Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 7001 til 7020 af 40403
-
Hjælp til tysk tekst!
ForumindlægDer var mange mennesker der. Mange ville åbenbart ligesom han opleve den første forårsdag. Han kendte ikke de mange mennesker. Alligevel var det en stor glæde, at der var så mange der. For vinteren havde også været en ensom tid. Den gamle mand smilte. ‘’Jeg er endnu lidt svag, - men... -
TYSK HURTIGT HJÆLP
ForumindlægEr der nogen, som vil hjælpe med disse sætninger? Jeg har her for tiden om akkusativ og grundled og jeg er meget i tvivl om hvorvidt det f.eks skal være: ich möchte gern das ELLER den Mantel? Was kostet das ELLER den? Jeg har virkelig brug for hjælp med forklaring, uanset hvor lang den så må bli... -
tysk stil
Forumindlægnogen der kan rette min still -
Tysk - kort ! haster
ForumindlægNogen der lige vil se igennem og rette,, ska aflevere den senest kl.23.59 Der Komponist königlich Kapellmeister Friedrich Ludwig Æmilius Kunzen ist im Jahre 1761 in Lübeck geboren. Er wohnte hier von 1814-1817 an der Strand 12. Er schrieb unter anderen eine Opern über das misten dänische Thema... -
Tysk - en sætning
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at få denne sætning korrekt? Gigi ist redselig und er unterhielt gern die Menschen um sich. Det jeg gerne vil sige er at Gigi er snaksagelig og han underholder gerne folk omkring sig.På forhånd tak. -
Tysk :D Hjææææælp
ForumindlægHjælp mig, er meget usikker :( Ursula Salden, der har været lærerinde i Berlin, spurgte engang sine elever, om de ville deltage i en reportage om deres hverdag. Men eleverne syntes, det var et kedeligt og uinteressant emne. En af eleverne sagde, at de jo kun gik i skole, kom hjem igen, sp... -
hjælp - tysk opgave!!
Forumindlæger der nogen der gider at kigge min opgave igennem og rette mine gramatiske fejl? det ville være en kæmpe stor hjælp -
Tysk ANALYSERING
ForumindlægHej allesammen, jeg har haft lidt svært ved at sætte FIRKANT-TREKANT-X-O ved mine sætninger. Så jeg håber nogle af jer måske kan gøre det? :-D 1.Sabine går i 9. klasse. Sabine geht in die 9. Klasse. 2.Skolen er en enhedsskole. Die Schule ist eine Gesamt... -
Akuthjælp- tysk!
ForumindlægTeksten jeg gerne vil have rettet, og få fejlene forklaret, er uploadet i word dokumentet :) På forhånd mange tak og undskyld for de mange fejl ;) Som overskriften selv afslører, er det meget akut, så det ville glæde mig med hurtige svar :) -
Tyske sætninger
ForumindlægJeg har fået en opgave at indsætte de rigtige kendeord og/eller endelser på nogle sætninger. Det er omkring 11 sætninger. Er der nogle som har tid til eventuelt at tjekke dem igennem - jeg tænker, at sende over mail, da jeg ikke kan kopire dem ind her og det vil tage lang tid at skrive alle sætn... -
Tysk - hedder det ..?
ForumindlægHej, Hvordan siger man: Det vil jeg komme ind på. OG det skal jeg nok komme ind på. Please, Hjælp mig. Skal til eksamen imorgen! -
Tyske adjektiver
Forumindlæg"Er kauft ein frech/freches T-shirt." Er det frech eller freches? Er der nogle der kan lærer reglen? -
tysk eksamen - hjælp
ForumindlægJeg sidder og skal forberede mig til tyskeksamen, men jeg er rent ind i det problem at jeg er gået i stå. jeg har derfor fundet nogle tekster på studienet som jeg måske kan bruge, men problemet er bare, at hvis jeg indbetaler penge for at få de point så jeg kan downloade dem, kommer de først ind ... -
tysk sætning
Forumindlæghey er der nogend er kan hjælpe med en lille sætning.. sætningen lyder således: " Christina var netop stået op og havde klædt sig på,da hendes mand kam ind. spørgsmålet lyder så: skal man så sige a) Christina war gerade aufgestanden und hatte sich anzog, als ihre Mann hereinkam. eller.... -
Hjælp til tysk stil
ForumindlægHej, er der en der vil være sød og rette min stil, der omhandler Hans og Grete. Tak på forhånd. :) -
Et tysk spørgsmål
ForumindlægHej. Håber en hurtigt kan hjælpe. Hvis jeg har en sætning, Es wird immer einen schlechten Tag. Så er en dårlig dag jo subjektsprædikat, og det står jo i nominativ-kasus... Skal det så hedde Es wird immer einer schlechter Tag??? Mvh. -
Tysk ovesættelse..
ForumindlægMangler lige at fatte det sidste i min historie.. Kan nogle hjælpe mig?? Und so wäre es wohl weitergegangen und alles nur eine böse Erinnerung geblieben, wäre nicht eines Tages ein sehr überraschender Brief angkommen. Aus dem ehemaligen Ost-Berlin. Von Robert Seemann, dem Ost-Opa und Familieverr... -
Tysk konjunktiv
ForumindlægHej er følgende konjunktiv-sætning korrekt? und es ist deutlich, dass die Männer hätte eine Rolle spielen sollen. og det er tydeligt, at mændene skulle have spillet en rolle. (I en krig fx) -
Tysk rettelse - hjælp
ForumindlægJeg har brug for en som vil rette min korte tekst igennem, da det er svært at se sine egne fejl, jeg vil virkelig sætte pris på hvis en ville se min tekst igennem. Oya schreibt zu Conny dass sie hat viele probleme, und dass sie wird heiraten mit Ahmet ihr Cousin. Oya finde Ahmet ganz angenehm, ab... -
Tysk sætning
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe med denne sætning: Am Tag vorher Gustavs Fluchtversuch versprach er sein Schwester Polly, dass er wird helfen ihr und ihre Familie mit zu kommen nach Westberlin
