (Slettet)

Altså #5 gider du lige? Du bliver da ved med at skrive til alle at de skal finde inspiration/hjælp andre steder. Det bliver du nød til at stoppe med. Hvis man havde fundet hjælp andre steder så ville man nok ikke havde skrevet her ikke? og trådstarteren siger jo 

Jeg har ikke kunne finde noget udover noget fra studieportalen, som er skrevet af elever.

Hvilket vil sige at han/hun ikke  kunne finde noget, bortset fra nogle essay skrevet af sp-brugere.

Jeg forstår godt at du mener det godt, men det er altså irriterende at sidde der, nervøs og håbende på et svar efter at have prøvet alt andet og så se at en bruger svarer med "prøv nu at gøre noget selv, ikke?!" . SP er her for at brugere skal få hjælp. Hvis du ikke vil hjælpe så bare lad være med at svare. Naturligvis er "der findes massere på internettet" et svar og hjælp, men brugeren spørger her om noget specifikt, og da de siger at de har gjort det, så skal du da ikke blive ved med at sige at det er det de skal gøre. Har du selv tjekket efter om der er "Massere på internettet" eller er det bare noget du formoder?

Har du nogle essays? Du er velkommen til at skrive navnene her. Har du kritik af brugeren? Lad bare være med at svare. 


Brugbart svar (0)

Svar #7
15. april 2014 af Mobbi1999 (Slettet)

#6

Kan godt forstå at sætningen "Massere på internettet" kan lyde lidt kontant og hård. Derimod vil jeg gerne sige at det på ingen måder er kritik af nogen form. Og ja der findes massere på nettet.


Skriv et svar til: Essay

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.