Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6661 til 6680 af 176851
-
Hvilke eksamer skal en 1.g'er HTX op i?
ForumindlægHejsa SP Jeg en HTX 1.g'er og vil gerne vide hvilke obligatoriske fag man kommer op i i denne sommer. Jeg har de 2 C fag, samfundsfag og KOM/IT. Skal jeg også op i andre fag som matematik og lignende? Min studieretning er bioteknologi og matematik A. Eller er det udtræk? På forhånd tak! -
HJÆLP! - fsa skriftlig fremstilling layout
Forumindlæghej alle sammen, Om et par dage skal jeg til fsa, dansk skriftlig prøve, jeg er pludselig gået hen og blevet i tvivl om layoutet, selvom jeg altid er blevet rost for det... Vi har altid skulle skrive med 1,5 linjeafstand, men har lige læst(emu) at den KUN må være normal, altså 1, hvad er ri... -
Mundtlig engelsk eksame!
ForumindlægHej folksen! jeg skal op i mundtligt engelsk i morgen i mit selvvalgte emne ''homeless people''. hvor jeg skal snakke om det i 5 minutter. men der er bare et problem, jeg er møg glemsom. så er der ikke nogle som har en ide til hvordan jeg kan huske det udenaf? kunne være til en st... -
eksame. hurtigt og let hjælp:)
ForumindlægHver dag når vi åbner avisen, tænder for radioen eller fjernsynet, ser og hører vi om de nyeste forfærdelige ting, der har set dagens lys. Før i tiden var nyheder om lande med undtagelsestilstand og krisesituationer, om ikke ligegyldige, så i hvert fald ikke noget vi fulgte i særlig grad. Selv... -
FYSIK EKSAMEN 28 MAJ 2010
ForumindlægHej. Jeg sikker på at mange har været til skriftlige fysik den 28 maj 2010. Men vil i ikke dele med os hvordan i har lavet de forskellige opgaver. Så vi kan få en indtryk af hvor meget af det er rigtig , det vi har lavet, og meget er forkert :) -
eksamen
ForumindlægEr der nogle som kan forklare mig hvordan eksamen foregår og hvilke tekster man kommer op i. -
ENGELSK EKSAMEN I MORGEN! HJÆLP!
Forumindlæghey igen jeg har en veninde som virkelig har brug for hjælp! hun skal op i morgen og ved ikke hvad hun skal sige, er ikke søde at hjælpe? ;D er her det hun har: Main topic: fight for civil rights (The USA) My topic: Black’s rights. Why did I choose this subject: Because I think it could be... -
eksamen
Forumindlæghej :-) ved i hvornår det er man får afvide hvad det er man har fået i karakter i afgangsprøverne? -
Eksamen
ForumindlægHej. Hvad kan man perspektivere slaveri i Amerika med? - på forhånd tak for hjælpen. -
Skrift. dansk (folkesolen)
ForumindlægHej, i morgen skal jeg op i skrift. dansk, og vil gerne lære nogle 'nye' ord at kende - når man skal beskrive en person. Derfor ville det være meget behjælplig hvis i kunne hjælpe. Fx: - Kastanjebrunt hår -
eksamens spørgsmål funktioner og differentialregning
Forumindlæghar brug for hjælp til at forklar om differentiation af f(x)=a^x og f(x)=x^n har vedhæftet spørgsmålet. min tvivl går på hvordan man lige skal forklare sammenhængen af f(x)=a^x og f(x)=x^n og vækstegenskaben for eksponentielle funktioner: -
Mundtlig Matematik Eksamen - Funktioner
ForumindlægOpgaveformulering: Eksponentialfunktioner og eksponentiel udvikling. Du kan komme ind på rentesregning og procentregning. Jeg starter meget kort med at fortælle om, hvad eksponentielle funktioner anvendes til, hvor jeg så efterfølgende vil skrive formlen for eksponentiel vækst op på tavlen og lig... -
Eksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til 3.G dansk eksamen om ikke så længe, og jeg har ikke helt fundet ud af hvordan det fungerer. Her tænker jeg primært på forberedelsestid og eksiminationstid. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.På forhånd tak. -
Dansk skriftlig 1.g?
ForumindlægHej jeg vil bare spørge om dansk skriftlig i 1.g. Med hensyn til redegørelse/diskussion og essay. Hvordan er det man bygger redegørelse/diskussion op? Ved essay hvordan skal man analysere det? Takker !! -
Hvad menes der med skriftlige formidlingsmetoder?
ForumindlægGodmorgen, Jeg sidder midt i min SRP ligesom så mange andre gymnasieelever. En af de ting have med i min besvarelse er en analyse af engelsksprogede teksters skriftlige formidlingsmetoder. Jeg har fundet en artikel og noget tekst skrevet af en universitetsprofessor, som jeg vil bruge i denne del ... -
Idræt eksamen 29-04-2015
ForumindlægMig og 3 andre har været så "uheldige" at trække idræt til eksamen, vores underemner er "Løb, spring og kast" og "Redskabsgymnastik" Jeg ville høre om der var nogen herinde der har nogle gode ideer, evt. til opvarmning. Venlig hilsen Frederik -
Begrænsninger på hjælpemidler til dansk skriftlig?
ForumindlægJeg er rimelig sikker på at der ikke er nogen, men hvis der alligevel skulle være..så giv lige et praj :) -
Dansk skriftlig fremstilling 2011
Forumindlæg -
Matematik eksamenssæt skriftlig B
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik B? Eller d. 21 maj? -
Tryk i beholder - Skriftlig matematik
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? På forhånd tak :-)
