Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6801 til 6820 af 176851
-
Resultaler fra matematik B eksamen
ForumindlægNogen der har resultaterne? -
HJÆLP ENGELSK EKSAMEN i MORGEN! :(
Forumindlæger virkelig ikke så god til engelsk, men skal til eksamen i morgen :( har om amish og ved ikke hvad jeg skal sige ;( håber i kan hjælpe mig! her er det jeg skal omkring: • What the Amish is • Clothes • Society • Education • Religion • Electronics vil blive meget gl... -
Større skriftlig opgaver på engelsk
ForumindlægHi, Jeg skal skrive min større skriftlig opgave og jeg vil gerne skrive den på engelsk, men har brug for inspiration. Har i eksempler af SSO opgaver som er skrevet på engelsk? Kh, Juliane -
Skriftlig fremstilling dansk
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en kort analyse af en kortfilm og er lidt i tvivl om, om det er en god idé at lave overskrifter på afsnittene, og hvis det er, om det så skal være med kursiv, større skrift eller hvad. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak. -
AT eksamen TENDENS
ForumindlægHvad menes der med tendens? -
MDT. DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle!Jeg skal op i dansk i næste uge, og jeg vil lige høre om der er nogen derude der har en god idé til, hvordan strukturen skal være når man er inde til selve eksiminationen? Hvad starter man med, og hvad er vigtigt at have med undervejs?Hvad gjorde I og hvordan gik det? -
Bøger på A og B niveau på HTX?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal starte på HTX fra august måned, og vil meget gerne forberede mig, her i sommer, ved at læse nogle gode bøger, som de bruger. Er der nogen af jer, der kender gode MATEMATIK, FYSIK, KEMI og BIOLOGI BØGER, som bruges påHTX på A og B niveau? De skal helst være forståelige m... -
Skriftlig samfundsfag 2012
ForumindlægJeg har trukket skriftlig samfundsfag og vil først og fremmest høre, om der er nogle der har nogle ideer om hvilke emner den kunne finde på at tage op? Dernæst: Er der nogen, der har gode råd til hvordan man læser op til skriftlig samfundsfag? -
Merit for selvstudie med eksamen
ForumindlægDa jeg blev optaget på STX, bestod jeg eksamenerne i matematik A som selvstudie i 1.g. Nu tager jeg en komplet HF som selvstudie og bad om merit for bl.a. mat A, men uddannelsesvejlederen gav kun merit for mat C med den begrundelse, at jeg kun har haft matematik i et år. Det er åndsvagt. F.eks.... -
Spørgsmål vedr. dumpet eksamen i tværfaglig eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg har tidligere gået på en 2-årig fuld HF, og der bestod jeg den tværfaglige eksamen i kemi, geografi og biologi med en karakter på 02. Jeg dumpede biologi med 00. Nu er jeg rykket over til HF enkeltfag på en anden skole. Studievejlederen siger, at jeg skal tage hele NF / de 3 fag om. ... -
Musik A-niveau - brug for lidt guidance ;)
ForumindlægSkal op til den mundtlige eksame om ikke så længe og ved at det kommer til at forløbe med noget sammenspil efterfulgt af teori-analyse og derefter solospil... Min største bekymring er den teoretiske del. Vi kan komme op i Rock, Klassisk og Jazz mener jeg... Jeg er okay klar over soundbox, groove... -
Terminsprøve skriftlig fremstilling dansk?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skriftlig fremstilling i dansk. Problemet er bare at jeg ikke ved hvad man kan vælge mellem. Altså er det for det meste noveller, essays eller reportager man kan vælge mellem? Hvis I ville være så søde at skrive hvad man kunne vælge mellem da I var til terminsprøve i... -
Gode råd til Dansk skriftlig
ForumindlægHej "studies" Jeg skal til "dansk skriftlige eksamen" på mandag. Så er der nogle her der kan give mig gode råd. - Tak på forhånd guys! ;-) -
Spørgsmål til Skriftlig Terminsprøve i Engelsk
ForumindlægHej folkens. Er der nogle herinde der ved hvilke hjælpemidler der er tilladt under en skriftling terminsprøve i engelsk på gymnasiet (3g)? For eksempel, er det tilladt at bruge andre folks notater/opgaver som inspiration eller vejledning til den skriftlige fremstilling i engelsk? Eller er dette b... -
Stor Skriftlig Opgave 3.G
ForumindlægHej!!Jeg skal til at finde emne til stor skriftlig opgave, men det er så her mit problem opstår!! jeg har ingen ideér om hvad jeg skal skrive om! folk siger jeg skal skrive om noget jeg brænder for, men kan helt ærligt ikke komme i tanke om noget. Derfor spørg jeg DIG! hvis du har en god idé så s... -
Skr. STX eksamen, vurdering af kronik!
ForumindlægNogen der vil vurdere min danske stil fra eksamen? Opgaveformuleringen lyder: Skriv en kronik om alvor og spøg i digtningen. Kronikken skal indeholde en redegørelse for de væsentligste synspunkter og virkemidler i "Mona og overskægget" (tekst 4) og "Alvorligt talt ud" (tekst ... -
eksamen
ForumindlægNogle der ved hvilket slags spørgsmål man kunne får, hvis man nu var så uheldig at kommer op i emnet elektrokemi mundtlig eksamen. Der er bare så meget og ved ikke hvad jeg skal lægge hovedvægten på...Men kunne tænke mig at se en eller to eksempler på spørgsmål.. -
EKSAMEN
Forumindlæghejsa, min klasse har fået en dato for dimisionsfesten som er d. 24 juni, vil det sige man ikke kan komme op til flere eksamer før. d 24 er en mandag- så kan sidste mundlig prøve vel kun være d. 21? juni? -
Organisk Kemi
ForumindlægFindes der nogle gode sider, hvor man kan lave teste i organisk kemi? Jeg skal meget snart op til prøve i emnet nemlig (: -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008
